eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowa Dzielnicowego Centrum Promocji Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-27

POZYCJA 67970

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa Dzielnicowego Centrum Promocji Kultury

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Agata Latawiec, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.waw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Dzielnicowego Centrum Promocji Kultury. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa Dzielnicowego Centrum Promocji Kultury przy ul.Podskarbińskiej w Warszawie. Charakterystyczne parametry techniczne: - powierzchnia użytkowa - 1484,2 m2, - powierzchnia usługowa - 181,3 m2, - powierzchnia ruchu - 309,2 m2, - powierzchnia netto - 1974,7 m2, - powierzchnia całkowita - 3020,0 m2, - kubatura - 11023 m3, - wysokość całkowita nad poziom terenu - 7,56 m, - długość całkowita - 43,24 m, - szerokość całkowita - 26,87 m, - rozpiętość przekrycia sali w osiach podpór - 17,30 m. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Podskarbińska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej równowartości kwoty 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 200 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy oraz spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i w SIWZ tj.: wniosą wadium; dysponują osobą przewidzianą do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku; wykażą, iż w okresie ostatnich 5-ciu lat należycie wykonali co najmniej 2 prace polegające na wybudowaniu w charakterze wykonawcy generalnego 2 budynków lub obiektów użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10000 m3 każdy i wartości brutto nie mniejszej niż 8 mln zł każdy; wykażą zatrudnienie min. 25 osób; przedstawią informację z banku, który potwierdzi wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 2 mln zł; udokumentują, iż w ciągu każdego z ostatnich 3 lat osiągnęli obrót roczny w wysokości min. 30 mln zł; udokumentują posiadanie ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania robót. Wymagane dokumenty: dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego; zaświadczenie z ZUS, US; informacja z KRK; wykaz co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych + referencje; wykaz zawierający dane osoby, która jest przewidziana do sprawowania funkcji kierownika budowy + uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat; informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; bilans oraz rachunek zysków i strat; informacja banku; pisemna gwarancja; potwierdzenie wniesienia wadium; polisa OC; parafowany wzór umowy; kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.02.2006, cena - 2400.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.02.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.02.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, III piętro, sala 305.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.