eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceDostawy leków dla Szpitala w Pilchowicach , nr spr 01/ZP/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-13

Pilchowice: Dostawy leków dla Szpitala w Pilchowicach , nr spr 01/ZP/2014
Numer ogłoszenia: 6817 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 331 99 03, faks 32 331 99 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków dla Szpitala w Pilchowicach , nr spr 01/ZP/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy antybiotyków, leków psychotropowych, narkotyków, leków przeciwprątkowych, onkologicznych, oraz leków różnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8, 33.65.20.00-5, 33.62.00.00-2, 33.65.00.00-1, 33.66.00.00-4, 33.67.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej i zezwolenia na prowadzenie obrotu środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 nr 45 poz 271 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4 . Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4. Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4. Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4. Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy wraz z arkuszem asortymentowo -cenowym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) w przypadku obniżenia maksymalnej ceny zakupu produktów leczniczych dla Zamawiającego w rozumieniu art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (zwanej dalej ustawą refundacyjną) poniżej ceny zawartej w umowie (zwanej dalej ceną umowną), cena umowna ulega obniżeniu do wysokości wynikającej z wprowadzonej urzędowo zmiany - powyższa zmiana nie wymaga zachowania formy aneksu, b) w przypadku wzrostu/spadku ceny urzędowej produktów leczniczych ( art.9 ust.1 ustawy refundacyjnej) cena umowna może ulec zmianie o wskaźnik wzrostu/spadku, jednakże do wysokości nie wyższej niż wynikająca z zastosowania art. 9 ust. 1 i 2 ustawy refundacyjnej - zmiana taka wymaga formy aneksu, jednak nie częściej niż raz na 6 miesięcy. Złożony Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje strona występująca o zmianę, c) w przypadku umieszczenia produktu leczniczego objętego niniejszą umową na liście leków refundowanych dotychczas nią nie objętego, jego cena umowna może ulec zmianie na cenę nie wyższą niż wynikającą z art. 9 ust. 1 i 2 ustawy refundacyjnej - zmiana taka wymaga formy aneksu. Złożony Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje strona występująca o zmianę,. d) ceny brutto w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT bądź akcyzy przy czym cena netto pozostaje bez zmian. 2. zmiany przedmiotu zamówienia, niepowodującej zmiany zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ : a)w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania leku, przedmiotu zamówienia z rynku , dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych , bądź lepszych parametrach zawartych w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej jaką podano w ofercie, b)w przypadku zmiany wielkości opakowań, wprowadzenia nowszej serii, zmiany składu preparatów, itp. c) w przypadku zmiany na lek równoważny, tzn. o tych samym składzie chemicznym, lecz innej nazwie handlowej, w przypadku braku leku, zmiany ilości i postaci w opakowaniu, zmiany ceny z korzyścią dla szpitala (niższa cena).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Szpitala w Pilchowicach.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa leków psychotropowych, narkotyków, leków przeciwprątkowych, oraz leków różnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostaw antybiotyków, leków psychotropowych, narkotyków, leków przeciwprątkowych, oraz leków różnych. Szczegółowy asortyment i szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ - Arkusz asortymentowo cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8, 33.66.00.00-4, 33.67.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa leków onkologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostaw leków onkologicznych w tym między innymi Pemetrexed, Vinorelbiny, Carboplatinum Cisplatinumi Ondasetron Filigrastim i inne. Szczegółowy asortyment i szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ - Arkusz asortymentowo cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy leku DARBEPOETIN ALFA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostaw leku Darbepoetin alfa 0,5mg/ml amp. strz w ilości 12 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy leku NAROPARIN CALCIUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie dotyczy dostaw leku Nadroparin calcium, fiolka 9500 jm/ 5 ml w ilości 100 fiolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.