eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoPrzetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Szczytno: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 67929 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68). Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Zamówienie dotyczy organizacji i przeprowadzenia, pięciu różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla około 78 osób bezrobotnych. Zamówienie publiczne zostało podzielone na pięć części, z czego każda część stanowi odrębnie zorganizowane szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Każda część będzie oddzielnie oceniana. Zamówienie publiczne obejmuje następujące części: I część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA, II część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS OPERATORA MASZYN DO ROBÓT ZIEMNYCH KLASY III: KOPARKA, KOPARKO-ŁADOWARKA, ŁADOWARKA, III część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYSPIESZONA DO KAT. C PRAWA JAZDY, IV część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAWODU KELNER-BARMAN Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I JĘZYKIEM ANGIELSKIM, V część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAWODU KUCHARZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia szkolenia objętego niniejszym zamówieniem (w szczególności, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Posiadanie przez instytucję szkoleniową aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: I część: Zapewnienie do zajęć dydaktycznych odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2; wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart. Do zajęć z obsługi komputera 2 pracowni komputerowych, każda wyposażona w minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie minimum 22 komputery). II część: Zapewnienie do zajęć dydaktycznych odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2; wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart. Do zajęć praktycznych odpowiedniej ilości maszyn, urządzeń i narzędzi w stosunku do liczby uczestników szkolenia, zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. III część: Zapewnienia warunków do prowadzenia tego typu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 314). IV część: Zapewnienie do zajęć dydaktycznych odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2; wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart. Do zajęć z obsługi kas fiskalnych Zapewnienie minimum 10 kas fiskalnych. V część: Zapewnienie do zajęć dydaktycznych odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2; wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu: I część: - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera/ instruktora wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych lub uprawnień zawodowych - zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania; - zapewnienie co najmniej jednego wykładowcy prowadzącego obecnie lub w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert własną działalność gospodarczą. II część: - posiadanie przez każdego wykładowcę/ instruktora co najmniej wykształcenia wyższego zawodowego bądź kursu zawodowego - zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem. III część: Kadra posiadająca kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 314). IV część: - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera/ instruktora wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego - zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. V część: - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera/ instruktora wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego - zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał lub lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie; - zmiana liczby osób objętych szkoleniem w stosunku do planowanej liczby podanej w specyfikacji w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie, jednakże liczba uczestników nie będzie mniejsza niż 10 osób i nie większa niż 20 osób; - zmiana ogólnego kosztu szkolenia przysługującego instytucji szkoleniowej w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem (o którym mowa powyżej), przy zachowaniu jednostkowej ceny szkolenia podanej w ofercie szkolenia; - zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego. W takim przypadku zaproponowana osoba powinna posiadać - na dzień składania ofert - co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak wykładowca zastępowany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 12-100 Szczytno, ul. Ogrodowa 17 sekretariat - pokój 13 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości, wykształcenie i wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród osób bezrobotnych oraz przygotowanie uczestników szkolenia do założenia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Planowana liczba uczestników szkolenia: 20 osób. Wymagana liczba godzin (zegarowych) szkolenia przypadających na 1 osobę: 120..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
    • 3. ) Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS OPERATORA MASZYN DO ROBÓT ZIEMNYCH KLASY III: KOPARKA, KOPARKO-ŁADOWARKA, ŁADOWARKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu operatora sprzętu do robót ziemnych kl. III i zdobycie obowiązujących uprawnień w zakresie obsługi wybranej przez uczestnika szkolenia maszyny, tj. koparki jednonaczyniowej, koparko-ładowarki, ładowarki jednonaczyniowej. Planowana liczba uczestników szkolenia: 18 osób. Liczba godzin szkolenia: 210..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona do kat. C prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez słuchacza wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do uzyskania uprawnień kierowcy wykonującego przewóz drogowy, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). Szkolenie ma być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 314). Planowana liczba uczestników szkolenia: 12 osób. Liczba godzin szkolenia: 140..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs zawodu kelner-barman z obsługą kasy fiskalnej i językiem angielskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy w zawodzie kelnera-barmana. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie obowiązujących umiejętności poszukiwanych przez pracodawców w zawodzie kelnera-barmana. Planowana liczba uczestników szkolenia: 14 osób. Liczba godzin szkolenia: 500..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs zawodu - kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników obecnie wymaganych przez pracodawców kwalifikacji i umiejętności zawodowych w zawodzie kucharza. Planowana liczba uczestników szkolenia: 14 osób. Liczba godzin szkolenia: 400..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.