Ogłoszenie z dnia 2005-12-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH W 2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Olsztyn, do kontaktów: P. Magdalena Kuczyńska, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. 403, 325, fax (089) 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.olsztyn.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn pok. 402, P. Dorota Wardowska Szubzda, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089/ 527-31-11 wew. 325, fax 089/ 534-93-75, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.um.olsztyn.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn pok. 402, P. Dorota Wardowska Szubzda, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089/ 527-31-11 wew. 325, fax 089/ 534-93-75, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.um.olsztyn.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH W 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa do siedziby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Olsztyn 30.000 szt. tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123, z późn. zm.). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane tablice w wymiarze 3 lat, licząc od dnia ich odbioru. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Olsztyn, ul. Knosały 3/5. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.50.00.00 - Aluminium i wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30.000 szt. tablic rejestracyjnych tj. : Tablice zwyczajne: samochodowe jednorzędowe 28.800, samochodowe dwurzędowe 600, motocyklowe 300, motorowerowe 100, Tablice tymczasowe: samochody jednorzędowe i dwurzędowe 100, motocyklowe 10, motorowerowe 10, Tablice indywidualne: samochody jednorzędowe 20, samochody dwurzędowe 20, motocyklowe 10, Tablice zabytkowe: samochody jednorzędowe 10, samochody dwurzędowe 10, motocyklowe 10. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 6.640 zł. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tzn 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1)muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi, tj. zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 2 czerwca 2005r. Prawo o ruchu drogowym (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będą ich łączne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności) 2)muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zmian.), (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zmian.). (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich oddzielnie oceniany będzie, czy nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p.) 4)Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wymienionymi w § 1. 4), 5), 6) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę). 5)musi posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi Instytutu Transportu Samochodowego lub inne równoważne na tablice objęte zamówieniem. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymienione dokument musi być złożony przez tych Wykonawców, którzy posiadają wymagany certyfikat). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości 150.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tych Wykonawców, którzy posiadają wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw (co najmniej jedna dostawa), których przedmiotem były tablice rejestracyjne o wartości co najmniej równej cenie podanej w ofercie oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, itp.) (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tych Wykonawców, którzy wykonali wymagane dostawy lub łącznie przez wszystkich Wykonawców.). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP.V.3410.05/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.02.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Zamawiającego pok. 35, wpłata na konto w banku lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 14.04.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.02.2006, godzina 12:00, Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II 1, pok. 402.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.12.2005.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na "Dostawa materiałów elektrycznych, klimatyzatorów i latarek"
- Obsługa sekretariatu medycznego
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w roku 2026
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (490)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników podległych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





