eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrońdostawa endoprotez



Ogłoszenie z dnia 2005-12-28

POZYCJA 68263

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ustroń: dostawa endoprotez Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. J. Ziętka, do kontaktów: Hildegarda Szachowicz, ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8545493, fax 048 33 8543599, e-mail: zaopatrzenie@szpital-reumatologiczny.ustron.pl, www.szpital-reumatologiczny.ustron.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. J. Ziętka, Hildegarda Szachowicz, ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8542640 wew. 213 lub 8545493, fax 048 33 8543599, e-mail: zaopatrzenie@szpital-reumatologiczny.ustron.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. J. Ziętka, Hildegarda Szachowicz, ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 048 33 8542640 wew. 213 lub 8545493, fax 048 33 8543599, e-mail: zaopatrzenie@szpital-reumatologiczny.ustron.pl, www.szpital-reumatologiczny.ustron.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. J. Ziętka, Hildegarda Szachowicz, ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 048 33 8542640 wew. 213 lub 8545493, fax 048 33 8543599. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa endoprotez. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Endoprotezy w 9 częściach Część 1 1. Endoproteza cementowa stawu biodrowego 2. Cement kostny 2 x 40 g 3. Cement kostny z gentamycyną 2 x 40 g 4. Cement kostny 1 x 40 g 5. Korek kanałowy Część 2 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Część 3 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Część 4 Endoproteza totalna cementowa stawu kolanowego Część 5 Endoproteza półzwiązana , rewizyjna stawu kolanowego Część 6 Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego Część 7 1. Zestaw do mieszania i podawania cementu do stawu biodrowego 2. Zestaw do mieszania i podawania cementu do stawu kolanowego Część 8 Endoproteza stawów śródręczno-paliczkowych Część 9 Zestaw sterylny do zwrotnego przetaczania krwi. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Śląski Szpital Reumatlogiczno-rehabilitacyjny w Ustroniu ul.Szpitalna 11. Kod NUTS: PL225. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.19.42.20 - Wyroby do transfuzji krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.42.20 - Wyroby do transfuzji krwi Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 24 Miesiące. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wynosi 49100 PLN; Część 1 - 8 900 PLN, Część 2 - 16 000 PLN, Część 3 - 3 650 PLN, Część 4 - 9 100 PLN, Część 5 - 4 200 PLN, Część 6 - 1 250 PLN, Część 7 - 2 250 PLN, Część 8 - 750 PLN, Część 9 - 3 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew, termin płatności min.30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą uczestniczyć Dostawcy nie wykluczeni na podstawie .24 ust.1 i 2, spełniający wymogi 22.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.Prawo zamówień publicznych oraz spełniający dodatkowe warunki określone w SIWZ. Zamawiający dokona na podst. załączonych dokumentów i oświadczeń oceny warunków, które powinny spełniać uczestnicy postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z .24 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 70% Jakość - 30% Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 35/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.02.2006, cena - 36,60 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na konto, za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.02.2006, godzina 10:30, Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im.gen.J.Ziętka 43-450 Ustroń, ul.Szpitalna 11 sala konferencyjna pok. 160.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Endoproteza cementowa stawu biodrowego wraz z cementem i korkiem kanałowym. 3) Zakres lub wartość: Endoproteza cementowa stawu biodrowego szt. 190 Cement kostny 2x40 g szt.190 Cement kostny z gentamecyną 2x40g szt.20 Korek kanałowy szt.190 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Endoprotezy bezcementowe stawu biodrowego. 3) Zakres lub wartość: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego szt. 160 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego. 3) Zakres lub wartość: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego szt.40 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Endoproteza totalna cementowa stawu kolanowego. 3) Zakres lub wartość: Endoproteza totalna cementowa stawu kolanowego szt.100 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Endoproteza półwiązana ,rewizyjna stawu kolanowego. 3) Zakres lub wartość: Endoproteza półwiązana ,rewizyjna stawu kolanowego szt.30 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego. 3) Zakres lub wartość: Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego szt.20 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw do mieszania i podawania cementu stawu biodrowego Zestaw do mieszania i podawania cementu stawu kolanowego. 3) Zakres lub wartość: Zestaw do mieszania i podawania cementu stawu biodrowego szt.190 Zestaw do mieszania i podawania cementu stawu kolanowego szt.100 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Endoproteza stawów śródręczno-paliczkowych. 3) Zakres lub wartość: Endoproteza stawów śródręczno-paliczkowych szt.100 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw sterylny do zwrotnego przetaczania krwi. 3) Zakres lub wartość: Zestaw sterylny do zwrotnego przetaczania krwi szt.540 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.