eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówWymiana stolarki okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Sulechów: Wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 68247 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie, ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 0-68 3851021, 3851024, fax 0-68 3852826.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgmk.bip.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie starej stolarki okiennej drewnianej na nową stolarkę okienną z PCV - kolor biały, profil min. 3 - komorowy ze wzmocnieniem ocynkowanym, okucia obwiedniowe - rozwierne, rozwierno - uchylne z mikrowentylacją, uchylne, ze stałą belką, szklenie szybą niskoemisyjną zespoloną U = 1,0 W (m2.K), z zachowaniem dotychczasowego podziału - zgodnie z załączonymi rysunkiem oraz wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z obróbką tynków ościeży, oznaczonych we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV - 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej. Wymiana stolarki obejmuje gminne budynki mieszkalne położone na terenie Gminy Sulechów. 2 Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący rozdział IV SIWZ i obejmuje przede wszystkim : a) demontaż starej stolarki okiennej drewnianej, bez odzysku, b) montaż nowych okien PCV - 48 szt. o zróżnicowanych wymiarach, c) demontaż starych i montaż nowych parapetów wewnętrznych wykonanych z tworzywa sztucznego Posforming, - kolor : biały wraz z obróbką, d) demontaż starych i montaż nowych parapetów zewnętrznych wykonanej z blachy powlekanej, e) uzupełnienie tynków i wykonanie uszczelnień wszystkich elementów po stronie zewnętrznej, f) wnęki okienne należy wykończyć na (gotowo) poprzez szpachlowanie i malowanie w kolorach odpowiadających istniejącym powłokom, g) inne prace wyszczególnione w przedmiarze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć roboty obejmujące wymianę stolarki okiennej o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda; b) dysponują personelem zdolnym do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia oraz dysponują kierownikiem robót budowlanych - który musi posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgmk.bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie ul. Poznańska 18 66-100 Sulechów pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:15, miejsce: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie ul. Poznańska 18 66-100 Sulechów pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.05.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.