eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówświadczenie usług hotelarskich



Ogłoszenie z dnia 2005-12-27

POZYCJA 68025

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: świadczenie usług hotelarskich Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Podkarpacki Klub Biznesu, do kontaktów: Anna Giełbaga, Al. Armii Krajowej 80, 35-307 Rzeszów, tel. +48 17 8507188, fax +48 17 8532883, e-mail: kuzniakadr@wp.pl, www.pkb.net.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 17. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług hotelarskich. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich - to jest zakwaterowania i wyżywienia dla osób prowadzących szkolenia, uczestników szkoleń i organizatorów oraz udostępnienie sal konferencyjnych wraz ze sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia szkoleń, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2007 r. Zamówienie realizowane będzie w dni robocze tygodnia z uwzględnieniem możliwości organizowania szkoleń również w soboty. Miejsce realizacji zamówienia - województwo podkarpackie w jednym z niżej wymienionych powiatów: bieszczadzki, brzozowski, leski, sanocki. a) W zakresie zakwaterowania przedmiot zamówienia obejmuje 4111 noclegów dla osób prowadzących szkolenia, uczestników szkoleń i organizatorów. Wielkość pokoi, jaką zapewni wykonawca to: - pokoje jednoosobowe, - pokoje dwuosobowe, - pokoje trzyosobowe, Wszystkie pokoje muszą być wyposażone w: - węzeł sanitarny, to jest co najmniej ubikację oraz kabinę z prysznicem wraz z mydłem jednorazowym, szamponem i ręcznikami; - telewizor lub radio; - ogrzewanie. b) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w dniach szkoleń całodziennego wyżywienia w osobnej sali jadalnej dla osób prowadzących szkolenie, uczestników i organizatorów szkolenia - w ilości 6 808 dziennych stawek (racji) żywieniowych, na które składają się: - śniadanie - obiad, - kolacja, - catering podczas szkolenia (herbata, kawa, śmietanka, cukier oraz poczęstunek w postaci ciasta, kanapeczek itp.), zgodnie z ustalonym wcześniej przez Zmawiającego rozkładem dnia. c) Wykonawca udostępnia dwie sale konferencyjne mieszczące 35 osób każda. Każda z sal wyposażona będzie w co najmniej 35 krzeseł i odpowiednią liczbę stolików lub 35 krzeseł z blatami do pisania, rzutnik na folie lub projektor multimedialny, komputer przenośny (laptop), flipchart. Wszystkie urządzenia muszą być kompatybilne ze sobą. Wykonawca zapewnia pełną obsługę tych urządzeń oraz ich serwis, naprawę oraz części zamienne. Wykonawca powinien dysponować także ewentualnym sprzętem zamiennym w wypadku awarii danego urządzenia. Zobowiązanie wykonawcy polega na: - pozostawaniu w stanie gotowości do przyjęcia, w terminie wybranym przez Zamawiającego, od 35 do 65 osób na okres od 2 do 5 dni w tygodniu (w zależności od czasu trwania szkolenia). - zapewnieniu zakwaterowania, wyżywienia i sal konferencyjnych ze sprzętem w jednym obiekcie. Zamawiający zgłosi termin szkolenia wykonawcy w terminie, co najmniej 5 dni przed szkoleniem. Zamawiający nie płaci wykonawcy za pozostawanie w stanie gotowości do przyjęcia uczestników szkolenia. Zamawiający płaci za wykonanie usługi w okresach miesięcznych w terminie 30 dni od wystawienia faktury. Zamawiający zastrzega obniżenie ilości przedmiotu zamówienia do 30% bez podanie dodatkowych przyczyn. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: województwo podkarpackie, w jednym z wymienionych niżej powiatów: bieszczadzki, brzozowski, leski, jasielski, przemyski, krośnieński lub sanocki. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Kod CPV wg słownika 2008: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Oryginalny kod CPV: 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe Kod CPV wg słownika 2008: 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64110, 64199. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: W zakresie zakwaterowania przedmiot zamówienia obejmuje 4 111 noclegów, ponadto 6 808 dziennych stawek (racji) żywieniowych oraz udostępnienie sal konferencyjnych podczas szkoleń - 214 dni szkoleniowych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w formularzu oferty. Wybrany wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, budżetu państwa oraz ze środków własnych uczestników szkoleń. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi spełnić następujący warunek: -Dysponować ośrodkiem, w którym istnieje możliwość zakwaterowania, wyżywienia oraz prowadzenia szkoleń dla 35 do 65 osób jednorazowo, w szczególności Wykonawca musi dysponować, co najmniej - 5 pokojami 1-osobowymi - 9 pokojami 2-osobowymi - 14 pokojami 3-osobowymi wyposażonymi zgodnie z wymogami SIWZ - 1 salą jadalną zdolną pomieścić 65 osób jednorazowo - 2 salami konferencyjnymi wraz z wyposażeniem zgodnym z wymogami SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj.: wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wysokość, co najmniej 100 tys. zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy; e) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a oferta złożona jest zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ f) złożą ofertę cenową zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana zgodnie z zasadą "spełnia - nie spełnia" na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Brak spełniania któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2 .Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 u. p.z.p. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Wypełnione oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty określone w pkt. 1, 2, 3, 4, 5 składa każdy z wykonawców. Pozostałe dokumenty składa grupa Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 oraz pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wysokość, co najmniej 100 000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3/PN/1/SPORZL2.3/2005/ZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.12.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: - gotówką w kasie - siedziba zamawiającego - przelewem na rachunek bankowy nr 26 1540 1131 2001 6212 9929 0001. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.12.2005 godzina 10:15. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.12.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego - Podkarpacki Klub Biznesu, al. Armii Krajowej 80, 35-307 Rzeszów.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie dotyczy projektu "Kuźnia Kadr" finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich Działanie 2.3 "Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki" schemat a. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.