Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2010-03-11
Pszczyna: ¦WIADCZENIE US£U PRALNICZYCH
Numer og³oszenia: 67932 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Pszczynie, ul. Korfantego 6, 43-200 Pszczyna, woj. ¶l±skie, tel. 0322103021 wew. 234, faks 032 210 49 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£U PRALNICZYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych obejmuj±cych transport, sortowanie, dezynfekcjê, moczenie, pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie oraz bie¿±c± reperacjê asortymentu wyszczególnionego w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Us³uga winna byæ ¶wiadczona zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nak³adane s± na proces prania (np. odzie¿ ochronna musi byæ prana oddzielnie a po¶ciel ska¿ona poddana dezynfekcji) oraz technologi± i warunkami obowi±zuj±cymi w placówkach s³u¿by zdrowia, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia MZ z dnia 22.06.2005r.(DZ.U.Nr 116 z 2005r. poz.985 z pó¼niejszymi zmianami). 3. Zamawiaj±cy wymaga, by u¿ywane do realizacji us³ugi ¶rodki i preparaty by³y stosowane zgodnie z zaleceniami PZH i IMiDz, a ponadto by gwarantowa³y w³a¶ciw± jako¶æ prania bez powodowania przyspieszonego zu¿ycia bielizny oraz uczuleñ w przypadku niemowl±t (dla bielizny niemowlêcej zaleca siê stosowanie odpowiednich proszków posiadaj±cych stosowne certyfikaty). 4. Wymagane jest równie¿ stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodz±cej z oddzia³ów: noworodkowego, po³o¿niczego oraz bloku operacyjnego. 5. Wykonawca zobowi±zany jest do respektowania warunków prania okre¶lonych przez producenta bielizny, odzie¿y. 6. Rzeczy przeznaczone do prania bêd± dostarczane przez zamawiaj±cego do miejsca sk³adowania brudnej bielizny w godzinach porannych do 8,00 i popo³udniowych do 13,00, a nastêpnie dowo¿one do pralni przez wykonawcê us³ugi. Wykonawca us³ugi bêdzie dostarcza³ wyprane rzeczy do wydzielonego przez Zamawiaj±cego pomieszczenia we wszystkie dni w tygodnia za wyj±tkiem niedziel i ¶wi±t. 7. Wymaga siê zabezpieczenia czystej bielizny poprzez pakowanie do worków foliowych. 8. Czas wykonania us³ugi pralniczej nie powinien przekroczyæ 24 godzin od momentu dostarczenia bielizny brudnej do momentu przekazania czystej. 9. Wykonawca odpowiada za terminowe wykonanie us³ugi ,niezale¿nie od ewentualnych awarii czy innych utrudnieñ. 10. Segregacja bielizny po¶cielowej winna odbywaæ siê zgodnie z oznakowaniem szpitala (oddzia³u, dzia³u, komórki organizacyjnej). Korekta pomy³ek le¿y po stronie wykonawcy. 11. Wykonawca us³ugi zobowi±zuje siê do dostarczania czystych ubrañ roboczych w workach foliowych. 12. Wykonawca us³ugi zobowi±zany jest na bie¿±co reperowaæ ubrania ochronne po konsultacji z pielêgniark± oddzia³ow±. 13. Wykonawca odpowiada za stan faktyczny przedmiotów zaopatrzenia szpitalnego pobranych do prania i w przypadku ich zagubienia ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ finansow± do wysoko¶ci powsta³ej szkody. 14. Niew³a¶ciwie wyprana lub wymaglowana bielizna szpitalna i odzie¿ bêd± zwracane do ponownego prania na koszt wykonawcy. 15. Okre¶lone w za³±czniku nr 2 ilo¶ci mog± ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze wzglêdu na zmniejszone b±d¼ zwiêkszone zapotrzebowanie Szpitala w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiaj±cy w chwili rozpoczêcia postêpowania nie móg³ precyzyjnie przewidzieæ..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PP UNIPRAL Sp. z o.o., ul.1 Maja 18A, 43-300 Bielsko-Bia³a, kraj/woj. ¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 101640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 105896,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 105896,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 170190,00
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postêpowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na ¶wiadczenie us³ug pralniczych na okres 3 miesiêcy .Warto¶æ zamówienia nie przekracza kwoty okre¶lonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy. Przedmiot zamówienia to us³ugi powszechnie dostêpne o okre¶lonych standardach jako¶ciowych.Postêpowanie przeprowadzono zgodnie z art. 69 i nast. ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- ZP/24/2025_Dostawa odczynników i materia³ów eksploatacyjnych oraz wyposa¿enia dla Pracowni Mikrobiologii Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Szpitala Joannitas w Pszczynie
- ZP/26/2025_Dostawy materia³ów opatrunkowych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie (postêpowanie powtórzone po uniewa¿nianiu czê¶æ 7 z procedury ZP/22/2025)
- Us³uga ochrony osób i mienia
- Remont instalacji elektrycznej i niskopr±dowej w budynku PORT
- ZP/18/2025_Dostawa zestawu endoskopowego dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Wykonanie wentylacji mechanicznej p³ywalni w SP nr 4 w Pszczynie oraz dostosowanie do wymogów bezpieczeñstwa przeciwpo¿arowego pomieszczenia technicznego oraz kot³owni w budynkach SP nr 4 w Pszczynie
wiêcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z dzier¿aw± bielizny po¶cielowej oraz wdro¿enie systemu RFID i systemu szaf wydaj±co-zbieraj±cych
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych na rzecz Warmiñsko-Mazurskiego Oddzia³u Stra¿y Granicznej
- ¦wiadczenie us³ug prania bielizny szpitalnej dla 116 Szpitala Wojskowego z Przychodni± SPZOZ w Opolu
- wykonywanie us³ug pralniczych dla Szpitala Specjalistycznego.
- kompleksowe us³ugi utrzymania czysto¶ci w budynkach i na terenie dzia³ki szpitala oraz us³ugi transportu gospodarczego.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.