Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-08
Zamość: Dostawa produktów spożywczych w 2013r dla Bursy Międzyszkolnej Nr1 w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 68753 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Międzyszkolna Nr 1 w Zamościu , ul. Okrzei 6, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 6395717, faks 84 6395717.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych w 2013r dla Bursy Międzyszkolnej Nr1 w Zamościu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych w 2013r dla Bursy Międzyszkolnej Nr1 w Zamościu : -Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, -Owoce warzywa i podobne produkty -Produkty przemiału ziarna i skrobi -Produkty mleczarskie -Różne produkty spożywcze.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 , zał. nr 3 doSIWZ . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według punktowej skali ocen.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 , zał. nr 3 doSIWZ . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według punktowej skali ocen.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 , zał. nr 3 doSIWZ . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według punktowej skali ocen.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 , zał. nr 3 oraz zał. nr 10 do SIWZ . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według punktowej skali ocen.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 , zał. nr 3 doSIWZ . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według punktowej skali ocen.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bm1_zamosc.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursa Międzyszkolna Nr 1
ul. Okrzei6
22-400 Zamość.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 08:30, miejsce: Bursa Międzyszkolna Nr 1 ul. Okrzei6 22-400 Zamość /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Utworzenie nowych 15 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Zamościu przy ul. Kamiennej 4
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż agregatu prądotwórczego, zbiornika paliwa a także utylizacja dotychczasowego zbiornika.
- Dostawa odczynników do badania przeciwciał Borrelia burgdorferi, innych patogenów i chorób autoimmunologicznych oraz testów do badań metodą western blot wraz z dzierżawą wyposażenia .
- Dostawa materiałów biurowych
- Przebudowa wraz z remontem drogi dojazdowej na osiedlu Zamoyskiego 8 przy pomarańczowym wieżowcu z tyłu marketu Biedronka
- Usługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBAWIE I FILII W IŁAWIE NA II PÓŁROCZE 2025 ROKU OD 01.07.2025 r. DO 31.12.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.07.2025 r. - do 31.12.2025 r.)
- Dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Dostawy żywności dla Zespołu Szkolno-Sportowo-Artystycznego w Radlinie, w okresie wrzesień-grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2025 r. - część II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.