Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa endostaplerów i ładunków do endostaplerów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, do kontaktów: Jadwiga Jurkowska, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312, e-mail: j.jurkowska@igichp.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.igichp.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.igichp.edu.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.igichp.edu.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa endostaplerów i ładunków do endostaplerów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę endostaplerów i ładunków do endostaplerów: 1. Endostapler uniwersalny jednorazowy o długości ramienia od 5 cm do 6 cm, do ładunków od długości linii szwu od 30 mm do 60 mm i wysokości zszywek przed zamknięciem od 2,0 mm do 4,8 mm. Do min. 20 użyć podczas jednego zabiegu szt. 40 2. Endostapler uniwersalny jednorazowy o długości ramienia od 20cm do 26 cm, do ładunków od długości linii szwu od 30 mm do 60 mm i wysokości zszywek przed zamknięciem od 2,0 mm do 4,8 mm. Do min. 20 użyć podczas jednego zabiegu szt. 80 3. Ładunek do endostaplera uniwersalnego o dużym rozwarciu szczęk (23 mm) o wysokości zszywek przed zamknięciem od 4,1 mm do 4,8 mm o długości linii szwów 45 mm z nożem szt. 150 4. Ładunek do endostaplera uniwersalnego o dużym rozwarciu szczęk (23 mm) o wysokości zszywek przed zamknięciem od 4,1 mm do 4,8 mm o długości linii szwów 60 mm z nożem szt. 200. 2. Endostaplery i ładunki do endostaplerów dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w Warszawie ul. Płocka 26, po uprzednim uzgodnieniu z odbiorcą terminu i czasu dostawy. 3. Termin realizacji zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.7) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. na druku załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 3. 2. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym, przez zamawiającego. 2.1) dla wyrobów klasy II b i III dokument potwierdzający dokonanie wpisu wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi. 2.2) dla pozostałych klas wyrobów medycznych deklarację zgodności świadczącą o spełnieniu przez wyrób wymagań zasadniczych i przeprowadzenia procedury oceny zgodności, certyfikat CE z numerem jednostki notyfikowanej wydanym przez jednostkę notyfikowaną; 2.3) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Endostapler uniwersalny jednorazowy o długości ramienia od 5 cm do 6 cm, do ładunków od długości linii szwu od 30 mm do 60 mm i wysokości zszywek przed zamknięciem od 2,0 mm do 4,8 mm. Do min. 20 użyć podczas jednego zabiegu szt. 40 2. Endostapler uniwersalny jednorazowy o długości ramienia od 20cm do 26 cm, do ładunków od długości linii szwu od 30 mm do 60 mm i wysokości zszywek przed zamknięciem od 2,0 mm do 4,8 mm. Do min. 20 użyć podczas jednego zabiegu szt. 80 3. Ładunek do endostaplera uniwersalnego o dużym rozwarciu szczęk (23 mm) o wysokości zszywek przed zamknięciem od 4,1 mm do 4,8 mm o długości linii szwów 45 mm z nożem szt. 150 4. Ładunek do endostaplera uniwersalnego o dużym rozwarciu szczęk (23 mm) o wysokości zszywek przed zamknięciem od 4,1 mm do 4,8 mm o długości linii szwów 60 mm z nożem szt. 200. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 9.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: nie wykluczeni na podstawie art. 24 u Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 u Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.7) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. na druku załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 3. 2. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym, przez zamawiającego. 2.1) dla wyrobów klasy II b i III dokument potwierdzający dokonanie wpisu wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi. 2.2) dla pozostałych klas wyrobów medycznych deklarację zgodności świadczącą o spełnieniu przez wyrób wymagań zasadniczych i przeprowadzenia procedury oceny zgodności, certyfikat CE z numerem jednostki notyfikowanej wydanym przez jednostkę notyfikowaną; 2.3) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.01.2007, godzina 10:15, Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26 po.112 sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.12.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





