eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecUSŁUGA WYKONANIA AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO REALIZACJI PROJEKTU BUDOWA CENTRUM DYDAKTYCZNO-NAUKOWEGO NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO W SOSNOWCU



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Sosnowiec: USŁUGA WYKONANIA AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO REALIZACJI PROJEKTU BUDOWA CENTRUM DYDAKTYCZNO-NAUKOWEGO NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO W SOSNOWCU
Numer ogłoszenia: 68373 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,2960505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO REALIZACJI PROJEKTU BUDOWA CENTRUM DYDAKTYCZNO-NAUKOWEGO NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO W SOSNOWCU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania audytu zewnętrznego realizacji projektu Budowa Centrum Dydaktyczno - Naukowego Neofilologii Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu, zwanego dalej projektem, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Regionalnego, Priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.3 Regionalna infrastruktura społeczna. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Konsorcjum: Gminie Sosnowiec (lider konsorcjum) oraz na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach - Beneficjentem dofinansowania projektu Budowa Centrum Dydaktyczno-Naukowego Neofilologii Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu, określanych dalej jako Zamawiający. Podstawowe dane dotyczące projektu: 1. Projekt realizowany w oparciu o umowę nr Z-2.24-I-1.3.1-149-04-U-187-05 o dofinansowanie Projektu Budowa Centrum Dydaktyczno - Naukowego Neofilologii Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu nr 701200-187 w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów z dnia 27 lipca 2005 r. 2. Rodzaj projektu: twardy (inwestycyjny); 3. Okres realizacji projektu: od 30.10.2006 r. do 01.06.2008 r.; 4. Instytucja Pośrednicząca - Wojewoda Śląski; 5. Instytucja Zarządzająca - minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego; 6. Dane projektu: Wg umowy i wniosku Wartość projektu (w tys. PLN) ogółem 55 298,6; Wartość dofinansowania ( w tys. PLN) 31 399,9; Główne kategorie wydatków I. Koszty kwalifikowalne: Roboty budowlane, Instalacje sanitarne i grzewcze, Instalacje elektryczne i specjalne, Dźwigi osobowo-towarowe, Uzbrojenie terenu, mała architektura, Promocja, Monitoring, Menedżer projektu (nadzory), Wyposażenie, Dokumentacja techniczna, Dokumentacja studialna, II. Koszty niekwalifikowalne: Roboty budowlane, inst. wewnętrzne, nawierzchnie zewnętrzne, Dokumentacja techniczna; Liczba partnerów uczestniczących w realizacji projektu Partner 1 (Lider) Ogółem budżet (w tys. PLN) 21 596,4, Partner 2 Ogółem budżet (w tys. PLN) 2 302,6; Dokumentacja projektu: Liczba złożonych wniosków o płatność 8 - w tym zatwierdzonych 7 Ogółem wartość wydatków rozliczonych w złożonych wnioskach (w tys. PLN) 35 933,0 - w tym zatwierdzonych 24 711,0 Łączna liczba pozycji w złożonych wnioskach 93 - w tym zatwierdzonych 76 Zamówienia publiczne projektu:Tryb zamówienia-Ilość zamówień-Wartość zamówień (w tys. PLN)-Przetarg ograniczony 1 - 60 498,5 Negocjacje bez ogłoszenia 1 - 283,0 Zamówienie z wolnej ręki 6 - 215,6 Zamawiający udostępni dokumenty związane z realizacją projektu, które znajdują się: a)w siedzibie lidera projektu, tj. Urzędzie Miejskim, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec; b)w siedzibie partnera, tj. Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, ul. Bankowa 12. Wskaźniki osiągnięcia celów projektu: Wskaźniki planowanych produktów Źródło pozyskania informacji jm 2008 Liczba wybudowanych obiektów dydaktyczych Protokół odbioru i wykonania robót podpisany przez wykonawcę i inspektora nadzoru szt 1 Powierzchnia wybudowanych obiektów dydaktycznych Protokół odbioru i wykonania robót podpisany przez wykonawcę i inspektora nadzoru m2 9 578,20 Wskaźniki planowanych rezultatów Źródło pozyskania informacji jm 2008 Liczba stanowisk pracy z dostępem do szerokopasmowego internetu Protokół przekazania obiektu do użytkowania szt 100,0 Liczba nowych miejsc pracy w salach dydaktycznych Protokół przekazania obiektu do użytkowania szt 1 949,0 Liczba nowych miejsc pracy dla pracowników badawczo - naukowych i dydaktycznych Dokument: Stan zatrudnienia w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Śląskiego, Wydział Filologiczny, Instytut Neofilologiczny, szt 13,0 Cel realizacji przedmiotu zamówienia: Przez audyt zewnętrzny należy rozumieć audyt wykonywany przez podmiot zewnętrzny niezależny od jednostki audytowanej - Zamawiającego. Audyt zewnętrzny będący przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje prace, których celem jest uzyskanie dowodów pozwalających z dostateczną pewnością na jednoczesną ocenę przez Wykonawcę, czy realizacja projektu przebiega zgodnie z umową i wnioskiem o dofinansowanie. Efektem realizacji przedmiotu zamówienia ma być uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne, a realizowany projekt jest zgodny z umową i wnioskiem oraz wydanie opinii i sprawozdania w tym zakresie. W tym celu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprawdził, czy: a)działania, których dotyczą poniesione wydatki zostały rzeczywiście zrealizowane; b)wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie; c)wydatki poparte są odpowiednimi dokumentami finansowymi. Sprawdzenie powyższe winno odbywać się poprzez badanie w szczególności, czy księgi rachunkowe (w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją projektów) wraz z dowodami księgowymi, stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów oraz wnioski o płatność sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (faktury i,lub inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej) i sprawozdania z realizacji projektu odpowiadają we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu oraz prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów. Realizacja przedmiotu zamówienia ma prowadzić do uzyskania podstaw do potwierdzenia wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w przedstawionych przez Zamawiającego dokumentach związanych z realizowanym projektem. Głównym celem przeprowadzania audytu zewnętrznego stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia jest zwiększenie pewności Zamawiającego oraz instytucji wypłacającej środki finansowe o poprawności realizacji projektu. Przedmiot zamówienia obejmuje: Sprawdzenie: a)czy Zamawiający realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i obowiązującymi przepisami prawa (ustawą: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o rachunkowości, itd.); b)czy Zamawiający posiada ścieżkę audytu w zakresie finansowo - księgowym; c)prawidłowości przeprowadzenia procedur o udzielenie zamówień publicznych; d)wniosków Zamawiającego o płatność z księgami rachunkowymi w części dotyczącej projektu; e)wiarygodności sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez Zamawiającego; f)czy Zamawiający wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął nieprawidłowości, jeśli takie zostały stwierdzone; g)sposobu archiwizacji dokumentacji z realizowanego projektu; Przeprowadzenie audytu poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, oceny kwalifikowalności kosztów, sposobu ich dokumentowania i prowadzenia odrębnej ewidencji księgowej. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: W celu stwierdzenia poprawności realizacji projektu z umową o dofinansowanie projektu i kwalifikowalności wydatków, Wykonawca winien sprawdzić: a)dokumentację dotyczącą projektu; b)czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte; c)sposób archiwizacji dokumentów, który pozwala prześledzić ścieżkę wydatku od przedłożenia wniosku o płatność do poszczególnych faktur; d)czy wydatki wykazane w dokumentach zostały rzeczywiście poniesione, tj. potwierdzone dowodem zapłaty oraz, czy osiągnięto faktyczny efekt rzeczowy; e)kwalifikowalność poniesionych wydatków, sposób ich dokumentowania i ujęcia na rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont Zamawiającego: zgodność kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowalne; f)wiarygodność sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez Zamawiającego, poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania usług zamówionych w ramach projektu; g)wdrożenie zasad dotyczących promocji i reklamy projektu; h)sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymania harmonogramu realizacji zadań i podzadań projektu; i)poprawność stosowanych procedur o udzielenie zamówień publicznych. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej ZPORR na temat audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, zwanymi dalej wytycznymi ZPORR. Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z powszechnie uznawanymi polskimi i międzynarodowymi standardami audytu i międzynarodowymi standardami rewizji finansowej. Podczas realizacji audytu powinna zostać zweryfikowana próbka ogółem poniesionych wydatków, pozwalająca wydać Wykonawcy wiążącą opinię i sporządzić sprawozdanie w tym zakresie. Opinia i sprawozdanie powinny wskazywać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przedłożyć Zamawiającemu opinię i sprawozdanie z przeprowadzonego audytu oraz dokumentację audytorską zawierającą program audytu, w tym przyjęte do stosowania wszystkie techniki przeprowadzenia audytu, w wersji drukowanej (papierowej) w ilości 5 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej. Szczegółowe wymagania co do zawartości opinii i sprawozdania z przeprowadzonego audytu zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Sprawozdanie, musi zawierać ustalenia i wnioski. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w sposobie realizacji projektu Wykonawca sporządzi analizę konsekwencji finansowych wraz z programem naprawy.Do dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i, że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia, wraz z ofertą, harmonogramu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, zawierającego w szczególności zakres prac do wykonania z określeniem terminów ich realizacji i wskazanie osób odpowiedzialnych za ich realizację.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone poniżej: 1.1.Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi w zakresie odpowiadającym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. polegające na przeprowadzeniu audytów zewnętrznych, z których każdy spełniał wszystkie poniższe wymagania: a) dotyczył projektu twardego (inwestycyjnego); b) dotyczył projektu dofinansowującego budowę lub przebudowę budynku lub budynków o łącznej powierzchni ponad 7.000 m2; c) dotyczył dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w minimalnej wysokości 20.000.000,00 zł; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują minimum dwiema osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi doświadczenie w realizacji co najmniej trzech usług spełniających łącznie wymagania określone w pkt 5.1.1.a), b) i c) SIWZ, w tym: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia audytora wewnętrznego zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) oraz art. 23 ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 249, poz. 1832), która posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech audytów zewnętrznych projektów, z których każdy spełniał wszystkie poniższe wymagania:dotyczył projektu twardego (inwestycyjnego); dotyczył projektu dofinansowującego budowę lub przebudowę budynku lub budynków o łącznej powierzchni ponad 7.000 m2; dotyczył dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w minimalnej wysokości 20.000.000,00 zł; b) jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu biegłego rewidenta zgodnie z ustawą z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z 2001 r. Nr 31, poz. 359 - tekst jednolity z późn. zm.), która posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech audytów zewnętrznych projektów, z których każdy spełniał wszystkie poniższe wymagania: dotyczył projektu twardego (inwestycyjnego); dotyczył projektu dofinansowującego budowę lub przebudowę budynku lub budynków o łącznej powierzchni ponad 7.000 m2; dotyczył dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w minimalnej wysokości 20.000.000,00 zł; 2. Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych), wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty, według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełnione dokumenty lub oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył oświadczenia że nie podlega wykluczeniu z postępowania i że spełnia warunki udziału w postępowaniu i potwierdził ich treść wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami. Dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania wg załącznika Nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. dokumenty potwierdzające doświadczenie oraz posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ specjalnościach, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy; 10)oświadczenie o bezstronności i niezależności audytora zgodnie z wytycznymi ZPORR wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 11)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 6.1 SIWZ, odpowiednio dla punktów: 1) pkt 6.1.1); pkt 6.1.3) - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)pkt 6.1.2) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.2.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! 1. Wymienione w pkt 6 SIWZ dokumenty lub oświadczenia muszą być załączone do oferty. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.Zamawiający żąda na potwierdzenie wymagań zawartych w punktach 6.1.6), 6.1.7) SIWZ, potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii sprawozdań/opinii z przeprowadzonych audytów zewnętrznych lub innych dokumentów, w części zawierających: - rodzaj projektu (twardy - inwestycyjny), - wielkość projektu (w m2), - wartość projektu (w tys. zł), - osoby przeprowadzające audyt, - dane wykonawcy (nazwa i adres firmy) przeprowadzającego audyt. Pełnomocnictwo lub przedstawicielstwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, ul. Mościckiego 14, pok. 112, 41-200 Sosnowiec.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, ul. Moscickiego 14, pok. 129, 41-200 Sosnowiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.