eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUSŁUGA OCHORNY OBIEKTU OSÓB I MIENIA REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW W BUDYNKACH PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 16 I UL. PODWALE 30 WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Wrocław: USŁUGA OCHORNY OBIEKTU OSÓB I MIENIA REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW W BUDYNKACH PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 16 I UL. PODWALE 30 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 68634 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3704401, faks 071 3704401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHORNY OBIEKTU OSÓB I MIENIA REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW W BUDYNKACH PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 16 I UL. PODWALE 30 WE WROCŁAWIU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektu, osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Krzyków mieszczącego się w budynkach przy ul. Komandorskiej 16 oraz ul. Podwale 30 we Wrocławiu. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną oraz monitoring mienia Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu położonego przy ul. Komandorskiej 16 oraz w wyznaczonym czasie przy ul. Podwale 30..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 98.34.11.30 - Usługi stróżowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REFLEKS SP.Z O.O., UL. PROSTA 36, 53-508 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136875,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114931,20

  • Oferta z najniższą ceną: 114931,20 / Oferta z najwyższą ceną: 178457,63

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych Dz.U z 2010r Nr 113 poz. 759 z późn. zm. zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W wyżej wymienionym zamówieniu zastosowano tryb zapytania o cenę, gdyż usługa całodobowej ochrony obiektu, osób i mienia w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia jest usługą uznaną za powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych. Usługa całodobowej ochrony obiektu, osób i mienia może być zrealizowana przez każdą firmę prowadzącą działalność gospodarczą w wymaganym zakresie. Na rynku lokalnym i krajowym istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiot zamówienia w pełnym zakresie. Jednocześnie wartość zamówienia zgodnie z szacunkiem Zamawiającego wynosi 136.875,00 zł netto (32.397,22 EURO) czyli nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 134.000 EURO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.