To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68716 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Gdańsk: Przetarg nieograniczony ZP/PN/2/2017 Roboty budowlane w filiach bibliotecznych i budynku głównym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46014
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
19197859400000, ul.
ul. Targ Rakowy
42496,
80806
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 019 618, faks
583 019 618, e-mail
administracja@wbpg.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wbpg.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony ZP/PN/2/2017 Roboty budowlane w filiach bibliotecznych i budynku głównym
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część A zamówienia obejmuje roboty budowlane w filiach bibliotecznych nr: 6, 14, 29, 41, 44, 50, 57, 62. Zakres prac obejmuje m.in.: wymianę wykładzin dywanowych, malowanie ścian i elementów wyposażenia - barierki, grzejniki, kraty, czyszczenie wypełnień sufitów, naprawę uszkodzonych tynków przed malowaniem, zerwanie wykładziny z płytek PVC, wykonanie posadzkowej warstwy wyrównującej, wykonanie gładzi szpachlowych, montaż drzwi wewnętrznych, montaż elementów zabezpieczających, wymiana betonowego progu zewnętrznego, naprawa spękanego tynku, odnowienie powłok malarskich, demontaż drzwi przesuwanych dwuskrzydłowych, montaż drzwi rozwieranych dwuskrzydłowych. Część B zamówienia obejmuje roboty budowlane w budynku głównym polegające na remoncie korytarza IV piętra i aneksu kawowego + wc na I piętrze w budynku głównym WiMBP - Gdańsk, Targ Rakowy 5/6. Roboty budowlane polegające na remoncie korytarza IV piętra i aneksu kawowego + wc na I piętrze w budynku głównym WiMBP - Gdańsk, Targ Rakowy 5/6. Zakres prac obejmuje: rozbiórkę posadzki, demontaż skrzydła drzwiowego wraz z ościeżnicą i naświetlem, demontaż istniejącego wyposażenia - szafki, zlewozmywak wraz z baterią, demontaż zbędnej rury, roboty rozbiórkowe, posadzkarskie (oczyszczenie powierzchni po zerwaniu starej wykładziny podłogowej, warstwy wyrównawcze pod posadzki, posadzki z wykładziną dywanową + listwy przyścienne, gres wraz z cokolikami, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, listwy progowe), malarskie i okładzinowe (zeskrobanie i zmycie starej farby, naprawa ścian, położenie gładzi gipsowej, malowanie farbą lateksową, malowanie instalacji co., montaż okładzin ściennych), prace związane z instalacją elektryczną (montaż opraw oświetleniowych na sufitach, przeniesienie włączników, gniazd wtykowych elektrycznych i internetowych, czujek SAP) i stolarką drzwiową, montaż sufitu podwieszanego (systemowy, kasetonowy), roboty sanitarne (zasilanie w ciepłą i zimną wodę, montaż zlewozmywaka)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45262500-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Roboty budowlane w filiach bibliotecznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44108 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50396,42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Roboty w budynku głównym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59081 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69736,99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- Modernizacja/ dostawa wyposażenia AV
- Gdańsk Południe - Dwie przestrzenie rekreacyjne ul. Podleckiego i ul. Srebrna - realizacja dwóch zadań inwestycyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025 i Zielonego Budżetu Obywatelskiego 2025
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Usługi konferencyjne, gastronomiczne i hotelowe dla 110 osób z rodzin zastępczych w tym 40 osób w ramach projektu "Daj Spokój i 70 osób z rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka MOPR w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.