To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Ostrów Wielkopolski: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 6877 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409110 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7357820, faks 062 7357822.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r. Wymogi dotyczące utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach administracyjnych: I. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH Ostrów Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25: 1. Zamawiający zabezpiecza następujące środki: - papier toaletowy - ręczniki papierowe - mydło higieniczne - worki na śmieci Pozostałe środki czystości zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. 2. Sprzątanie pomieszczeń wyposażania będzie się odbywało po godzinie 15.00 w dni pracujące, zgodnie z harmonogramem pracy RDW, który będzie przekazany Wykonawcy. 3. Wykaz pomieszczeń wyposażenia do sprzątania: - pomieszczenia - 15 (w tym pomieszczenie socjalne + zlewozmywak) - ubikacje - 3 + 2 umywalki+ 1 brodzik - korytarze - 5 - klatka schodowa - 1 powierzchnia razem - 316 m2 - świetlica: powierzchnia podłogi - 42,90 m2 stoły - 9 szt - 6,50 m2 - pomieszczenia biurka 22 szt - 18,60 m2 stoły - 18 szt - 26,60 m2 szafy - 15 szt - 67,82 m2 okna - 23 szt - 54,0 m2 drzwi - 21 szt - 39,70 m2 drzwi wejściowe - 3 szt - 6,90 m2 żaluzje poziome - 18,00 m2 powierzchnie zmywalne ścian -90,00 m2 firny 32 szt x 7,5 m = 240,00 m2 4. Prace do wykonywania codziennie: - opróżnianie wszystkich pojemników na śmieci - mycie i dezynfekcja zlewów, umywalek, ubikacji - mycie podłóg i ścieranie kurzy na meblach (poza świetlicą) - wykładanie środków higienicznych. 5. Prace wykonywane raz w miesiącu: - mycie podłogi i wycieranie kurzy w świetlicy, - zabezpieczenie podłóg środkiem konserwującym, - mycie powierzchni zmywalnych. 6. Prace wykonywane raz na kwartał: - mycie drzwi 7. Prace do wykonania raz na pół roku: - mycie okien (drewniane, skręcone)wraz z czyszczeniem żaluzji poziomych - pranie firan (białe stylonowe, - pranie zasłon..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14090.56 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWE ZACHÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWE ZACHÓD SP. Z O.O.
- Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14090.56
- Oferta z najniższą ceną: 14090.56 oferta z najwyższą ceną: 29400.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa AMBULANSU typu B,C - 1 sztuka
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych oraz urządzeń informacji pasażerskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Wycinka i chirurgia drzew
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
- Zakup sprzętu z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
- Kompleksowa usługa sprzątania obiektów Urzędu Miejskiego w Karpaczu
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i na zewnątrz użytkowanych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w Gdyni w 2026 roku
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





