Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Rybnik: Wykonanie wycen i podziałów nieruchomości z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 68170 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen i podziałów nieruchomości z podziałem na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 kod CPV 700000000-1Wykonanie maksymalnie do 50 wycen nieruchomości do celów administracyjnych (w trybie ustaw dotyczących gospodarki nieruchomościami).Zad. 2 kod CPV 74274000-0Wykonanie maksymalnie do 100 opracowań składających się z :- rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielomieszkaniowego i dokonanie na nich zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego zaznaczeń lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży na rzecz aktualnego najemcy,- wyceny lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę ; wysokości poszczególnych udziałów w nieruchomości wspólnej są już określone dla każdego lokalu odrębnieZad. 3 kod CPV 700000000-1Wykonanie wycen nw. nieruchomości położonych przy : a/ ul.3 Maja - parking wraz z terenem przyległym zabudowanym trzema budynkami przeznaczonymi do rozbiórki, b/ ul.Hallera - parking wraz z terenem przyległym zabudowanym sześcioma budynkami przeznaczonymi do rozbiórki, c/ ul.Powstańców 6 - zabudowana budynkiem mieszkalno-usługowym oraz gospodarczym,d/ ul.Powstańców 34 - zabudowana budynkiem mieszkalno-usługowym.Zad. 4 kod CPV 700000000-1Wykonanie wycen nw. nieruchomości położonych przy : a/ ul.Korfantego 9 - zabudowana budynkiem mieszkalno-usługowym,b/ ul.Dworek 20 - zabudowana budynkiem mieszkalnym,c/ ul.Paderewskiego - zabudowana dawnym budynkiem wymiennikowi ciepła,d/ ul.Paderewskiego - zabudowana dawnym budynkiem hurtowni spożywczej,e/ ul.Kościuszki 58/6 - dwa pomieszczenia mieszkalne,f/ ul.Kościuszki 58/8 - dwa pomieszczenia mieszkalne.Zad. 5 kod CPV 700000000-1Wykonanie podziałów nw. nieruchomości :a/ przy ul.Mikołowskiej - wydzielenie terenu pod zabudowę usługową o pow. ok. 3 ha, zgodnie z posiadaną koncepcją podziału, b/ przy ul.Sosnowej - wydzielenie kilku działek pod zabudowę mieszkaniową zorganizowaną, zgodnie z posiadaną koncepcją podziału terenu o pow. ok. 1,2 ha.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;- nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:a) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach 1 i 2 (Zad. 5)b) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (Zad. 1,2,3,4,)Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2,3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) (załącznik nr 3),4) uprawnienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, pok. 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie maksymalnie do 50 wycen nieruchomości do celów administracyjnych (w trybie ustaw dotyczących gospodarki nieruchomościami)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie opracowań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie maksymalnie do 100 opracowań składających się z :- rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielomieszkaniowego i dokonanie na nich zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego zaznaczeń lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży na rzecz aktualnego najemcy,- wyceny lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę ; wysokości poszczególnych udziałów w nieruchomości wspólnej są już określone dla każdego lokalu odrębnie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wycen nw. nieruchomości położonych przy : a/ ul.3 Maja - parking wraz z terenem przyległym zabudowanym trzema budynkami przeznaczonymi do rozbiórki, b/ ul.Hallera - parking wraz z terenem przyległym zabudowanym sześcioma budynkami przeznaczonymi do rozbiórki, c/ ul.Powstańców 6 - zabudowana budynkiem mieszkalno-usługowym oraz gospodarczym,d/ ul.Powstańców 34 - zabudowana budynkiem mieszkalno-usługowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wycen nw. nieruchomości położonych przy : a/ ul.Korfantego 9 - zabudowana budynkiem mieszkalno-usługowym,b/ ul.Dworek 20 - zabudowana budynkiem mieszkalnym,c/ ul.Paderewskiego - zabudowana dawnym budynkiem wymiennikowi ciepła,d/ ul.Paderewskiego - zabudowana dawnym budynkiem hurtowni spożywczej,e/ ul.Kościuszki 58/6 - dwa pomieszczenia mieszkalne,f/ ul.Kościuszki 58/8 - dwa pomieszczenia mieszkalne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie podziałów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziałów nw. nieruchomości :a/ przy ul.Mikołowskiej - wydzielenie terenu pod zabudowę usługową o pow. ok. 3 ha, zgodnie z posiadaną koncepcją podziału, b/ przy ul.Sosnowej - wydzielenie kilku działek pod zabudowę mieszkaniową zorganizowaną, zgodnie z posiadaną koncepcją podziału terenu o pow. ok. 1,2 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa i wdrożenie w sieci PGG nowych urządzeń Firewall Next Generation (wymiana w miejsce dotychczas eksploatowanych urządzeń PA 3220)
- Zapewnienie ochrony osób i mienia w roku 2026 w obu siedzibach Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku: Starym Ratuszu (przy ul. Rynek 18 , a także w Edukatorium Juliusz (przy ul. Klasztornej 11).
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup trzech samochodów towarowo-osobowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony do przewozu pracowników oraz materiałów z podziałem na zadania
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze (pielęgnacyjne) oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi
- Modernizacja systemu FUDO poprzez przeniesienie licencji z appliance (klaster FUDO 3000) na serwery wirtualne wraz wzapewnienie wsparcia dla systemu przez okres 12 miesiecy lub dostarczenie i wdrożenie nowego systemu PAM (Privileged Access Management)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa rozbudowy drogi powiatowej Nr 4536E w Gminie Siemkowice
- Wykonanie w 2026 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w postaci map do celów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez WZiON
- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Grodków i zarządzanie lokalami gminnymi we Wspólnotach Mieszkaniowych
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47.
- "Usługi w zakresie wykonywania operatów szacunkowych" - zamówienie zostało podzielone na 5 części
- Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami na 2025 r. i 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





