Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Szczytno: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 67929 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68). Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Zamówienie dotyczy organizacji i przeprowadzenia, pięciu różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla około 78 osób bezrobotnych. Zamówienie publiczne zostało podzielone na pięć części, z czego każda część stanowi odrębnie zorganizowane szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Każda część będzie oddzielnie oceniana. Zamówienie publiczne obejmuje następujące części: I część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA, II część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS OPERATORA MASZYN DO ROBÓT ZIEMNYCH KLASY III: KOPARKA, KOPARKO-ŁADOWARKA, ŁADOWARKA, III część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYSPIESZONA DO KAT. C PRAWA JAZDY, IV część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAWODU KELNER-BARMAN Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I JĘZYKIEM ANGIELSKIM, V część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAWODU KUCHARZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia szkolenia objętego niniejszym zamówieniem (w szczególności, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Posiadanie przez instytucję szkoleniową aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: I część: Zapewnienie do zajęć dydaktycznych odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2; wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart. Do zajęć z obsługi komputera 2 pracowni komputerowych, każda wyposażona w minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie minimum 22 komputery). II część: Zapewnienie do zajęć dydaktycznych odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2; wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart. Do zajęć praktycznych odpowiedniej ilości maszyn, urządzeń i narzędzi w stosunku do liczby uczestników szkolenia, zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. III część: Zapewnienia warunków do prowadzenia tego typu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 314). IV część: Zapewnienie do zajęć dydaktycznych odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2; wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart. Do zajęć z obsługi kas fiskalnych Zapewnienie minimum 10 kas fiskalnych. V część: Zapewnienie do zajęć dydaktycznych odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2; wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu: I część: - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera/ instruktora wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych lub uprawnień zawodowych - zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania; - zapewnienie co najmniej jednego wykładowcy prowadzącego obecnie lub w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert własną działalność gospodarczą. II część: - posiadanie przez każdego wykładowcę/ instruktora co najmniej wykształcenia wyższego zawodowego bądź kursu zawodowego - zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem. III część: Kadra posiadająca kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 314). IV część: - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera/ instruktora wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego - zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. V część: - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera/ instruktora wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego - zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał lub lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie; - zmiana liczby osób objętych szkoleniem w stosunku do planowanej liczby podanej w specyfikacji w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie, jednakże liczba uczestników nie będzie mniejsza niż 10 osób i nie większa niż 20 osób; - zmiana ogólnego kosztu szkolenia przysługującego instytucji szkoleniowej w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem (o którym mowa powyżej), przy zachowaniu jednostkowej ceny szkolenia podanej w ofercie szkolenia; - zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego. W takim przypadku zaproponowana osoba powinna posiadać - na dzień składania ofert - co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak wykładowca zastępowany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 12-100 Szczytno, ul. Ogrodowa 17 sekretariat - pokój 13 (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości, wykształcenie i wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród osób bezrobotnych oraz przygotowanie uczestników szkolenia do założenia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Planowana liczba uczestników szkolenia: 20 osób. Wymagana liczba godzin (zegarowych) szkolenia przypadających na 1 osobę: 120..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. ) Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS OPERATORA MASZYN DO ROBÓT ZIEMNYCH KLASY III: KOPARKA, KOPARKO-ŁADOWARKA, ŁADOWARKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu operatora sprzętu do robót ziemnych kl. III i zdobycie obowiązujących uprawnień w zakresie obsługi wybranej przez uczestnika szkolenia maszyny, tj. koparki jednonaczyniowej, koparko-ładowarki, ładowarki jednonaczyniowej. Planowana liczba uczestników szkolenia: 18 osób. Liczba godzin szkolenia: 210..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona do kat. C prawa jazdy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez słuchacza wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do uzyskania uprawnień kierowcy wykonującego przewóz drogowy, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). Szkolenie ma być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 314). Planowana liczba uczestników szkolenia: 12 osób. Liczba godzin szkolenia: 140..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs zawodu kelner-barman z obsługą kasy fiskalnej i językiem angielskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy w zawodzie kelnera-barmana. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie obowiązujących umiejętności poszukiwanych przez pracodawców w zawodzie kelnera-barmana. Planowana liczba uczestników szkolenia: 14 osób. Liczba godzin szkolenia: 500..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs zawodu - kucharz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników obecnie wymaganych przez pracodawców kwalifikacji i umiejętności zawodowych w zawodzie kucharza. Planowana liczba uczestników szkolenia: 14 osób. Liczba godzin szkolenia: 400..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa amunicji strzeleckiej i specjalnej (postępowanie z podziałem na 2 części)
- Dostawa przełączników zarządzalnych, dysków sieciowych NAS, przenośnych dysków SSD, serwerów wraz z oprogramowaniem, licencjami CAL i wdrożeniem oraz oprogramowanie do kopii zapasowych.
- Roboty budowlane w Sądzie Rejonowym w Szczytnie
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wizyt studyjnych dla uczniów z ZST-W w Trzcianie"
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- "Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej" dot. realizacji przedsięwzięcia "Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych"
- Szkolenia, kursy dla 21 nauczycieli wychowania przedszkolnego w ramach projektu pn. Witamy w naszej bajce - przedszkolaki z gminy Brześć Kujawski"
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.