Ogłoszenie z dnia 2005-12-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Parczew: modernizacja infrastruktury informatycznej JST Powiatu Parczewskiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Marcin Dębek, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551470, 3551654, fax 083 3550673, e-mail: powiat@parczew.pl, www.parczew.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja infrastruktury informatycznej JST Powiatu Parczewskiego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów oraz odpowiedniego sprzętu i oprogramowania do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów i dostosowania do wymogów ustawy o podpisie elektronicznym i dostępie do informacji publicznej w jednostkach samorządu terytorialnego z terenu Powiatu Parczewskiego. Budowa sieci komputerowych i sieci niezależnego zasilania w energię elektryczną w części tych jednostek ( w 6 jednostkach). Wyposażenie Telecentum powiatowego przy Komendzie Powiatowej Pańswowej Straży Pożarnej w Parczewie oraz dostawa i instalacja ogólnodostępnego infomatu przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Parczewie. Dokładny zakres zamówienia jest określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynki: Starostwa Powiatowego, Urzędu Miejskiego i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie, Urzędów Gmin w Dębowej Kłodzie, Jabłoniu, Milanowie, Podedwórzu, Siemieniu i Sosnowicy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 72.53.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość kosztorysowa: 806 446,50 zł (netto). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.07.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: 10 000,00 zł gwarancja: 20 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: bez zaliczkowania. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości, co najmniej 50 % wartości brutto oferty lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50 % wartości brutto oferty wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - Zaświadczenie potwierdzające, iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IB.III.2211/8/1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.02.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.02.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 15.04.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.02.2006, godzina 13:00, Starostwo Powiatowe w Parczewie Ul. Warszawska 24 21-200 Parczew Pokój nr 1.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego - Działanie 1.5. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.12.2005.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Modernizacja instalacji elektrycznej dedykowanej i okablowania strukturalnego w budynku Urzędu Miejskiego w Parczewie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2026 i 2027
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1600L w miejscowości Gęś - dokumentacja techniczna
- "DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE"
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja koncepcji i rozbudowa Platformy "Generacja-L" do wersji 2.0
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Zakup oprogramowania do testów penetracyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu IT na potrzeby realizacji projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II POSTĘPOWANIE
- Świadczenie usług wsparcia oprogramowania Only Office
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.