Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Warszawa: Dostawa mebli wraz z montażem dla
Transportowego Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 68435 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 8302222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wraz z montażem dla Transportowego Dozoru Technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla 7 lokalizacji Transportowego Dozoru Technicznego szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3, 39.18.00.00-7, 39.14.30.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w przypadku: a)wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b)zmiany w obowiązujących przepisach mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok.66 -osobiście, poczta kurierska
00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 10:00, miejsce: 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok.75 sekretariat -osobiście, poczta kurierska 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 WARSZAWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka gospodarcza 2 szt. Krzesło obrotowe 4 szt. Stół 3 szt. Regał 10 szt. Szklana witryna 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 ŁÓDŹ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół 1 szt. Krzesło konferencyjne 6 szt. Biurko 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 KIELCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa 3 szt. Nadstawka 3szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 KRAKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło obrotowe 3 szt. Biurko 2 szt. Wieszak ścienny 2 szt. Krzesło obrotowe 2 szt. Szafa 2 szt. Nadstawka 2 szt. Szafa na ubrania BHP 1 szt. Szafa metalowa 1 szt. Szafa narzędziowa 1 szt. Stół laboratoryjny 1 szt. Stół warsztatowy 2 szt. Półka wisząca 1 szt. Gablota 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.18.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 GDAŃSK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło obrotowe 10 szt. Krzesło konferencyjne 4 szt. Komoda 1 szt. Fotel 8 szt. Regał 4 szt. Regał metalowy 10 szt. Stolik pod telewizor 1 szt. Fotel gabinetowy 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3, 39.14.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 WROCŁAW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa ubraniowa 1 szt. Tapczan 2 szt. Kanapa 1 szt. Komoda 1 szt. Stół 1 szt. Krzesło konferencyjne 6 szt. Szafka 2 szt. Stolik pod telewizor 1 szt. Wieszak 2 szt. Regał metalowy 10 szt. Biurko 1 szt. Szafa 2 szt. Nadstawka 2 szt. Szafka łazienkowa 1 szt. Szafka dwudrzwiowa 1 szt. Szafka narożna 1 szt. Szafka z drzwiczkami 1 szt. Szafka z szufladami 1 szt. Szafka z półkami 1 szt. Szafka z szufladami 1 szt. Szafka wisząca jednodrzwiowa 1 szt. Szafka wisząca dwudrzwiowa 1 szt. Szafka wisząca jednodrzwiowa 1 szt. Szafka stojąca dwudrzwiowa 1 szt. Szafka stojąca z szufladami 1 szt. Szafka stojąca pod zlewozmywak 1 szt. Szafka stojąca z szufladą 1 szt. Blat kuchenny 1 szt. Blat roboczy 1 szt. Płyta elektryczna 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3, 39.14.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7POZNAŃ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regał metalowy 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyk. usługi poleg. na przeprow. monitoringu środowiska na wskazanych odcinkach dróg wojewódzkich za pomocą pomiarów "in situ" zgodnie z art. 175 ust. 1 - Prawo ochrony środowiska z podziałem na 4 cz.
- ZP.D.SE.8.2025 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Zabezpieczenie energii elektrycznej z mobilnych agregatów prądotwórczych o planowanej mocy 3000kW, wraz z paliwem, okablowaniem, sprzętem i obsługą techniczną
- Sukcesywna dostawa kawy
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych na rzecz Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do budynków stanowiących własność m.st. Warszawy przy ul. E. J. Abramowskiego 9, ul. Dolnej 21 A, ul. Irysowej 8.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja foyer Filharmonii Lubelskiej w Lublinie
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Utworzenie i funkcjonowanie pierwszego klubu dziecięcego w gminie Stara Kornica" - meble
- Dostawa i montaż mebli biurowych, sądowych i regałów archiwalnych dla potrzeb Sądu Rejonowego we Włocławku
- DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI - CZĘŚĆ 1 - MEBLE BIUROWE, CZĘŚĆ 2 - KRZESŁA BIUROWE
- Zakup i dostawa mebli: biurka, krzesła, stoły dla przestrzeni szkoleniowej BCU w projekcie pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka " w Zespole Szkół w Połańcu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.