eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Remont - odnowa nawierzchni dróg miasta Cieszyna w 2013 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Cieszyn: Remont - odnowa nawierzchni dróg miasta Cieszyna w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 68720 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Liburnia 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8582890, faks 033 8582890.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - odnowa nawierzchni dróg miasta Cieszyna w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Remoncie - odnowie nawierzchni dróg miasta Cieszyna w 2013 roku Zakres robót polegać będzie na: oczyszczeniu podłoża i istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni jednokrotnym skropieniu emulsją asfaltową podłoża i poszczególnych warstw pod nawierzchnię z mieszanki mineralno - asfaltowej jednokrotnym, powierzchniowym utrwaleniu istniejącej nawierzchni jezdni poprzez skropienie emulsją asfaltową, przesypanie grysami i zawałowanie frezowaniu nawierzchni bitumicznej z załadunkiem i odwozem destruktu na odległość do 3km mechanicznym ułożeniu i zagęszczeniu mieszanki mineralno - asfaltowej, warstwy profilowej mechanicznym ułożeniu i zagęszczeniu mieszanki mineralno - asfaltowej, warstwy wiążącej mechanicznym ułożeniu i zagęszczeniu mieszanki mineralno - asfaltowej, warstwy ścieralnej regulacji pionowej żeliwnych włazów, wpustów ulicznych i skrzynek istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego do niwelety nawierzchni warstwy ścieralnej wymianie krawężnika drogowego na nowy, betonowy i prasowany, w tym: rozebranie istniejącego krawężnika betonowego drogowego z załadunkiem i odwozem materiału samochodami na odległość do 3km wykonanie rowka pod ławę betonową i krawężnik drogowy wykonanie ławy betonowej krawężnika, z betonu klasy B10, w ilości 0,06m3/m ustawienie krawężnika betonowego, drogowego o wymiarach 15x30x100cm ścięciu nadmiaru istniejącego pobocza drogi o grubości warstwy do 10cm i uzupełnieniu kruszywem kamiennym krawędzi ułożonej nawierzchni bitumicznej jezdni Zamawiający określi i uzgodni z wykonawcą zakres, termin i lokalizację poszczególnych etapów robót, przy zachowaniu technologii, warunków podanych w specyfikacjach technicznych dla każdego asortymentu robót, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, do wysokości środków finansowych jakie przewiduje przeznaczyć na realizację danego zamówienia. Przewidywana powierzchnia nawierzchni jezdni do remontu w ramach zamówienia to około 7460m2, ilość mieszanki mineralno - asfaltowej do wbudowania w ramach zamówienia to około 1701 Mg. Teren, na którym prowadzone będą prowadzone roboty stanowi pas drogowy dróg publicznych Cieszyna o kategorii dróg gminnych i powiatowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 690000 zł brutto, słownie: sześćsetdziewięćdziesiąttysięcyzłotych. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu wskazanego powyżej okresu wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, lub przebudowie drogi, której łączna wartość robót wynosi co najmniej 690000zł, brutto słownie: sześćsetdziewięćdziesiąttysięcyzłotych .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy zapewnić odpowiedni sprzęt drogowy, urządzenia techniczne oraz wytwórnię mieszanki mineralno asfaltowej i betonu asfaltowego o odpowiedniej wydajności, w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże w swojej ofercie, w załączniku nr 10 SIWZ Wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń technicznych, że dysponuje podstawowym sprzętem drogowym typu; skrapiarka emulsji asfaltowej, frezarka nawierzchni bitumicznych, rozściełacz mieszanki mineralno - asfaltowej, walce, środki transportu, urządzenia techniczne oraz wytwórnia mieszanki mineralno - asfaltowej i betonu asfaltowego o odpowiedniej wydajności, w ilości i gotowości niezbędnych do realizacji zamówienia. O ile wykonawca nie dysponuje takim sprzętem drogowym, urządzeniami technicznymi i wytwórnią mieszanki mineralno - asfaltowej i betonu asfaltowego, wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu dysponującego takim sprzętem, urządzeniami technicznymi i wytwórnią mieszanki mineralno - asfaltowej i betonu asfaltowego o oddaniu do jego dyspozycji takich zasobów technicznych na okres korzystania przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w uzgodnionym terminie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. należy zapewnić: osobę do kierowania (kontroli) robotami w zakresie dróg posiadającą stosowne do zakresu robót kwalifikacje oraz doświadczenie w kierowaniu (nadzorowaniu) robotami budowlanymi odpowiadającymi przedmiotowi niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wskazana w ofercie osoba kierowała (nadzorowała) robotami budowlanymi związanymi z remontem, przebudową lub budową dróg, w zakresie co najmniej jednego zamówienia o charakterze, złożoności i wartości kosztorysowej porównywalnymi z przedmiotem zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200000 zł słownie: dwieścietysięcyzłotych jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - w wysokości ubezpieczenia minimum 100 000 zł słownie: stotysiecyzłotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót w przypadku: wstrzymania realizacji robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, działania siły wyższej, wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, b) zmiany wynagrodzenia umownego: w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości przedmiotu umowy, razem, zgodnie z danymi wynikającymi z obmiarów powykonawczych i kosztorysów powykonawczych w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w kosztorysie ofertowym - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone i uzgodnione z zamawiającym, przed ich realizacją, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę obmiar i kosztorys. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie ofertowym, w wykazie stawek i narzutów oraz podane w katalogach nakładów rzeczowych. ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). c) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia, z przyczyn niezależnych lub niemożliwych do przewidzenia przez Wykonawcę - zmiana osób pełniących funkcję kierownika budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg ul. Liburnia 4 43 - 400 Cieszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Liburnia 4 43 - 400 Cieszyn biuro nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.