Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Numer ogłoszenia: 68359 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 67011 - 2015 data 11.05.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, ul. Kopernika 49, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 823 31 51, fax. 15 823 31 51.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.5.
- W ogłoszeniu jest: IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN..
- W ogłoszeniu powinno być: IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13 801,90 PLN..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.5.
- W ogłoszeniu jest: IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2645,00 PLN.
- W ogłoszeniu powinno być: IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2150,40 PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2025/26
- "Aktywne Place Zabaw" 2025 Doposażenie placu zabaw przy żłobku nr 2 w Tarnobrzegu (działka ewid. nr 2710/2, obręb Tarnobrzeg)
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Mielcu
- Remont korytarza na parterze budynku sądów i prokuratur w Tarnobrzegu
- Wymiana dźwigu windowego dla ekip ratowniczych i roboty budowlane towarzyszące oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego .
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.