eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi wywozu odpadów komunalnych stałych i segregowanych pochodzących z nieruchomości mieszkaniowych stanowiących zasób OReg WAM Bydgoszcz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Bydgoszcz: Usługi wywozu odpadów komunalnych stałych i segregowanych pochodzących z nieruchomości mieszkaniowych stanowiących zasób OReg WAM Bydgoszcz.
Numer ogłoszenia: 68800 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3782300, faks 0-52 378 28 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu odpadów komunalnych stałych i segregowanych pochodzących z nieruchomości mieszkaniowych stanowiących zasób OReg WAM Bydgoszcz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych i segregowanych stałych pochodzących z nieruchomości stanowiących zasób Oddziału Regionalnego WAM Bydgoszcz 1. Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1. odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z budynków stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon,altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2. odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3. nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych przez Zamawiającego, 4. nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, odpowiedniej ilości pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów :papier, szkło, plastik oraz ich wywóz każdorazowo po napełnieniu. UWAGA: wszelkie koszty związane z wywozem pojemników do selektywnej zbiórki odpadów należy wkalkulować w oferowaną cenę jednostkową wywozu odpadów niesegregowanych. 5. odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6. uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7. wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera, 8. utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć ,klap zamykających, 9. mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października, 10. wywóz odpadów wielkogabarytowych - każdorazowo na osobne zlecenia Zamawiającego. UWAGA : Ustalona częstotliwość wywozu, bądź ilość pojemników może ulec zmniejszeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana ceny jednostkowej za wywóz 1 pojemnika zawartej w umowie będzie możliwa tylko w przypadku wzrostu stawek opłat za korzystanie ze środowiska wprowadzonych Rozporządzeniem Rady Ministrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone poniżej: 1. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną usługę polegająca na wywozie odpadów z nieruchomości, trwająca nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku na kwotę: 1. dla zadania nr 1 nie mniejszą niż 30 000,00zł 2. dla zadania nr 2 nie mniejszą niż 15 000,00zł 3. dla zadania nr 3 nie mniejsza niż 15 000,00zł 4. dla zadania nr 4 nie mniejszą niż 100 000,00zł 5. dla zadania nr 5 nie mniejszą niż 12 000,00zł 6. dla zadania nr 6 nie mniejsza niż 4 000,00zł 7. dla zadania nr 7 nie mniejszą niż 8 000,00zł 8. dla zadania nr 8 nie mniejszą niż 1 000,00zł 9. dla zadania nr 9 nie mniejszą niż 2 000,00zł 10. dla zadania nr 10 nie mniejszą niż 13 000,00zł 11. dla zadania nr 11 nie mniejszą niż 37 000,00zł 12. dla zadania nr 12 nie mniejszą niż 15 000,00zł Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły : spełnia- nie spełnia n podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w części IX SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Status prawny- wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 udziału w postępowaniu , zawarte w treści formularza oferty zał. nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki, 3.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. Nr 236 z 2005r. poz. 2008 oraz Nr 144 z 2006r poz. 1042. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w ust 1 pkt 2 , składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Doświadczenie - wymagane dokumenty: 1. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zawierający co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie odpadów komunalnych z nieruchomości trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na kwotę: 13. dla zadania nr 1 nie mniejszą niż 30 000,00zł 14. dla zadania nr 2 nie mniejszą niż 15 000,00zł 15. dla zadania nr 3 nie mniejsza niż 15 000,00zł 16. dla zadania nr 4 nie mniejszą niż 100 000,00zł 17. dla zadania nr 5 nie mniejszą niż 12 000,00zł 18. dla zadania nr 6 nie mniejsza niż 4 000,00zł 19. dla zadania nr 7 nie mniejszą niż 8 000,00zł 20. dla zadania nr 8 nie mniejszą niż 1 000,00zł 21. dla zadania nr 9 nie mniejszą niż 2 000,00zł 22. dla zadania nr 10 nie mniejszą niż 13 000,00zł 23. dla zadania nr 11 nie mniejszą niż 37 000,00zł 24. dla zadania nr 12 nie mniejszą niż 15 000,00zł z podaniem zakresu usług, ich wartości, daty wykonania i miejsca wykonania oraz odbiorców usług z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. 500 od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00 lub pocztą elektroniczną m.dziadon@wam.com.pl lub tel. lub. faks 052 52 57 883.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 108 parter biuro podawcze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bydgoszcz, Bożenkowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bożenkowo budynki mieszkalne ul. Osiedlowa 3,5,7,9 3 poj. PA 1100 1xw tygodniu Bydgoszcz budynki internatowe ul. Sułkowskiego 52, ul. chłodzińskiego 5, ul. Gdańska 147 3xpoj.1100 1x w tygodniu ul. Gdańska 163a bud.administrac. 1 poj.PA1100 2x w tygodniu ul. 11 Listopada.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - wywóz odpadów komunalnych z budynku w Łodzi lokale uzytkowe adres ul. Brzeźna 1 poj. KP-7 3x w miesiącu 3 x w miesiącu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kutno Sklęczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kutno Sklęczki budynki mieszkalne ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 6,8,10 ,12 1 poj. FLD 5 1x w tygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leźnica Wielka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leźnica Wielka budynki mieszkalne 3,4,5,6,7,8,12,13,14,15,16,17,21,24,29,30, 31,36 32 pojemniki PA 1100 1 x w tygodniu, budynek internatowynr 9 1 poj. PA 1100 1x w tygodniu, garaże 1-132 1 pojemnik PA 1100 1x wtygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łask.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łask: budynki mieszkalne ul. Wróblewskiego 4- 2 poj. PA 1100 1 w tygodniu, ul. Jana Pawła II 41 - 2 poj. PA 1100 1x w tygodniu, budynek internatowy ul. Kosynierów 2 -1 poj. PA 1100 1 x w tygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Regny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regny budynki mieszkalne 117,124,125,129 -3 pojemniki PA1100 1 na 2 tygodnie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gałków Mały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gałków Mały budynki mieszkalne ul. Wojska Polskiego 8 , 10 -3 poj. PA 1100 1 x w tygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Brodnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brodnica ul. Sienkiewicza 1 budynek internatowy -2 poj. MGB 240 1x wtygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Piła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piła ul. Okrzei 18 lokale użytkowe 2 poj.MGB 240 2x w tygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Chełmno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chełmno ul. 3 Maja 8 budynek internatowy 1 poj. KP-7 2 x w miesiącu ul. Polna 41 budynek mieszkalny 1 poj. KP-7 3 x w miesiącu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Toruń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toruń budynki mieszkalne ul.Iwanowska 1,3,5,7 - 2 poj. PA 1100 2x w tygodniu ul. Drzymały 17 2 poj.MGB 240 1x w tygodniu ul. Podgórska 14 F i 14 G -4 poj. PA 1100 2 x wtygodniu lokale użytkowe ul. Poznańska 59 -1 poj. PA 1100 1 x w tygodniu bud. administracyjny ul. Jęczmienna 4 -1 poj. PA 1100 1 x w tygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grudziądz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grudziądz ul. Chełmińska 106 budynek internatowy-1 poj.1100 3x w tygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.