eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługa druku publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Łódź: Usługa druku publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 68755 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku publikacji dla jednostek organizacyjnych UŁ określonych w Pakietach nr 1 - 2. Pakiet nr 1 - Usługa opracowania redakcyjno-wydawniczego, składu i łamania, wydanie, recenzję, proof reading, druk i oprawę oraz dostawę następujących pozycji: 1. Fizjologia zwierząt. Skrypt dla studentów biologii. Część I 2. Fizjologia zwierząt. Skrypt dla studentów biologii. Część II 3. Neurobiologiczne mechanizmy zachowania człowieka. Skrypt dla studentów psychologii. na potrzeby projektu pt.: Implementacja nowatorskiego kursu fizjologii zwierząt dla studentów biologii przy wykorzystaniu wysoce zaawansowanych programów komputerowych (FSS/2013/HEI/W/0088) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Grant Norweski). Pakiet nr 2 - Usługa opracowania redakcyjno-wydawniczego, składu i łamania, opracowania typograficznego, druku i oprawy oraz dostawa 3 skryptów w języku włoskim na potrzeby projektu Kształcenie kadr dla potrzeb rynku flexicurity i gospodarki opartej na wiedzy - oferta kierunków humanistyczno-społecznych UŁ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Pakiet nr 1 - 2. Zgodnie z art. 34 ust. 5 Pzp Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie dla Pakietu nr 1 prawa opcji. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do zakupu całości asortymentu określonego w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie to będzie stanowić 80% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Pozostałe 20% wartości umowy, będzie realizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w czasie obowiązywania umowy i w zależności od jego potrzeb. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach asortymentu określonego w umowie jako zamówienie podstawowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.82.11.00-6, 79.82.23.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pakiet nr 1 a/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli przedstawi w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.1.2 - Pakiet nr 1 SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie usługi polegające na wydaniu publikacji, która obejmowała również usługę wykonania recenzji, opracowaniu redakcyjno-wydawniczym, składzie i łamaniu, opracowaniu typograficznym, druku i oprawie publikacji książkowych, w tym co najmniej jedna usługa musi obejmować zakres z dziedziny fizjologii, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b/ Wykaz zawierający usługi, które potwierdzają spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2a SIWZ należy złożyć wypełniając Załącznik nr 6a do SIWZ. Pakiet nr 2 c/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli przedstawi w wykazie, o którym mowa w ppkt. 7.1.2 - Pakiet nr 2 SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie usługi polegające na opracowaniu redakcyjno-wydawniczym, składzie i łamaniu, opracowaniu typograficznym, druku i oprawie publikacji książkowych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. d/ Wykaz zawierający usługi, które potwierdzają spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2 c SIWZ należy złożyć wypełniając Załącznik nr 6b do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pakiet nr 1 a/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli przedstawi w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.1.3 SIWZ, przynajmniej jedną osobę, która przeprowadzi recenzję publikacji będącej przedmiotem zamówienia, i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą następujące kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia: -co najmniej wykształcenie wyższe -bardzo dobra znajomość zagadnień z fizjologii zwierząt i człowieka -jest samodzielnym pracownikiem naukowym, specjalista z zakresu przedmiotu fizjologia b/ Wykaz zawierający osoby biorące udział w realizacji zamówienia, o których mowa w pkt. 6.3a SIWZ, spełniające określone wcześniej warunki wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy złożyć wypełniając Załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III p, pokój 318A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III p, pokój 318A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet nr 1 - Projekt pt.: Implementacja nowatorskiego kursu fizjologii zwierząt dla studentów biologii przy wykorzystaniu wysoce zaawansowanych programów komputerowych (FSS/2013/HEI/W/0088) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Grant Norweski). Pakiet nr 2 - Projekt Kształcenie kadr dla potrzeb rynku flexicurity i gospodarki opartej na wiedzy - oferta kierunków humanistyczno-społecznych UŁ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa druku publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa opracowania redakcyjno-wydawniczego, składu i łamania, wydanie, recenzję, proof reading, druk i oprawę oraz dostawa publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.82.11.00-6, 79.82.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa druku publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa opracowania redakcyjno-wydawniczego, składu i łamania, opracowania typograficznego, druku i oprawy oraz dostawa 3 skryptów w języku włoskim dla Jednostek Organizacyjnych UŁ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.82.11.00-6, 79.82.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.