eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresieobsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenach nieruchomości administrowanych przez ZBM położonych w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 42 i Monte Cassino 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-24

Koszalin: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenach nieruchomości administrowanych przez ZBM położonych w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 42 i Monte Cassino 2
Numer ogłoszenia: 68022 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14590 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenach nieruchomości administrowanych przez ZBM położonych w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 42 i Monte Cassino 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenach nieruchomości administrowanych przez ZBM, w podziale na dwie części: Część 1: zakres zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego w budynku położonym przy ul. Zwycięstwa 42 w Koszalinie: - pełnienie codziennie całodobowo przez pracowników ochrony, ochrony fizycznej budynku i osób w nim się znajdujących, dozoru mienia znajdującego się w budynku z użyciem lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego na budynku oraz obsługa portierni - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 2 do projektu Umowy; - bieżące prace i czynności polegające na sprzątaniu (wraz z kosztami materiałów) i utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego na terenie nieruchomości - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 3 do projektu Umowy. - pojemniki na piasek, ich usytuowanie niekolidujące z ciągiem komunikacyjnym, zakup piasku, jego dostawę oraz wywóz pryzmowanego śniegu i lodu organizuje wykonawca na koszt własny, - szczegółowy opis nieruchomości znajduje się w załączniku nr 1 do projektu Umowy. Część 2: zakres zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego w budynku położonym przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie: - pełnienie codziennie całodobowo przez pracowników ochrony, ochrony fizycznej budynku i osób w nim się znajdujących, dozoru mienia znajdującego się w budynku z użyciem lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego na budynku oraz obsługa portierni - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 2 do projektu Umowy, - bieżące prace i czynności polegające na sprzątaniu (wraz z kosztami materiałów) i utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego na terenie nieruchomości - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 3 do projektu Umowy, - pojemniki na piasek, ich usytuowanie niekolidujące z ciągiem komunikacyjnym, zakup piasku, jego dostawę oraz wywóz pryzmowanego śniegu i lodu organizuje wykonawca na koszt własny, - szczegółowy opis nieruchomości znajduje się w załączniku nr 1 do projektu Umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego w budynku położonym przy ul. Zwycięstwa 42 w Koszalinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony SZABEL Sp. z o.o., ul. Morska 11, 75-212 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89010,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179407,80

  • Oferta z najniższą ceną: 152175,60 / Oferta z najwyższą ceną: 179407,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego w budynku położonym przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony SZABEL Sp. z. o.o., ul. Morska 11, 75-212 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176455,80

  • Oferta z najniższą ceną: 133135,20 / Oferta z najwyższą ceną: 176455,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.