eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB, MIENIA, OBIEKTÓW I TERENÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Szczecin: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB, MIENIA, OBIEKTÓW I TERENÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 68729 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24781 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki w Szczecinie, plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8876678, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB, MIENIA, OBIEKTÓW I TERENÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie - zwanych dalej usługami ochrony. W ramach usług ochrony objętych niniejszym postępowaniem wyróżnia się usługi ochrony fizycznej (osobowej), stałej, bezpośredniej ochrony (dozór) osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie świadczona zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z wymienionych poniżej obiektów, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Wykaz obiektów zamawiającego, w których będą świadczone usługi ochrony: 1) Plac Orła Białego 2 (powierzchnia całkowita budynku: 3 322 m2). Usługi ochrony muszą być świadczone przez 24 godziny na dobę, bez przerwy. Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednego pracownika ochrony w budynku, w systemie ciągłym. Wykonawca odpowiada za ustalenie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników oraz zapewnienie sprawnych zmian pracowników. Nie dopuszcza się pozostawienia obiektu bez ochrony w okresie obowiązywania umowy. 2) ul. Grodzka 50 (powierzchnia całkowita budynku: 1 790 m2). Usługi ochrony muszą być świadczone przez 24 godziny na dobę, bez przerwy. Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednego pracownika ochrony w budynku, w systemie ciągłym. Wykonawca odpowiada za ustalenie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników oraz zapewnienie sprawnych zmian pracowników. Nie dopuszcza się pozostawienia obiektu bez ochrony w okresie obowiązywania umowy. 3) ul. Kolumba 61 (powierzchnia całkowita budynku: 1 040 m2). Usługi ochrony muszą być świadczone przez 24 godziny na dobę, bez przerwy. Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednego pracownika ochrony w budynku, w systemie ciągłym. Wykonawca odpowiada za ustalenie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników oraz zapewnienie sprawnych zmian pracowników. Nie dopuszcza się pozostawienia obiektu bez ochrony w okresie obowiązywania umowy. 4) ul. Śląska 4 (powierzchnia całkowita budynku: 1 470 m2). Usługi ochrony muszą być świadczone przez 12 godzin na dobę, od godziny 19 00 do godziny 7 00. Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednego pracownika ochrony w budynku, od godziny 19 00 do godziny 7 00. Wykonawca odpowiada za ustalenie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników oraz zapewnienie sprawnych zmian pracowników. Poza godzinami świadczenia usług ochrony budynek pozostaje pod nadzorem pracowników recepcji zatrudnionych przez zamawiającego. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy wymaga od wykonawcy zapewnienia co najmniej jednego pracownika, który stawi się w gotowości do świadczenia usług ochrony od godziny 19 00 do godziny 7 00. Pracownikom wykonawcy nie wolno opuścić stanowiska po godzinie 7 00 w razie nie stawienia się do pracy pracownika recepcji zamawiającego. W takim przypadku pracownik wykonawcy musi poinformować o zaistniałej sytuacji upoważnionego do kontaktów z wykonawcą pracownika zamawiającego i czekać na podjęcie decyzji o dalszym postępowaniu. Nie dopuszcza się pozostawienia obiektu bez ochrony w okresie obowiązywania umowy. Wymagania zamawiającego odnośnie wykonywania przez wykonawcę usług ochrony: 1) Ochrona realizowana będzie w systemie ciągłym, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2013r. zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji określającym m.in. ilość pracowników zatrudnionych na zmianie, lokalizację oraz powierzchnię podlegających ochronie obiektów i terenów. 2) Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia. 3) Ochrona ma charakter prewencyjno-odstraszający i polega na bezpośredniej, stałej, fizycznej ochronie osób, mienia, obiektów i terenów, w tym: a) dokonywaniu obchodów chronionych terenów i obiektów w dwugodzinnych odstępach, b) przeciwdziałaniu przestępstwom przeciwko obiektom i osobom, a także przeciwdziałaniu powstawania szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia, c) niezwłocznemu powiadamianiu osób upoważnionych przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób przebywających na chronionym terenie lub zagrożenia chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w tym w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. lub o zagrożeniach ich powstania, d) niezwłocznemu powiadamianiu właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach lub stwierdzonych zamachach na osoby przebywające na chronionym terenie czy na chronionym mieniu, e) w razie konieczności, bezpośredniej interwencji, w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia (dla dozorowanego mienia) i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji, f) ochronie powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, napadem, dewastacją, pożarem i przed zagrożeniem wybuchem, g) udaremnianiu prób dokonywania kradzieży lub dewastacji chronionego mienia, h) dokonywaniu czynności sprawdzających wobec osób wchodzących oraz wszelkich pojazdów wjeżdżających na teren objęty ochroną, i) monitorowaniu przepływu osób przez chroniony obiekt i teren oraz przeciwdziałaniu przebywania na chronionym terenie osób nieupoważnionych, j) niedopuszczeniu do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych, k) podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, l) prawidłowemu reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami. 4) Pracownicy ochrony zobowiązani są do prowadzenia książki raportów, w której będą odnotowywane zauważone zdarzenia. Książka ta będzie udostępniona Zamawiającemu do wglądu. 5) Do książki raportów mogą dokonywać wpisów upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz funkcjonariusze służby porządkowej (policja, straż pożarna, itp.). 6) Ochrona fizyczna wykonywana będzie przez pracowników Wykonawcy. Pracownicy ochrony będą pełnić służbę zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę Regulaminem służbowym zaakceptowanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji Regulamin służbowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na świadczenie usługi ochrony. 7) Do ochrony Wykonawca skieruje odpowiednio - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników, odpowiednio umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub policji. 8) Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego (Osoba do kontaktu) - wskazany przez zamawiającego, może wydawać pracownikom ochrony dyspozycje w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej z pominięciem osób reprezentujących Wykonawcę. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie niniejszego zamówienia i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianego obiektu. Pracownik ochrony przed podjęciem czynności na podstawie dyspozycji ma prawo uzgodnić planowane czynności bezpośrednio z przełożonym (od strony Wykonawcy). 9) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. W stosunku do pracowników ochrony naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnych zmian godzin pracy pracowników ochrony, jak i okresów ochrony przy jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniu wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości pracowników ochrony na zmianie przy jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniu wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. 12) Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania usług ochrony. W trakcie realizacji usług ochrony Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach - zagrożeniach dla życia, zdrowia lub mienia. Na żądanie Zamawiającego gromadzone dane Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 13) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony warunki socjalne i sanitarno-higieniczne niezbędne do wykonywania czynności związanych z realizacją usług ochrony. 14) Pracownicy ochrony zobowiązani są także do: a) pełnej znajomości topografii chronionego obiektu, rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, itp., b) znajomości rozmieszczenia głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych oraz umiejętności ich obsługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Agencje Ochrony Spółka Akcyjna, ul. Puławska 479, 02-844 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 412482,00

  • Oferta z najniższą ceną: 412482,00 / Oferta z najwyższą ceną: 655588,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.