Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Brzesko: kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków z założeniem rejestrów budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej gmina Iwkowa
Numer ogłoszenia: 68417 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków z założeniem rejestrów budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej gmina Iwkowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem rejestrów budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej gmina Iwkowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają warunki techniczne kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem rejestrów budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej gmina Iwkowa stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres prac przewidywanych do wykonania. Prace wykonane zostaną w dwóch etapach. pierwszy etap z terminem wykonania do dnia 29 czerwca 2012 r. obejmuje prace Pobranie danych z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Brzesku wraz z przeprowadzeniem analizy możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. Analiza i weryfikacja danych cyfrowych powstałych w wyniku realizacji projektu ARiMR pt. Modernizacja i budowa baz danych Systemu identyfikacji Działek Rolnych LPIS, w tym opracowanie postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową część południowa, mająca na celu wyeliminowanie błędów przedmiotowych w projekcie ARiMR polegających na nieuwzględnieniu danych z wszystkich operatów pomiarowych pozostających w zasobie PODGiK. Uzupełnienie, weryfikacja i ewentualna korekta istniejących danych ewidencyjnych w oparciu o operaty prawne znajdujące się w PODGiK, oraz wyniki wykonanych prac. Uzupełnienie i aktualizacja istniejącej numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w programie EWMAPA danymi o których mowa w pkt 2 i 3. Pozyskanie danych geometrycznych budynków dla jednostki ewidencyjnej Iwkowa w skład której wchodzą obręby ewidencyjne Dobrociesz, Drużków Pusty, Grabie, Iwkowa, Kąty, Połom Mały, Porąbka Iwkowska, Wojakowa. drugi etap z terminem wykonania do dnia 30.11.2012 r. obejmuje: pozostałe prace wynikające z warunków technicznych kompleksowej modernizacji dla jednostki ewidencyjnej Iwkowa. Dane formalno prawne Zamawiający Powiat Brzeski, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51 Nazwa obiektu Powiat brzeski Gmina Iwkowa Jednostka ewidencyjna Iwkowa Obręby ewidencyjne Dobrociesz, Drużków Pusty, Grabie, Iwkowa, Kąty, Połom Mały, Porąbka Iwkowska, Wojakowa. Gmina Iwkowa, to gmina wiejska, położona w powiecie brzeskim, w odległości ok. 8 km. na zachód od drogi krajowej Brzesko-Nowy Sącz, na wysokości Jeziora Czchowskiego i liczy niewiele ponad 6 tys. mieszkańców. Ogólna powierzchnia gminy wynosi 4721 ha. Na obszarze gminy dominuje rolnictwo, użytki rolne stanowią 69procent 3270 ha ogólnej powierzchni gminy, w tym grunty rolne zabudowane 219 ha. Grupa terenów zurbanizowanych obejmuje 2% ogólnej powierzchni, tj. 4 ha terenów zabudowy mieszkaniowej i 95 ha infrastruktury komunikacyjnej. Lasy i grunty leśne stanowią 27% całkowitej powierzchni Gminy Iwkowa Dane szczegółowe: Łączna powierzchnia ewidencyjna obrębów przewidzianych do modernizacji 4 721 ha. Łączna liczba działek ewidencyjnych w części kartograficznej operatu 7113 Przybliżona liczba budynków, wprowadzona do mapy numerycznej na podstawie wektoryzacji mapy zasadniczej oraz dokumentacji przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ok. 2136 Przybliżona liczba lokali, które należy ujawnić w operacie ewidencyjnym 10 Łączna liczba jednostek rejestrowych gruntów wynosi: 3 261 Liczba punktów granicznych działek na mapie numerycznej wynosi 69331 Liczba konturów klasoużytków w mapie numerycznej 5953 Liczba operatów prawnych 994, w tym ok. 400 operatów, w których numeryczny opis granic działek został dokonany za pomocą współrzędnych punktów określających przebieg linii granicznych. Cel i zakres opracowania Celem prac jest modernizacja istniejącej ewidencji gruntów wraz z uzupełnieniem bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali dla następujących obrębów gminy: Dobrociesz, Drużków Pusty, Grabie, Iwkowa, Kąty, Połom Mały, Porąbka Iwkowska, Wojakowa. Planowana do realizacji modernizacja ewidencji gruntów i budynków ma na celu dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków Dz. U. Nr 38, poz. 454. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany po złożeniu stosownego oświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia, polegające na wykonaniu kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali o wartości co najmniej 200.000,00 złotych brutto każde
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany po złożeniu stosownego oświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany po złożeniu stosownego oświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzesku ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko pok. 324.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko (sekretariat pok 213).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "Wykonanie projektu budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1421K Zaborów - Bielcza - Wola Dębińska w Borzęcinie Dolnym."
- Zagospodarowanie posca. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa dr nr D-27,D-34 (000+070) ,D-37(0+000-0+015),moderni dr nrD-20, D-34(0+070-0+559),D-35, D-37(0+015-0+410),D-49 dojazdów(zjazd)
- "Naprawa aparatury i sprzętu medycznego"
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
- Rozbudowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Leśna Jania i Lalkowy
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.