Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Nowy Dwór Mazowiecki: Zorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz psychologicznego dla uczestników projektu pn Czas na aktywność współfiansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskigo Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 68248 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz psychologicznego dla uczestników projektu pn Czas na aktywność współfiansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskigo Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Zadanie 1 - Doradztwo zawodowe 1.W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym dla ok. 68 uczestników projektu w wymiarze 311 h zegarowych w tym: 70h zegarowych na grupę kontującą naukę (przewidywana ilość osób: 14), 100 h zegarowych na grupę osób niepełnosprawnych (przewidywana ilość osób: 20), 80h zegarowe na grupę osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi (przewidywana ilość osób: 20), 21h zegarowe na grupę sprawcy przemocy w rodzinie (przewidywana ilość osób: 4), 40h zegarowe na grupę osób w wieku 15-17 lat z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych (przewidywana ilość osób 10). 2)Określenia indywidualnej ścieżki kariery zawodowej dla ok. 68 uczestników projektu, dostosowanie wsparcia doradcy zawodowego do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestnika. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mają na celu określenie ścieżki reintegracji, diagnozę możliwości zawodowych uczestników projektu poprzez rozpoznanie obszarów trudności, rozpoznanie potencjału zawodowego, zainteresowań przydatnych w wyborze kariery zawodowej, kwalifikacji zawodowych wymaganych na konkretne stanowiska pracy. Opracowanie indywidualnego planu działania, indywidualnej ścieżki kariery analiza potrzeb uczestnika. Tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności. 3)Przygotowania harmonogramu spotkań z doradcą zawodowym mając na względzie dni od poniedziałku do piątku w godz. 09-20 , soboty - niedziele w godz. 09-19. Przekazania Zamawiającemu harmonogramu spotkań najpóźniej na 7 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach. 4)Umawiania uczestników na spotkania z doradcą zawodowym. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę kontaktów teleadresowych uczestników. Informowania Zamawiającego o nieobecności uczestników podczas spotkania bądź wszelkich trudności związanych z nawiązaniem kontaktu z uczestnikami. 5)Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio wyposażonej sali w budynku pozbawionym barier architektonicznych. Pomieszczenie musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt multimedialny, stolik, krzesła. 6)Zapewnienia podczas spotkań cateringu tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda gaz,niegaz., soki, ciastka, owoce 7)Zapewnienia niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika do przeprowadzenia spotkań z doradcą zawodowym tj. długopis, skoroszyt, skrypty, testy, ankiety itp. 8)Prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z doradcą zawodowym tj. imienne listy obecności uczestników, listy odbioru materiałów dydaktycznych oraz cateringu indywidualne plany działania, indywidualne ścieżki kariery zawodowej, testy, ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu spotkań. Przekazania Zamawiającemu oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ww dokumentacji po zakończeniu realizacji usługi. 9)Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10)Zapewnić uczestnikowi warunki spotkań w oparciu o zasady BHP 11)Podpisania umowy o przetwarzaniu danych osobowych uczestników Zadanie 2 Doradztwo psychologiczne 1.W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychologiem dla ok. 68 uczestników projektu w wymiarze 311 h zegarowych w tym: 70h zegarowych na grupę kontującą naukę (przewidywana ilość osób: 14), 100 h zegarowych na grupę osób niepełnosprawnych (przewidywana ilość osób: 20), 80h zegarowe na grupę osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi (przewidywana ilość osób: 20), 21h zegarowe na grupę sprawcy przemocy w rodzinie (przewidywana ilość osób: 4), 40h zegarowe na grupę osób w wieku 15-17 lat z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych (przewidywana ilość osób 10). 2 Dostosowania wsparcia psychologicznego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce wsparcia psychologicznego elementy relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów. Indywidualne konsultacje z psychologiem mają na celu wsparcie uczestników w rozwiązywaniu problemów w związku z aktualną sytuacją życiową, społeczną, zawodową. 3)Przygotowania harmonogramu spotkań z psychologiem mając na względzie dni od poniedziałku do piątku w godz. 09-20 , soboty - niedziele w godz. 09-19. Przekazania Zamawiającemu harmonogramu spotkań najpóźniej na 7 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach. 4)Umawiania uczestników na spotkania z psychologiem. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę kontaktów uczestników. Informowania Zamawiającego o nieobecności uczestników podczas spotkania bądź wszelkich trudności związanych z nawiązaniem kontaktu z uczestnikami. 5)Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio wyposażonej sali w budynku pozbawionym barier architektonicznych. Pomieszczenie musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt multimedialny, stolik, krzesła. 6)Zapewnienia podczas spotkań cateringu tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda gaz,niegaz., soki, ciastka, owoce. 7)Zapewnienia niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika do przeprowadzenia spotkań z psychologiem tj. długopis, skoroszyt, skrypty, testy itp. 8)Prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z psychologiem tj. imienne listy obecności uczestników, listy odbioru materiałów dydaktycznych oraz cateringu, testy, ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu spotkań. Przekazania Zamawiającemu oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ww dokumentacji po zakończeniu realizacji usługi. 9)Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10)Zapewnić uczestnikowi warunki spotkań w oparciu o zasady BHP 11)Podpisania umowy o przetwarzaniu danych osobowych uczestników..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał, co najmniej 4 usługi w zakresie doradztwa zawodowego, składając ofertę na doradztwo zawodowe - wykonał, co najmniej 4 usługi w zakresie doradztwa psychologicznego, składając ofertę na doradztwo psychologiczne
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy Zadania 1 zamówienia osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada wykształcenie wyższe uzyskane w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie /o specjalności doradca zawodowy bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradca zawodowy oraz co najmniej 2-letni okres pracy w tym zawodzie lub co najmniej dwuletni okres udzielania porad w zakresie doradztwa zawodowego; - Dotyczy zadania 2 zamówienia - osoba przewidziana do realizacji zamówienia musi posiadać dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej 2-letni okres wykonywania zawodu psychologa lub co najmniej dwuletni okres udzielania porad psychologicznych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Doświadczenie - 45
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)zmiany terminu realizacji usługi; 2)zmiany danych adresowych, osobowych Zamawiającego lub Wykonawcy; 3)zaistnienie siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy 4)zmiana umowy nastąpi również w przypadku zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pokój 304.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pokój 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Czas na aktywność współfiansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo zawodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym dla ok. 68 uczestników projektu w wymiarze 311 h zegarowych w tym: 70h zegarowych na grupę kontującą naukę (przewidywana ilość osób: 14), 100 h zegarowych na grupę osób niepełnosprawnych (przewidywana ilość osób: 20), 80h zegarowe na grupę osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi (przewidywana ilość osób: 20), 21h zegarowe na grupę sprawcy przemocy w rodzinie (przewidywana ilość osób: 4), 40h zegarowe na grupę osób w wieku 15-17 lat z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych (przewidywana ilość osób 10). 2) Określenia indywidualnej ścieżki kariery zawodowej dla ok. 68 uczestników projektu, dostosowanie wsparcia doradcy zawodowego do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestnika. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mają na celu określenie ścieżki reintegracji, diagnozę możliwości zawodowych uczestników projektu poprzez rozpoznanie obszarów trudności, rozpoznanie potencjału zawodowego, zainteresowań przydatnych w wyborze kariery zawodowej, kwalifikacji zawodowych wymaganych na konkretne stanowiska pracy. Opracowanie indywidualnego planu działania, indywidualnej ścieżki kariery analiza potrzeb uczestnika. Tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności. 3) Przygotowania harmonogramu spotkań z doradcą zawodowym mając na względzie dni od poniedziałku do piątku w godz. 09-20 , soboty - niedziele w godz. 09-19. Przekazania Zamawiającemu harmonogramu spotkań najpóźniej na 7 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach. 4) Umawiania uczestników na spotkania z doradcą zawodowym. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę kontaktów teleadresowych uczestników. Informowania Zamawiającego o nieobecności uczestników podczas spotkania bądź wszelkich trudności związanych z nawiązaniem kontaktu z uczestnikami. 5) Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio wyposażonej sali w budynku pozbawionym barier architektonicznych. Pomieszczenie musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt multimedialny, stolik, krzesła. 6) Zapewnienia podczas spotkań cateringu tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda gaz/niegaz., soki, ciastka, owoce 7) Zapewnienia niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika do przeprowadzenia spotkań z doradcą zawodowym tj. długopis, skoroszyt, skrypty, testy, ankiety itp. 8) Prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z doradcą zawodowym tj. imienne listy obecności uczestników, listy odbioru materiałów dydaktycznych oraz cateringu indywidualne plany działania, indywidualne ścieżki kariery zawodowej, testy, ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu spotkań. Przekazania Zamawiającemu oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w/w dokumentacji po zakończeniu realizacji usługi. 9) Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10) Zapewnić uczestnikowi warunki spotkań w oparciu o zasady BHP 11) Podpisania umowy o przetwarzaniu danych osobowych uczestników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie - 45
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo psychologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychologiem dla ok. 68 uczestników projektu w wymiarze 311 h zegarowych w tym: 70h zegarowych na grupę kontującą naukę (przewidywana ilość osób: 14), 100 h zegarowych na grupę osób niepełnosprawnych (przewidywana ilość osób: 20), 80h zegarowe na grupę osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi (przewidywana ilość osób: 20), 21h zegarowe na grupę sprawcy przemocy w rodzinie (przewidywana ilość osób: 4), 40h zegarowe na grupę osób w wieku 15-17 lat z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych (przewidywana ilość osób 10). 2) Dostosowania wsparcia psychologicznego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce wsparcia psychologicznego elementy relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów. Indywidualne konsultacje z psychologiem mają na celu wsparcie uczestników w rozwiązywaniu problemów w związku z aktualną sytuacją życiową, społeczną, zawodową. 3) Przygotowania harmonogramu spotkań z psychologiem mając na względzie dni od poniedziałku do piątku w godz. 09-20 , soboty - niedziele w godz. 09-19. Przekazania Zamawiającemu harmonogramu spotkań najpóźniej na 7 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach. 4) Umawiania uczestników na spotkania z psychologiem. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę kontaktów uczestników. Informowania Zamawiającego o nieobecności uczestników podczas spotkania bądź wszelkich trudności związanych z nawiązaniem kontaktu z uczestnikami. 5) Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio wyposażonej sali w budynku pozbawionym barier architektonicznych. Pomieszczenie musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt multimedialny, stolik, krzesła. 6) Zapewnienia podczas spotkań cateringu tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda gaz/niegaz., soki, ciastka, owoce. 7) Zapewnienia niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika do przeprowadzenia spotkań z psychologiem tj. długopis, skoroszyt, skrypty, testy itp. 8) Prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z psychologiem tj. imienne listy obecności uczestników, listy odbioru materiałów dydaktycznych oraz cateringu, testy, ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu spotkań. Przekazania Zamawiającemu oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w/w dokumentacji po zakończeniu realizacji usługi. 9) Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10) Zapewnić uczestnikowi warunki spotkań w oparciu o zasady BHP 11) Podpisania umowy o przetwarzaniu danych osobowych uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie - 45
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Centrum wsparcia dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na potrzeby zasilania awaryjnego Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawy materiałów szewnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim do miejsca ich zamieszkania oraz do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej
- Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na zapłatę bieżących zobowiązań Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Doposażenie i uzupełnienie bazy magazynowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa - Świadczenie usług w zakresie konsultacji, porad psychologa/psychoterapeuty dziecięcego
- "Świadczenie usług zdrowotnych ponadpodstawowej terapii leczenia uzależnień i współuzależnienia"
- Przeprowadzenie diagnozy dzieci narażonych prenatalnie na alkohol, będących pod opieką rodzin zastępczych - pod kątem FASD (płodowy zespół alkoholowy)
- Usługi doradztwa eksperckiego dla przedsiębiorców korzystających z pomocy udzielanej przez Powiatowych Doradców Klimatycznych, efektem którego będą przygotowane raporty eksperckie
- Świadczenie usługi doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu pn.: ,,Aktywna integracja, aktywizacja i włączenie społeczne mieszkańców Gminy Wągrowiec"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





