Ogłoszenie z dnia 2005-12-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: DOSTAWY ENDOPROTEZ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, do kontaktów: mgr Katarzyna Prowadzisz - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, fax 012 6308059, e-mail: zam.pub@5wszk.com.pl, www.5wszk.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ENDOPROTEZ. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Endoproteza stawu biodrowego modularna z głową anatomiczną; Pakiet nr 2 - Mieszalnik próżniowy do cementu; Pakiet nr 3 - Mieszalnik próżniowy do cementu z podajnikiem; Pakiet nr 4 - Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego; Pakiet nr 5 - Endoproteza cementowa stawu biodrowego i endoproteza stawu śródręczno - paliczkowego; Pakiet nr 6 - Endoproteza stawu kolanowego i endoproteza stawu skokowo - goleniowego; Pakiet nr 7 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego I; Pakiet nr 8 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego II; Pakiet nr 9 - System szycia łękotki; Pakiet nr 10 - Implanty do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego kolana; Pakiet nr 11 - System do rekonstrukcji obrąbka barkowego;. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawy nastąpią do komory dostaw Apteki Szpitalnej, 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 800,00 zł (SZESNASCIE TYSIĘCY OSIEMSET ZŁOTYCH POLSKICH, 00/100). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 30 dni od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (komora dostaw Apteki Szpitalnej), wraz z prawidłowo wystawiona fakturą zawierającą numer Umowy oraz dołączonego do tej faktury zestawienia asortymentu (specyfikacji ilościowo - asortymentowej), będącego przedmiotem dostawy, zawierającego numer Umowy, numer serii i termin ważności tego asortymentu - pod rygorem nie przyjęcia dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; iż Wykonawca nie zalega z zapłatą należnych podatków, związanych z działalności Wykonawcy - pozyskane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, związanych z działalnością Wykonawcy - pozyskane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. iż nie był karany w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 oraz art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości wykonanej dostawy (minimalnie - wartość złożonej oferty), przedmiotu tożsamego z przedmiotem toczącego się postępowania (endoprotezy), dat wykonania (w przypadku zrealizowania dostawy jednorazowo, należy w obu kolumnach -data wykonania dostawy- wpisać tą samą datę) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową o minimalnej wysokości 1/24 wartości wszystkich zaoferowanych pakietów w złożonej przez siebie ofercie - na podstawie informacji pozyskanej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający określił w rozdziale 10 SIWZ. Wszelkie niezbędne dokumenty do prawidłowego złożenia oferty, szczegółowo zostały przedstawione w SIWZ - rozdział 11. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - FORMULARZ CENOWY według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy dotyczące, spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiącym ZAŁĄCZNIK do oferty, spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.) - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych we właściwym rejestrze, w przypadku spółki cywilnej, dotyczące każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawione personalnie, na ich osobę, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, dotyczące Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna, oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą). 13. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 - 8 i 10 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. dot.:pkt 7 i 8 w przypadku zaległości- zaświadczenie uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Opinia banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o minimalnej wysokości 1/24 wartości wszystkich zaoferowanych pakietów w złożonej przez siebie ofercie, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazująca, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową o wartości minimalnej wartości złożonej oferty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonania, w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości wykonanej dostawy (minimalnie - wartość złożonej oferty), przedmiotu tożsamego z przedmiotem toczącego się postępowania (endoprotezy), dat wykonania (w przypadku zrealizowania dostawy jednorazowo, należy w obu kolumnach -data wykonania dostawy - wpisać tą samą datę) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ. UWAGA: Każdy dokument potwierdzający należyte wykonanie dostaw powinien być wystawiony z datą po wykonaniu tej dostawy a nie w trakcie wykonywania tej dostawy i powinien zawierać informacje potwierdzające, że dostawa została należycie wykonana. Zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 646), Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw przedstawionych przez Wykonawcę w WYKAZIE WYKONANYCH DOSTAW złożone były w oryginale lub w postaci odpisu notarialnego. Zgodnie z opinią Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, niniejsze dokumenty mogą być przedłożone w postaci kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem -, przez Wykonawcę. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 80/5WSzKzP SP ZOZ/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.02.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto lub gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Katarzyna Prowadzisz, Sylwia Skrzypek, Edward Golec, Robert Wojtasz. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.02.2006, godzina 13:00, Kancelaria Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO MODULARNA Z GŁOWĄ ANATOMICZNĄ. 3) Zakres lub wartość: 110 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: MIESZALNIK PRÓŻNIOWY DO CEMENTU. 3) Zakres lub wartość: 22 500,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: MIESZALNIK PRÓŻNIOWY DO CEMENTU Z PODAJNIKIEM. 3) Zakres lub wartość: 10 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ENDOPROTEZA REWIZYJNA STAWU BIODROWEGO. 3) Zakres lub wartość: 90 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ENDOPROTEZA CEMENTOWA STAWU BIODROWEGO I ENDOPROTEZA STAWU ŚRÓDRĘCZNO-PALICZKOWEGO. 3) Zakres lub wartość: 305 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO I ENDOPROTEZA STAWU SKOKOWO-GOLENIOWEGO. 3) Zakres lub wartość: 325 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ENDOROTEZA BEZCEMENTOWA STAWU BIODROWEGO I. 3) Zakres lub wartość: 550 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ENDOROTEZA BEZCEMENTOWA STAWU BIODROWEGO II. 3) Zakres lub wartość: 110 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: SYSTEM SZYCIA ŁĘKOTKI. 3) Zakres lub wartość: 42 550,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: INPLANTY DO REKONSTRUKCJI WIĘZADŁA KRZYŻOWEGO PRZEDNIEGO KOLANA. 3) Zakres lub wartość: 94 800,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: SYSTEM DO REKONSTRUKCJI OBRĄBKA BARKOWEGO. 3) Zakres lub wartość: 18 900,00 ZŁOTYCH POLSKICH NETTO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 7 PAKIETÓW
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





