eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikwykonanie instalacji mokrego odsiarczania spalin w Elektrowni "Rybnik" S.A



Ogłoszenie z dnia 2005-12-30

POZYCJA 68791

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Rybnik: wykonanie instalacji mokrego odsiarczania spalin w Elektrowni "Rybnik" S.A Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Elektrownia "Rybnik" S.A., do kontaktów: Piotr Żarski, Adam Legutko, ul. Podmiejska, 44-207 Rybnik, tel. +48 32 7396263, 7391263, fax +48 32 7391207, e-mail: pzarski@elektrownia.rybnik.pl; alegutko@elektrownia.rybnik.pl, www.elektrownia.rybnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji mokrego odsiarczania spalin w Elektrowni "Rybnik" S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "pod klucz" instalacji mokrego odsiarczania spalin w Elektrowni "Rybnik" S.A. o wielkości odpowiadającej mocy elektrycznej 650 MW (z możliwością trwałego przeciążenia przepływu spalin do 15%), składającej się z dwóch absorberów w zakresie: - zaprojektowania, - nadzoru autorskiego, - dostawy urządzeń, wyposażenia, materiałów, - robót budowlanych, - montażu na terenie budowy, - rozruchu, - przekazania do eksploatacji w ramach realizacji "pod klucz", z instalacjami towarzyszącymi: - kominem wolnostojącym dwuprzewodowym, - instalacja rozładunku, magazynowania i przygotowania sorbentu, - układem odbioru, magazynowania i załadunku produktu poreakcyjnego, - układem wody procesowej, - układem zagospodarowania ścieków poprocesowych, - innymi niezbędnymi instalacjami wraz z wymaganymi przeróbkami istniejących układów technologicznych, a także: - dokumentacja powykonawcza, - szkoleniami, - gwarancja i rękojmia za wady Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduję się w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Elektrownia "Rybnik" S.A. Kod NUTS: PL227. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.32.00 - Zakłady desulfitacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.32.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odsiarczania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "pod klucz" instalacji mokrego odsiarczania spalin w Elektrowni "Rybnik" S.A. o wielkości odpowiadającej mocy elektrycznej 650 MW (z możliwością trwałego przeciążenia przepływu spalin do 15%), składającej się z dwóch absorberów w zakresie: - zaprojektowania, - nadzoru autorskiego, - dostawy urządzeń, wyposażenia, materiałów, - robót budowlanych, - montażu na terenie budowy, - rozruchu, - przekazania do eksploatacji w ramach realizacji "pod klucz", z instalacjami towarzyszącymi: - kominem wolnostojącym dwuprzewodowym, - instalacja rozładunku, magazynowania i przygotowania sorbentu, - układem odbioru, magazynowania i załadunku produktu poreakcyjnego, - układem wody procesowej, - układem zagospodarowania ścieków poprocesowych, - innymi niezbędnymi instalacjami wraz z wymaganymi przeróbkami istniejących układów technologicznych, a także: - dokumentacja powykonawcza, - szkoleniami, - gwarancja i rękojmia za wady. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduje się w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 14.08.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 3 000 000,00 PLN, zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5% wartości brutto przedmiotu zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki finansowania i płatności opisane zostały w istotnych dla zamawiającego postanowieniach umowy, które stanowią integralna część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - posiadać własna technologie dotycząca metody mokrej wapiennej odsiarczania względnie licencje własna lub członka Konsorcjum, - wykazać się co najmniej dwoma zakończonymi z wynikiem pozytywnym realizacjami instalacji odsiarczania spalin w oparciu o technologie mokra wapienna dla kotłów opalanych paliwem stałym (węgiel kamienny lub brunatny), o przepływie spalin większym niż 1 000 000 Nm3/h (normalnych metrów sześciennych na godzinę) spalin, kierowanych do jednego absorbera, w okresie ostatnich pięciu lat tzn. w latach 2001, 2002, 2003, 2004 i 2005. Zastosowane tam rozwiązania technologiczno konstrukcyjne winny być rozwiązaniami stosowanymi i sprawdzonymi w instalacjach odsiarczania spalin. Powyższe wymaga dostarczenia opinii użytkowników instalacji, - posiadać uprawnienia do projektowania. W przypadku, gdy ze strony Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia uczestniczyć będą osoby, które nie są uprawnione do jego reprezentacji w sposób bezpośredni, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwa. Wykonawca, powinien posiadać wdrożony, certyfikowany i utrzymywany system zarządzania jakością np. według normy ISO 9001 lub inny certyfikowany system zarządzania jakością. W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), powinni w ofercie poinformować o tym fakcie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom powinien do oferty dołączyć informacje o tym fakcie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej ni. 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, - wypełnione oświadczenie według załącznika nr 2, - aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku od towarów i usług (VAT) i podatku dochodowego od osób prawnych lub, jeśli nie jest podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych - podatku dochodowego od osób fizycznych, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej ni. 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. - aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Pzp dotycząca osób wchodzących w skład organu zarządzającego, wystawiona nie wcześniej ni. 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty*. - aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy Pzp dotycząca przedsiębiorstwa (podmiot zbiorowy), wystawiona nie wcześniej ni. 6 miesięcy przed upływem składania oferty *. Uwaga: W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, Wykonawca składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 Ustawy Pzp. - pełnomocnictwa generalne i/lub szczególne udzielone osobom fizycznym jeżeli nie są upoważnione do reprezentowania spółki na podstawie rejestru spółek i/lub osobom prawnym (w przypadku Konsorcjum) wraz z opłata skarbowa. * - jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie załączniki które przywoływane są wyżej zostały zamieszczone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej u Zamawiającego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - dokument potwierdzający posiadanie licencji lub oświadczenie o posiadaniu własnej technologii względnie know-how nie obciążonej własnością osób trzecich, - wykaz wykonanych umów przez Wykonawcę w charakterze Podstawowego Wykonawcy, przy czym jako Podstawowego Wykonawcę rozumie się Wykonawcę, który podpisał umowę na wykonanie instalacji mokrego odsiarczania spalin lub na część przedmiotu umowy obejmującą gwarancje procesowe instalacji, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przynajmniej przez jednego z nich), w okresie ostatnich pięciu lat prac przed wszczęciem posterowania o udzielenie zamówienia, dotyczących wykonania instalacji odsiarczania spalin w oparciu o technologie mokra wapienna, dla kotłów opalanych paliwem stałym (węgiel kamienny lub brunatny), o przepływie spalin większym niż 1 000 000 Nm3/h spalin, kierowanych do jednego absorbera, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ni. 5 lat, prace wykonane w okresie działalności firmy, z podaniem ich zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy odbiorcy wraz z referencjami. Wykaz ten powinien byc opracowany zgodnie z załącznikiem nr 5. - referencje dotyczące wykonanych umów w zakresie projektowania i wykonania instalacji odsiarczania spalin metoda mokra wapienna na łączna ilość spalin przypadających na 1 reaktor nie mniejsza ni. 1 000 000 Nm3/h spalin, a wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat stanowiące załącznik do wykazu, o którym mowa wyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) jeżeli Konsorcjum złoży referencje swoich członków, przy czym referencje te będą odnosiły się do tego samego przedmiotu zamówienia i wystawione będą przez tego samego zamawiającego, a Konsorcjum to przystępuje do niniejszego przetargu w tym samym składzie podmiotowym co u innego zamawiającego, o którym mowa wyżej, to w tym przypadku referencje te nie będą podlegały sumowaniu. b) jeśli referencje składa Konsorcjum w różnym składzie podmiotowym, wówczas referencje przedłożone przez poszczególnych członków Konsorcjum będą zaliczone jako suma referencji wszystkich członków Konsorcjum pod warunkiem, że nie dotyczą tej samej inwestycji. Referencje powinny być potwierdzone przez Inwestora oraz powinny zawierać następujące informacje: - przedmiot zamówienia, - termin realizacji, - oceny/opinie inwestora dotyczące wykonanych prac. - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do projektowania (wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanym przez te izbę, z określonym w nim terminem ważności) lub oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu Umowy będzie dysponował osobami posiadającymi takie uprawnienia, - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz osób współpracujących na podstawie innych umów, w tym także umów o charakterze cywilno-prawnym, a także na temat personelu kierowniczego przy realizacji umów w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykaz kluczowych specjalistów, którzy będą nadzorować przedmiot zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz ten powinien być opracowany zgodnie z załącznikiem nr 3. Wszystkie załączniki które przywoływane są wyżej zostały zamieszczone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej u Zamawiającego. 2.1.4) Inne informacje: - wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności opracowany zgodnie z załącznikiem nr 4. - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które winno zawierać miedzy innymi następujące informacje: - wskazanie podmiotów tworzących Konsorcjum, - określenie celu wspólnych działań jak złożenie wspólnej oferty oraz realizacja przedmiotu zamówienia, - określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do dokonywania czynności oraz składania oświadczeń woli dotyczących niniejszego postępowania względem Zamawiającego jako pełnomocnik wszystkich uczestników konsorcjum (tzw. "lider Konsorcjum"). - podział obowiązków członków Konsorcjum przy realizacji przedmiotu zamówienia. - fotokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością, potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wszystkie załączniki które przywoływane są wyżej zostały zamieszczone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej u Zamawiającego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 11 - 10697 z dnia 15.01.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 2005/S 58 - 56243 z dnia 23.03.2005 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena - 75% 2. koszty eksploatacyjne - 25% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EEU/ZP-027/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.02.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 10.02.2006 godzina 11:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.02.2006, godzina 12:00, duża sala konferencyjna w budynku Zarządu I piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Działanie 2.4: Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie dostosowywania przedsiębiorstw do wymogów ochrony środowiska. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.