Ogłoszenie z dnia 2005-12-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kętrzyn: dostawa ryb i przetworów rybnych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, do kontaktów: Aneta Andzulewicz, Beata Gołąbek, Andrzej Fiedorowicz, ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 3028, fax 089 754 25 28, e-mail: zamowienia.warmaz@strazgraniczna.pl, www.warmaz.strazgraniczna.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ryb i przetworów rybnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa obejmuje: filety z morszczuka, filety z sandacza, filety z dorsza, filety z pangi, filety z mintaja, śledzie małosolne, makrelę wędzoną, śledzie rolmopsy w zalewie octowej, śledzie po kaszubsku, płaty śledziowe, makrelą w sosie pomidorowym, makrelę w oleju, dorsza w sosie pomidorowym, paprykarz szczeciński, sałatkę neptun wg. załącznika nr 1 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ul. Sikorskiego 78. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Oryginalny kod CPV: 15.24.15.00 - Makrela Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.15.00 - Makrela Oryginalny kod CPV: 15.23.30.00 - Ryby w solance Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.30.00 - Ryby w solance 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Ryby i przetwory rybne w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. Wartość zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2007;
III.1) Wymagane wadium: 2 500.00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dołączą do oferty następujące dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia: 1. oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocenianie spełniania w/w warunków dokonane zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i zaświadczeniach wyszczególnionych powyżej. A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4, 5, 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. B) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A) oraz w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy; Dz. U. z 21.04.2004 r. Nr 71, poz. 645).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.02.2006, cena - 2.70 zł + opłaty pocztowe. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.02.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.02.2006, godzina 11:30, Siedziba Zamawiającego - Kancelaria Sekcji Zamówień Publicznych pok. 226A.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.12.2005.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Usługa w zakresie prac konserwacyjnych i modernizacyjnych w budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Biedaszki
- "Dostawa materiałów jednorazowych do posiadanego przez Szpital Powiatowy w Kętrzynie sprzętu medycznego"
- Remont jezdni ul. Władysława Jagiełły - dojazd do pól
- Usługa rezerwacji międzynarodowych połączeń lotniczych oraz sprzedaży i dostawy międzynarodowych biletów lotniczych w ramach realizowanego przez CSSG w Kętrzynie projektu DWR/ADM 2024/004/2
- Remont wieży obserwacyjnej w m. Żardyny
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawa mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach - II półrocze 2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- RYBY.
więcej: Filety rybne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.