eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁochówDOSTWA SORTÓW MUNDUROWYCH w 2011r

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Łochów: DOSTWA SORTÓW MUNDUROWYCH w 2011r
Numer ogłoszenia: 68334 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52882 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łochów, ul. Wyszkowska 28, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 6751124, 6752078, faks 025 6752124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTWA SORTÓW MUNDUROWYCH w 2011r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sortów mundurowych w 2011r. wykonanych według wzorów określonych: 1. Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U.Nr 51 poz.342 z 2007r.), 2. Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, 3. Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika, 4. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. I.Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie (Nazwa sortymentu umundurowania i ilość): Mundur wyjściowy Marynarka zimowa szt 5; Marynarka letnia szt 4 Spodnie letnie szt 17; Spodnie zimowe szt 7 Spódnica zimowa szt 1; Koszula biała z krótkim rękawem szt 7; Koszula biała z długim rękawem szt 6; Krawat szt 9 Kurtka zimowa szt 3; Kapelusz męski szt 7; Stylizowana gałązka modrzewia szt 7; Rękawice para 25 Skarpety letnie para 49; Skarpety zimowe para 31; Półbuty wyjściowe para 30; Oznaki służbowe- Dystynkcje para 5; Mundur codzienny Koszula zielona z krótkim rękawem szt 21; Koszula zielona z długim rękawem szt 19; Sweter szt 25 Kamizelka szt 17 Bluza z polaru szt 18; Kurtka codzienna szt 13; Czapka codzienna+wizerunek orła szt 3; Czapka zimowa codzienna+wizerunek orła szt 5; Półbuty codzienne na grubej zelówce para 12; Peleryna szt 1; Mundur terenowy Bluza panterka letnia szt 14; Spodnie panterka letnie szt 24; Czapka panterka letnia+wizerunek orła szt 12; Bluza panterka zimowa szt 6; Spodnie panterka zimowe szt 9; Czapka panterka zimowa+wizerunek orła szt 6; Trzewiki terenowe sympatex para 21; Trzewiki terenowe goretex-długie szt 20; Trzewiki terenowe gorotex-krótkie szt 12; II.Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, odpowiadających wymaganiom określonym w Polskich Normach oraz posiadających odpowiednio certyfikat albo deklaracje zgodności z tymi normami Buty filcowo gumowe z kołnierzem para 35.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. SILVA BIAŁYSTOK Katarzyna Michaluk, ul.Wrocławska 61/19, 15-644 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69289,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82005,34

  • Oferta z najniższą ceną: 82005,34 / Oferta z najwyższą ceną: 82005,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.