eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare MiastoDostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście (z/siedz.) Żychlin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 67937 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Stare Miasto: Dostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście (z/siedz.) Żychlin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36114-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto, krajowy numer identyfikacyjny 31101930300000, ul. ul. Główna  , 62571   Stare Miasto, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 632 416 216, faks 632 416 580, e-mail inwestycje@stare-miasto.pl
Adres strony internetowej (URL): www.stare-miasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ w Starym Mieście (z/siedz.) Żychlin

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście (z/siedz.) Żychlin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa poprzez tankowanie pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście (z/siedz.) Żychlin: a) oleju napędowego w ilości - 62 000 litrów b) benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości - 3 000 litrów w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej./jeden raz w miesiącu/ Wielkość zamówienia określona powyżej stanowi oszacowany limit potrzeb Zamawiającego do 31.12.2017r. Wykonawca zapewni paliwo letnie i zimowe odpowiednie do pory roku. Zamawiający sporządzi i przedłoży Wykonawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz samochodów do których tankowane będzie paliwo. Upoważnione osoby przez zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na karcie wydania. 2) Paliwo może być pobierane do pojazdów z poza wykazu na podstawie pisemnego upoważnienia. 3) Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie do zbiorników paliwa sprzętu silnikowego na stacjach benzynowych należących do wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy. Tankowanie paliwa do kanistrów odbywać się będzie na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego. 4) Realizacja umowy odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie zatankowanych paliw płynnych do kwoty zabezpieczonej na ten cel w budżecie Zamawiającego na rok 2017 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb (lub innych) nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Z podanej łącznej ilości paliwa Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 70%. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenie do Zamawiającego. 6) Wykonawca zapewni paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania zgodne z obowiązującymi normami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r, poz. 1680). 7) Wykonawca zapewni najbliższą stację paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej (ul. Parkowa 17 Żychlin), czynną przez 7 dni tygodnia i przez 24 godziny na dobę 8) Ewidencja ilościowa pobranego paliwa do pojazdów jak i kanistrów odbywać się będzie na podstawie dokumentu WZ (wydanie na zewnątrz). 9) Zamawiający nie przewiduje zakupu paliw przy użyciu kart paliwowych. 10) Sposób rozliczania należności: - Wykonawca określi cenę oferty jako cenę brutto za 1 litr oleju napędowego/benzyny z uwzględnieniem podatków, ściśle według formularza ofertowego, uwzględniając wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia. Cena oferty i jej składniki cenotwórcze (cena producenta + opust dostawcy) powinny zostać określone z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Rozliczenia z wybranym Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. - Sposób obliczenia ceny oferty: Cenę oferty Wykonawca zobowiązany jest obliczyć zgodnie z załączoną tabelą w Formularzu ofertowym. - W ofercie należy podać wiarygodne i niezależne źródło pozyskania informacji na temat ceny producenta oleju napędowego/benzyny (adres strony internetowej; nazwę, adres i telefon giełdy paliwowej), w celu umożliwienia Zamawiającemu jej weryfikacji. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który złoży nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. - Obliczona cena oferty posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Przy obliczaniu ceny dostawy oleju napędowego/benzyny będzie przyjmowana za podstawę cena brutto producenta oleju napędowego/benzyny na dzień tankowania przez Zamawiającego oraz zaoferowany przez Wykonawcę stały opust . - Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o ilość. - Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem WZ (wydanie na zewnętrz), wystawiane będą przez Wykonawcę raz w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu wraz z wydrukiem zestawienia transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym zawierającym: a) nr dowodu WZ (wydanie na zewnętrz), na którą dokonano zakupu, b) nr rejestracyjny pojazdu, c) datę i godzinę dokonania zakupu, d) ilość zakupionego paliwa, - Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury. - Faktury będą wystawiane za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będą należności z tytułu sprzedaży paliw dokonanej w tym okresie na rzecz Zamawiającego. - W danym miesiącu ustala się 1 okres rozliczeniowy. - Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. - Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT233650.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZUH NAFTOHURT Sp. z o.o. ,  ,  ul. Warszawska 58 ,  62-610,  Sompolno ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277760,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277760,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278530,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.