Ogłoszenie z dnia 2005-12-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Jaworzno: dostawa rozpór międzyodrzwiowych wieloelementowych dwustronnego działania do obudowy wyrobisk korytarzowych w oddziałach Południowego Koncernu Węglowego S. A. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Południowy Koncern Węglowy S.A., do kontaktów: Leszek Subel, ul. Grunwaldzka 37, 43-600 Jaworzno, tel. 032 618 54 31, fax 032 616 44 76; 615 08 62, e-mail: leszek.subel@pkwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rozpór międzyodrzwiowych wieloelementowych dwustronnego działania do obudowy wyrobisk korytarzowych w oddziałach Południowego Koncernu Węglowego S. A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Podstawowym przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynów Zamawiającego w Jaworznie i Libiążu rozpór międzyodrzwiowych wieloelementowych dwustronnego działania do obudowy wyrobisk korytarzowych na potrzeby Południowego Koncernu Węglowego S.A. Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową, która może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Rozpora do obudowy V29, L=1000 mm- 106 094 kpl, Rozpora do obudowy V29, L=750 mm- 22 000 kpl, Rozpora do obudowy V29, L=500 mm - 4 300 kpl, Rozpora do obudowy V32/V36, L=1000 mm - 135 088 kpl, Rozpora do obudowy V32/V36, L=750 mm - 91 500 kpl, Rozpora do obudowy V32/V36, L=500 mm - 12 000 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 500÷650 mm do obudowy V29 - 600 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 600÷750 mm do obudowy V29 - 600 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 700÷850 mm do obudowy V29 - 600 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 800÷950 mm do obudowy V29 - 600 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 850÷1000 mm do obudowy V29 - 600 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 500÷650 mm do obudowy V32/V36 - 2 600 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 600÷750 mm do obudowy V32/V36 - 1 400 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 700÷850 mm do obudowy V32/V36 - 1 300 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 800÷950 mm do obudowy V32/V36 - 1 500 kpl, Rozpora o regulowanym rozstawie 850÷1000 mm do obudowy V32/V36 - 500 kpl. Przez komplet należy rozumieć łącznik, 2 szt. śrub hakowych oraz 2 szt. nakrętek TR-20x4 2. Wykonawca musi przedstawić certyfikat, opinię techniczną, itp. wydany przez jednostkę notyfikowaną na podstawie przeprowadzonych badań. Ww. dokument ma stanowić poświadczenie, że wyrób można bezpiecznie stosować w wyrobiskach podziemnych zakładów górniczych 3. Z pierwszą dostawą wyrobu do zakładu górniczego wykonawca dostarczy dokumentację techniczną i instrukcję stosowania, a dla każdej dostawy świadectwo jakości oraz deklarację zgodności, kartę gwarancyjną. 4. Każda rozpora powinna mieć w sposób trwały wybity znak identyfikacyjny producenta oraz symbol typu i wielkości rozpory międzyodrzwiowej wieloelementowej. 5. Rozpory powinny być wieloelementowe typu rurowego, o konstrukcji nie posiadającej przeciwnakrętek na zamkach rozpory, zamki z gwintem trapezowym. 6. Protokół z przeprowadzonych badań stwierdzający, że wartość współczynnika stabilizacji do obudowy chodnikowej V29 oraz V32/V36 dla rozpór stalowych dwustronnego działania rurowych i rurowych regulowanych w zabudowie co 1,2 m na obwodzie obudowy: Wst=1,0. 7. Konstrukcja rozpory powinna zapewniać prawidłową współpracę z obudową oraz łatwość montażu i demontażu. 8. Wyroby muszą spełniać warunki ogólne bezpieczeństwa produktów (Dz. U. nr 229 poz. 2275) z późniejszymi zmianami oraz ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r (Dz. U. nr 166 poz. 1360 oraz Dz. U. z 2003 r. NR 170 poz. 1652) z późniejszymi zmianami oraz wymagania normy PN-G-15000-7 z 1996 r. lub równoważne. 9. Łącznik rozpory rurowej oraz rurowej regulowanej powinien z jednej strony posiadać wyprofilowanie obejmujące kształtownik, które w miejscu jego kontaktu z obudową kształtownika "V" powinno posiadać dodatkowe przetłoczenia wzmacniające łącznik na zginanie. 10. Śruby hakowe wraz z nakrętkami mocującymi zastosowane w rozporach rurowych oraz rurowych regulowanych powinny posiadać gwint trapezowy TR-20x4. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyny Zamawiającego w Jaworznie i Libiążu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.56.20.00 - Rozpórki górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 44.46.20.00 - Rozpórki górnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 400 000 euro Zakres zamówienia - wg punktu II.1.6) Opis/ przedmiot zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1.1 Wykonawca składający ofertę jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 156 000,00 PLN. 1.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I O / Jaworzno, nr rachunku: 37 1240 1356 1111 0010 0676 2154, przed upływem terminu złożenia ofert, natomiast w pozostałej akceptowanej formie należy składać w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 37 w budynku centrali Zamawiającego pok. nr 6 w godz. 7:00 - 15:00, przed upływem terminu złożenia ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przedmiotu postępowania oraz podać numer swojego konta bankowego, na które należy zwrócić wadium. 1.4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku dopuszczalnych formach, przy czym łączna wysokość wadium nie może być mniejsza, niż kwota określona przez Zamawiającego. 1.5. Za terminowe wniesienie wadium uważa się: w formie pieniężnej - uznanie rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, inne akceptowalne formy złożone w oryginale u Zamawiającego w budynku centrali przy ul. Grunwaldzkiej 37 w pokoju nr 6, przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Nie wniesienie wadium, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy spowoduje wykluczenie Wykonawcy 1.7 Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczone zostanie przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.8. Zwrot lub utrata wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata z tytułu realizacji zamówienia nastąpi na rachunek Wykonawcy w terminie 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury. W przypadku zapłaty należności w formie przelewu bankowego, datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Oryginał faktury należy przesłać na adres Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa wykonawców ubiegająca się o udzielenie zamówienia, musi przyjąć formę określoną w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: A1. - Status prawny 1. Spełniają warunki art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z dnia 9.02.2004 r.); 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-2 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Posiadają prawo do prowadzenia działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 3 ustawy. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 9 ustawy. 7. Spełniają warunki art. 23 ust. 2 ustawy (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w postępowaniu). A2. - Zdolność ekonomiczna i finansowa 1. Osiągnęli w ciągu ostatnich 3 lat średni przychód roczny w wysokości minimum 5 000 000,00 PLN. 2. Posiadają środki finansowe (na podstawowym rachunku bankowym) lub zdolność kredytową w wysokości minimum 850 000,00 PLN. 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 500 000,00 PLN. A3. - Zdolność techniczna 1. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca musi przedstawić opinię techniczną, certyfikat sporządzony przez jednostkę upoważnioną na podstawie przeprowadzonych badań. Ww. dokument ma spełniać w szczególności wymagania bezpieczeństwa uwzględniające postanowienia Ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. "Prawo geologiczne i górnicze" (Dz. U. z 1994 r. Nr 27, poz.96) wraz z późniejszymi zmianami oraz wymaganiami zawartymi w aktach wykonawczych wydanych z delegacji tej ustawy. 3. Wymaga się, aby Wykonawca należycie zrealizował w ostatnich trzech latach od dnia otwarcia ofert zamówienia na dostawy podobne do przedmiotu zamówienia, przy czym łączna, średnioroczna wartość netto dostaw nie może być mniejsza niż: 6 200 000,00 PLN. Wymaga się aby Wykonawca posiadał co najmniej 2 pozytywne referencje z zastosowania produktu będącego przedmiotem zamówienia wydanych w okresie ostatnich trzech lat. 4. Wymaga się aby wykonawca z każdą partią zamówionego asortymentu dołączył fabryczne świadectwo jakości wyrobów oraz deklarację zgodności i kartę gwarancyjną. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Spełnienie w/w warunków udziału Wykonawców w postępowaniu oceniane będzie na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów ( zgodnie z pkt. III SIWZ), według formuły "spełnia-nie spełnia". 2. Wykonawca zostanie wykluczony jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A1. Status prawny- wymagane dokumenty. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ), tj. a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. A1.1 Status prawny- wymagane dokumenty (dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorii Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: A2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty. 1. Sprawozdanie finansowe w rozumieniu art. 45 Ustawy o Rachunkowości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku niewystępowania obowiązku badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta, zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia. (wymagane minimalne wartości wg opisu w pkt. II SIWZ) 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (wymagane minimalne wartości wg opisu w pkt. II SIWZ) 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (wymagane minimalne wartości wg opisu w pkt. II SIWZ). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: A3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty. 1. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i uznaje się związanym określonymi w niej wymaganiami i zasadami postępowania oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. 2. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym. (Wymagany jest certyfikat wydany przez jednostkę upoważnioną do certyfikacji przedmiotu zamówienia, potwierdzający, że dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia mogą być stosowane w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych oraz spełniają wymagania wg opisu w pkt. II SIWZ) 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ). (Wymagania wg opisu w pkt. II SIWZ). 4. Oświadczenie, że z każdą partią zamówionego asortymentu zostanie dołączone fabryczne świadectwo jakości wyrobów oraz deklaracja zgodności i karta gwarancyjna. 2.1.4) Inne informacje: 1. Czas realizacji bieżącego zamówienia w terminie do 7 dni od otrzymania zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy. 3. Wymagana gwarancja minimum 12 miesięcy od dostawy produktu do magazynu Zamawiającego w Jaworznie lub w Libiążu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 12/2005/RZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.02.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 37 (budynek zarządu - II piętro - pok.27 - Wydział Zamówień Publicznych) Zapłatę za SIWZ można uiścić: - w kasie zamawiającego w dni robocze: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 11:00-14:00, środa w godz. 7:30-10:00 i 12:00-14:00; - za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 07.02.2006 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.02.2006, godzina 09:00, Siedziba Zamawiającego w Jaworznie, ul.Grunwaldzka 37. Budynek zarządu - I piętro - sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.12.2005.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Modernizacja infrastruktury stadionu LKS Zgoda Byczyna.
- Budowa dwóch budynków z płyt warstwowych - roboty wykończeniowe w podziale na 2 części (...)
- Rewitalizacja Wodnego Placu Zabaw przy ul. Rzemieślniczej w Jaworznie
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem żywności w III i IV kwartale 2025 roku
- Świadczenie usług żywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy ul. Wygody 58 w Jaworznie.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego Nr 4 w Jaworznie w okresie lipiec 2025 - grudzień 2025."
więcej: przetargi w Jaworznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.