To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68452 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Lublin: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Naprawie wewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 29 Listopada 1 w Przemyślu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31395-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43026882400000, ul.
Lipowa
1a,
20-020
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
261 183 530, faks
261 183 501, e-mail
rzilublin.zampub@ron.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Naprawie wewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 29 Listopada 1 w Przemyślu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/4/WEN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Naprawie wewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 29 Listopada 1w Przemyślu. 1.Zakres robót do wykonania: renowacja kanałów rurowych rękawem renowacja studni chemią budowlaną wymiana kanałów rurowych roboty ziemne roboty drogowe roboty towarzyszące i przy zieleni w tym na podstawie Decyzji przed wycinką drzew i krzewów w okresie od 01 marca do 15 października uzyskanie opinii ornitologicznej z właściwego RDOŚ ? utylizacja odpadów poczyszczeniu sieci kanalizacyjnej, asfaltu po robotach drogowych i gruzu wraz z wywozem. 2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: Dokumentacja jawna : 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ. (Zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego) 3. Zamawiający dysponuje mapą z trasą sieci kanalizacji ogólnospławnej w kompleksie wojskowym w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 1. Jest to dokument zawierający dane wrażliwe dlatego też udostępnienie - do wglądu osobiście - możliwe będzie w siedzibie Zamawiającego w Lublinie przy ul. Wyścigowej 24-27, pok. nr 6. 4. Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 5. Roboty będą mogły być realizowane od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00. Ewentualne inne terminy prowadzenia robót będą mogły być realizowane po uzyskaniu stosownych uzgodnień i zezwoleń Dowódcy JW 3928 w Przemyślu. 6. UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości wartości brutto całego kontraktu. Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, kserokopię dokumentu stwierdzającego zakres ubezpieczenia, o którym mowa powyżej - oryginał do wglądu. Niedostarczenie kserokopii w powyższym terminie będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego i do naliczania zgodnie z umową kar umownych. 7. Kompleks wojskowy wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A-706. 8. Wykonawca w cenie ryczałtowej oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne do właściwej realizacji robót zgodnie z przepisami, normami , technologią i umową w tym: wycinkę drzew i wywóz drewna oraz przed wycinką drzew i krzewów na podstawie Decyzji, iż w okresie od 01 marca do 15 października konieczne jest uzyskanie opinii ornitologicznej z właściwego RDOŚ, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej naprawionej sieci kanalizacji ogólnospławnej itp. 9. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego uzgodnioną z Ośrodkiem Geodezji i Kartografii Zamawiającego jawną inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w terminie do 14 dni od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego przekazania-przyjęcia bez wad i usterek. Osoby wnoszące zmiany w zasobie geodezyjnym RZI w Lublinie po wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej, muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 10. Roboty związane z naprawą wewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej wykonywane będą w obiekcie czynnym. 11. Zamawiający zastrzega OBOWIĄZEK OSOBISTEGO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia, tj.: ? renowacji kanałów rurowych rękawem ? renowacji studni chemią budowlaną ? wymiany kanałów rurowych ze względu na ich specjalistyczny technologicznie charakter oraz miejsce ich wykonywania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1146332.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 577792.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.