eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa implantów dla potrzeb Kliniki Artroskopii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Łódź: Dostawa implantów dla potrzeb Kliniki Artroskopii
Numer ogłoszenia: 68651 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, fax 042 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów dla potrzeb Kliniki Artroskopii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów dla potrzeb Kliniki Artroskopii - 2 pakiety: 1. implanty do kolana; 2. implanty do barku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk2.umed.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113, budynek administracji, pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113, kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty do kolana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do kolana: 1. Biowchłanialna śruba interferencyjna wykonana z kwasu mlekowego o składzie 75%96L/4D PLA z 25% dodatkiem beta trójfosforanu wapnia; śruba o strukturze mikroporowatej w rozmiarach: średnice: 7,3; 8; 9 mm; długości: 20, 25, 30 mm; średnice: 10, 11 mm; długości: 25, 33, 38 mm - 170 sztuk; 2. Zawieszka udowa do rekonstrukcji ACL typu endo button, posiadająca przymocowaną pętlę z nici o zwiększonej wytrzymałości, służąca do zamocowania przeszczepu, dostępna w rozmiarach od 15 mm do 60 mm ze skokiem co 5 mm. Implant powinien posiadać dwie nici służące do przeciągania go przez kanały. Jedna z nici zamocowana osiowo wewnątrz implantu, służąca do przeciągania, druga zamocowana na skrzydle w celu pionizacji implantu - 30 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Implanty do barku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do barku: 1. Śruba tytanowa samowiercąca o średnicy 5 mm i długości 14 mm z dwiema nićmi poliestrowymi, z poziomo usytuowanym otworem mocującym, wyposażona w jednorazowy śrubokręt (komplet sterylny) - 40 sztuk; 2. Śruba tytanowa samowiercąca o średnicy 5 mm i długości 14 mm z dwiema nićmi poliestrowymi wzmocnionymi typu fiber wire, z poziomo usytuowanym otworem mocującym, wyposażona w jednorazowy śrubokręt (komplet sterylny) - 70 sztuk; 3. Śruba tytanowa samowiercąca o średnicy 5 mm i długości 14 mm z dwiema nićmi poliestrowymi, z poziomo usytuowanym otworem mocującym (komplet sterylny) - 40 sztuk; 4. Śruba tytanowa o średnicy zewnętrznej 2,7 mm, średnicy wewnętrznej 1,5 mm i długości 8,5 mm z dwiema nićmi poliestrowymi (komplet sterylny) - 200 sztuk; 5. Implant biowchłanialny wykonany z kwasu mlekowego o składzie 96L/4D PLA do artroskopowej rekonstrukcji obrąbka o długości 11 mm i średnicy 3,1 mm z jedną nitką o zwiększonej wytrzymałości umieszczoną w zewnętrznie wyeksponowanym oczku implantu. Wytrzymałość nitki na zerwanie minimum 7 N - 15 sztuk; 6. Elektroda do ablacji i koagulacji - 10 sztuk; 7. Ostrza wielorazowe do Shavera - 12 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.