eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witkowo › Remont budynków i amfiteatru; wykonanie robót drogowych i elementów małej architektury oraz dostawa i montaż sceny wraz trybunami w ramach projektu pt.Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Gminy Witkowo, poprzez rewitalizację Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-06

Witkowo: Remont budynków i amfiteatru; wykonanie robót drogowych i elementów małej architektury oraz dostawa i montaż sceny wraz trybunami w ramach projektu pt.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Gminy Witkowo, poprzez rewitalizację Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie - II etap
Numer ogłoszenia: 68094 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Witkowo , ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4778194, faks 061 4778855.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków i amfiteatru; wykonanie robót drogowych i elementów małej architektury oraz dostawa i montaż sceny wraz trybunami w ramach projektu pt.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Gminy Witkowo, poprzez rewitalizację Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Remont budynków i amfiteatru: - remont wiaty nad wjazdem na teren Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie, - wymiana ogrodzenia znajdującego się wokół parkingu o wysokości 80cm, - remont amfiteatru polegający na częściowym zasypaniu niecki, demontażu schodów betonowych i wykonaniu nowych z poręczami, zabetonowaniu płyty głównej, wykonaniu miejsc siedzących, - remont budynków przy wjeździe polegający na: wymianie stolarki okiennej i drzwiowej na aluminiową szkloną szkłem antywłamaniowym (w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym); remoncie sanitariatów, demontażu podłóg drewnianych i wykonaniu cementowych, wyłożeniu ścian płytami gipsowo-kartonowymi; wymianie instalacji wod.-kan. i elektrycznej; dociepleniu ścian zewnętrznych; wymianie pokrycia dachu i obróbek blacharskich; montażu instalacji odgromowej; ułożeniu chodnika z kostki płukanej grub. 6 cm z palisadą 12x18 cm (np. typu merkado). 2. Wykonanie alejek z kostki brukowej o szerokości od 3,0 do 5,5m i spadku poprzecznym dwustronnym 2% wraz z montażem elementów małej architektury, tj.: - rozebranie istniejących nawierzchni: z płyt betonowych drogowych i typu jomb oraz przewiezienie ich i ułożenie w stosy na parkingu leśnym; z trylinki i płyt chodnikowych oraz przewiezienie ich na parking leśny, rozkruszenie i ułożenie w hałdy; asfaltowych i przewiezienie ich we wskazane przez Zamawiającego miejsce, - ułożenie nowych nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni ca 17.582m2 wraz z ułożeniem obrzeży betonowych oraz regulacją studzienek kanalizacyjnych, tj. a) z kostki betonowej grub. 8cm typu Nostalit/Starobruk na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie betonowej B15 grub. 12cm i podsypce żwirowo-piaskowej; b) z kostki betonowej grub. 6cm typu Nostalit/Starobruk na podsypce cementowo-piaskowej, na istniejącej nawierzchni, którą należy wyrównać warstwą piasku; c) z kostki betonowej o strukturze płukanej grub. 6cm typu Beganit na podsypce cementowo-piaskowej - dostawa i montaż ławek parkowych stalowych z siedziskami drewnianymi typu Warta/Tamiza - 50szt. z oparciami i 30szt. bez oparć. - dostawa i montaż 50szt. koszy na śmieci /stylistycznie dopasowanych do typu ławek/. - wymiana na nowe 20szt. lamp parkowych typu LSA4 i LSA6 z wysięgnikiem. - dostawa i montaż szlabanów. Kolorystyka kostki do uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Dostawa i montaż: - sceny demontowanej z poręczami, stopniami, z zadaszeniem o powierzchni 80m2, regulowanej wysokości od wys. minimalnej 70 cm do maksymalnej wys. 150 cm, - trybuny demontowanej na ok. 200 miejsc, z kratą pomostową np. typu wema, siedziskami PVC z oparciami wysokości 25cm. Uszczegółowienie opisu sceny i zadaszenia: 1) Scena o wymiarach 10 x 8 m, zbudowana z uniwersalnych podestów scenicznych spełniających poniższe wymagania techniczne: a) wymiary zewnętrzne sceny: 10 m x 8 m (80m2); b) podesty sceniczne o wymiarach pojedynczego elementu 1000 x 2000mm z systemem łączenia zapewniającym trwałość i stabilność konstrukcji (waga 1 podestu max 45 kg); c) podesty o konstrukcji aluminiowej, wypełnione sklejką 18mm ? 1 mm pokrytą powierzchnią antypoślizgową, trwale mocowaną do ram podestów, wodoodporna; d) podesty wyposażone w wbudowany system zatrzaskowy, umożliwiający szybkie i trwałe ich połączenie; e) zewnętrzne obrzeże podestu wykonane z profili aluminiowych; f) nogi demontowane, teleskopowe śrubowe o płynnej regulacji od min 0,7 m do max 1,5m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, na terenie płaskim, ale też w terenie na nierównych gruntach, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu; g) wytrzymałość: min 750 KG/m2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń; h) w komplecie muszą się znajdować wszystkie niezbędne elementy połączeniowe zapewniające stabilność sceny oraz narzędzia służące do montażu. 2) Zadaszenie osłaniające scenę o wymiarach 10 x 8 m (szerokość x głębokość). Wymagania techniczne zadaszenia osłaniającego scenę: a) konstrukcja zadaszenia wykonana z kratownic aluminiowych o rozstawie rur wzdłużnych w systemie QUADRO o wymiarach 290mm x 290mm w postaci prostokątnej ramy nośnej o wymiarach pozwalających na swobodne przykrycie sceny 10,0 m x 8,0m b) kopuła zadaszenia ze spadkami dachu na boki, uzupełniona dźwigarami i kształtownikami podpierającymi plandekę wykonanymi z aluminium; c) plandeka powinna być gęsto podparta - (podparcia zapobiegające gromadzeniu się dużej ilości opadów atmosferycznych); d) całość konstrukcji zadaszenia mocowana do wózków poruszających się wzdłuż słupów za pomocą wyciągarek posiadających dopuszczenie techniczne (konieczne oznaczenia CE dla wciągarek); e) słupy powinny zawierać elementy umożliwiające kładzenie do montażu oraz być posadowione na podstawach wyposażonych w podpory regulowane; f) słupy nośne zadaszenia powinny być usytuowane na zewnątrz (z boków) ramy nośnej, nie wchodząc w światło sceny; g) łączenie odcinków konstrukcji powinno odbywać się za pomocą szybkozłączy np. klinowo - stożkowe umożliwiające łatwy, szybki montaż oraz dużą wytrzymałość; h) żaden element zadaszenia nie powinien być dłuższy niż 400 cm; i) wymagana minimalna wysokość słupów 8m; j) oplandekowanie dachu wodoszczelne wykonane z PCV (kolor do uzgodnienia z zamawiającym); k) możliwość zawieszenia na rampach nośnych oświetlenia o łącznym ciężarze do 800 kg; l) w komplecie zadaszenia muszą się znajdować osłony boczne i tylna, wykonane z siatki przy czym koniecznie należy zachować ich pionowość oraz zamocować osłony u góry do kratownicy a w dolnej części do sceny, kolor osłon czarny; m) w komplecie muszą się znajdować także wszystkie elementy połączeniowe, napinacze, odciągi wraz z elementami mocującymi w twardym i miękkim podłożu, nosidła do plandek i osłon, narzędzia montażowe itp.; Uwaga: Jeżeli w SIWZ (wraz z załącznikami) wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.10 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków wypoczynkowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 44.21.23.20 - Konstrukcje różne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 60.000,00zł, słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali: - 2 roboty drogowe z zakresu układania nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni ca 3000m2 każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - kierownikiem/ami budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi i budowlanymi w zakresie budowy dróg, posiadającym/i zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.500.000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz załaczników do SIWZ: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. nr 1/, A.2) Kosztorys ofertowy (prosimy o sporządzenie kosztorysu uproszczonego), A.3) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2/, A.4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych /zał. nr 3/, A.5) Wykaz kierownictwa robót i pracowników /zał. nr 4/, A.6) Doświadczenie zawodowe wykonawcy /zał. nr 5/, A.7) Karta gwarancji i serwisu /zał. nr 6/, A.8) Istotne elementy umowy /zał. nr 7/.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Witkowo ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo pok. nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Witkowo ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu VI -Turystyka i środowisko kulturowe-, Działania 6.1 -Turystyka-, Schematu I -Infrastruktura turystyczna- Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.