Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Wrocław: wykonanie konserwacji systemów alarmowych
Numer ogłoszenia: 67974 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946, ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, fax 071 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie konserwacji systemów alarmowych całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez vat wynosi 90 177,87 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) -oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku realizacji usług przez Podwykonawców, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie w formie oświadczenia nazwy i adresy Podwykonawców. -aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; (Podstawa prawna:Ustawa o ochronie osób i mienia -Dz.U. nr 145 z dn. 26.07.2005, poz 1221) -wykaz pracowników firmy wykonujących przedmiot zamówienia, posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE ( w stosunku do pracowników konserwujących i serwisujących przedmiotowe systemy oraz w stosunku do pracowników mających wgląd i wykonujących dokumentację techniczną); ( podstawa prawna: Ustawa o ochronie informacji niejawnych - Dz. U z 2005r nr 85 z 16.05.2005 poz.727) -wykaz pracowników firmy wykonujących przedmiot zamówienia, posiadających licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I i II stopnia ( podstawa prawna: Ustawa o ochronie informacji niejawnych - Dz. U z 2005r nr 85 z 16.05.2005 poz.727) -wykaz pracowników firmy wykonujących przedmiot zamówienia, posiadających autoryzacje do konserwacji systemów klasy S.A.-4 i S.A.-3; ( podstawa prawna: Ustawa o ochronie informacji niejawnych - Dz. U z 2005r nr 85 z 16.05.2005 poz.727) -Oświadczenie Wykonawcy, iż jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonych prac konserwacyjnych ( załącznik nr 3) - pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 13 pok. 15 lub 18. lub za pośrednictwem poczty.Opłata za siwz 11,60 zł. przy odbiorze w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 do 13.00) lub za zaliczeniem pocztowym 18,10 zł. Prośby o przesłanie siwz proszę kierować na fax nr 071/7663701.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w kancelarii jawnej bud 13 pok 113.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.