Ogłoszenie z dnia 2005-12-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: "dostawa sprzętu endoskopowego: videogastroskop (2 szt.), videokolonoskop (1 szt.), tor wizyjny (1 szt.), automatyczną myjnię termiczną do endoskopów (1 szt.)"
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Zakonu Bonifratrów Św. Jana Grandego w Krakowie, do kontaktów: W sprawach merytorycznych: inż. Artur Matoga - kierownik działu eksploatacji, w sprawach formalnych: mgr Agnieszka Krajewska - Specjalista ds. Prawnych, ul. Trynitarska 11, 31-061 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4305622, fax 0124305491, e-mail: prawnik@bonifratrzy.krakow.pl, www.bonifratrzy.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "dostawa sprzętu endoskopowego: videogastroskop (2 szt.), videokolonoskop (1 szt.), tor wizyjny (1 szt.), automatyczną myjnię termiczną do endoskopów (1 szt.)". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie personelu Zamawiającego i przekazanie do użytkowania sprzętu endoskopowego: videogastroskop (2 szt.), videokolonoskop (1 szt.), tor wizyjny (1 szt.), automatyczną myjnię termiczną do endoskopów (1 szt.) szczegółowo opisane w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: NZOZ Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Grandego, ul. Trynitarska 11, 31-061 Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000.00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;
III.1) Wymagane wadium: 5 400.00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia jeśli przepisy wymagają takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przeszkolenia i serwisowania, - znajdują się w sutuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają aktualne na okres wykonania zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi być sporządzony pisemnie, czytelnie w j. polskim, zawierający dokładne dane Wykonawcy, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli. Wniosek w swej treści musi stwierdzać ilość str. i tytuły wszystkich składanych dokumentów i załączników. Ocenie podlegać będą wnioski spełniające warunki udziału w postępowaniu. Aktualne odpisy z właściwego rejestru, wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentacji i zawarcia umowy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Trzykrotna istotna naprawa aparatu w okresie gwarancji obliguje wykonawcę do wymiany aparatu na nowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. koszt eksploatacji urządzenia w zakresie części zużywalnych w okresie 1 roku przy maksymalnym wykorzystaniu aparatów - 20% 2. okres gwarancji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.02.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.02.2006 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.02.2006, godzina 12:00.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, ZPORR, Działanie 3.5., Poddziałanie 3.5.2."Poprawa dostępności do diagnostyki i terapii schorzeń przewodu pokarmowego w szpitalu Bonifratrów". 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.12.2005.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zabezpieczenie górnej powierzchni murków oporowych oraz odnowienie ich powłok poziomych i pionowych w TAURON Arenie Kraków
- Rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego w 2026 roku
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z usługą dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Wieliczce, ul. Edwarda Dembowskiego 53, 32-020 Wieliczka
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 15/2025.
- Wynajem konstrukcji, sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego na potrzeby koncertu w ramach WOŚP 2026
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





