eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI POWIATOWEJ NR 3181D ODC. SOSNOWA - PŁONICA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Ząbkowice Śląskie: REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI POWIATOWEJ NR 3181D ODC. SOSNOWA - PŁONICA
Numer ogłoszenia: 68429 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151657, faks 074 8153541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI POWIATOWEJ NR 3181D ODC. SOSNOWA - PŁONICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej NR 3181D odc. Sosnowa - Płonica w km 1+220 - 3+260. Zakres planowanych robót obejmuje: -oskardowanie stwardniałych zanieczyszczeń wzdłuż krawędzi drogi obustronnie po około 30 cm, - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową średniej grubości 3cm po zagęszczeniu co odpowiada średnio wbudowaniu masy w ilości 75 k. na m2 ,- wyrównanie istniejącego zaniżenia nawierzchni masą mineralno , - bitumiczną na odcinku o długości około 15 mb , - średnia grubość warstwy 15 cm , - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej grubości 4 cm po zagęszczeniu. W miejscach połączenia z drogą wojewódzką nr 390 oraz na początku i końcu planowanych robót nawierzchnię drogi powiatowej należy na odpowiedniej długości sfrezować w celu uzyskania odpowiedniego profilu podłużnego i poprzecznego,- wykonanie korytowania pod zjazdy do posesji , - głębokość 15cm ,- ułożeniem warstwy tłucznia o grubości 15cm na zjazdach , - ułożenie masy mineralno ,- bitumicznej grubości 4 cm na zjazdach, - uzupełnienie poboczy wzdłuż wykonanej nawierzchni na całym jej odcinku obustronnie na szerokości 0.5 m. mieszanką mineralną frakcji 0.31,5 grubości 5 cm. po zagęszczeniu pobocze należy uformować oraz zagęścić . Szczegółowy zakres robót określają SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:-10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn.29-01-2004r (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.). 5. Posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót objętych zamówieniem: wykażą , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy ( w tym okresie) wykonał jako Główny Wykonawca co najmniej 2 zadania o zakresie 10.000,00m2 remontu nawierzchni bitumicznych drogi - każde lub zadania o charakterze porównywanym z zakresem przedmiotu zamówienia. 6.Wniosą wymagane wadium. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) 2.Przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. / oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych składa dokument lub dokumenty zgodnie z par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19-05-2006r w sprawie dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605). 3. Przedłoży dokumenty potwierdzające, że jako Główny Wykonawca wykonał co najmniej 2 zadania o zakresie 10.000,00m2 remontu nawierzchni bitumicznych drogi - każde lub zadania o charakterze porównywanym z zakresem przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem , że roboty wykonane zostały z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 4.Załączy imienny wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem przygotowania zawodowego do wykonania robót objętych zamówieniem potwierdzone uprawnieniami oraz potwierdzenie o przynależności do Izby samorządu zawodowego/ oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/. 5.Przedłoży dowód wniesienia wymaganego wadium.- 6.Przedłoży zaakceptowany Projekt umowy. 7.Załączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 w/w/ ustawy. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego. Przedłożone dokumenty winny spełniać wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 57-200 Ząbkowice Śl. ,ul.Daleka nr 19, pokój nr 10 od poniedziałku do piątku w godz.7:30 do 14:30 po uprzednim uzgodnieniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 57-200 Ząbkowice Śl. ,ul.Daleka nr 19, pokój nr 2 -Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.