Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Zielona Góra: WZMOCNIENIE KONSTRUKCJI DROGI POPRZEZ ZABEZPIECZENIE NASYPU DROGOWEGO PRZED UTRATĄ STATECZNOŚCI SKARP W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 29 OD KM 2+395 DO KM 2+465 W REJONIE SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 137 W SŁUBICACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Numer ogłoszenia: 68529 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WZMOCNIENIE KONSTRUKCJI DROGI POPRZEZ ZABEZPIECZENIE NASYPU DROGOWEGO PRZED UTRATĄ STATECZNOŚCI SKARP W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 29 OD KM 2+395 DO KM 2+465 W REJONIE SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 137 W SŁUBICACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego i roboty budowlane związane ze wzmocnieniem konstrukcji korpusu drogi poprzez zabezpieczenie nasypu drogowego przed utratą stateczności skarp w ciągu drogi krajowej Nr 29 od km 2+395 do km 2+465 w rejonie skrzyżowania drogi z drogą wojewódzką Nr 137 w Słubicach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOŚWIADCZENIE Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej: 1 zadanie polegające na wzmocnieniu podłoża gruntowego za pomocą kolumn DSM lub innych kolumn formowanych w gruncie oraz 1 zadanie polegające na wykonaniu, remoncie, przebudowie, modernizacji drogi klasy co najmniej G o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto lub 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie, remoncie obiektu mostowego z dojazdami o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia). Jako wykonanie robót należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
POTENCJAŁ KADROWY Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1. Osoba proponowana do pełnienia funkcji KIEROWNIK BUDOWY: a. minimalna liczba osób: 1; b. minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 2-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji robót budowlanych, w tym 1 zadanie na stanowisku kierownika budowy polegające na budowie, przebudowie, remoncie drogi klasy co najmniej G o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto lub polegające na budowie, przebudowie, remoncie obiektu mostowego z dojazdami o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto, posiadanie uprawnień wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 2. Osoba proponowana do pełnienia funkcji PROJEKTANT W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ: a. minimalna liczba osób: 1; b. minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu podobnych robót, w tym zaprojektowanie 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie dróg klasy nie niższej niż G, posiadanie uprawnień wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. UWAGA! Przez wymagane /doświadczenie zawodowe/ rozumie się lata czynne zawodowo. Przez /podobne roboty/ rozumie się prace związane z budową/ przebudową/remontem dróg klasy nie niższej niż G (także zlokalizowanych na terenie zabudowanym). Zamawiający nie dopuszcza przestawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
POTENCJAŁ FINANSOWY Wykonawca musi wykazać: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy dla posiadanych /środków finansowych/ zdolności kredytowej/ wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, - zmiany przepisów prawnych, - przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Zielonej Górze ul. Bohaterów Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra
w pokoju nr 4, parter. Cena SIWZ: 70,00 PLN (+ koszt wysyłki)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra w pokoju nr 4, parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia (robót), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 2. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% zaoferowanej ceny..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





