eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDPS w Krakowie ul. Krakowska 55 - remont wnętrz budynku oficyny mieszczącego się przy ul. Krakowskiej 45 w Krakowie - kontynuacja robót.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 67849 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Kraków: DPS w Krakowie ul. Krakowska 55 - remont wnętrz budynku oficyny mieszczącego się przy ul. Krakowskiej 45 w Krakowie - kontynuacja robót.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22177-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 29299400000, ul. ul. Krakowska  55, 31-066   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 4306317, faks 12 4306212, e-mail dyrekcja@dpskrakowska.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpskrakowska.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DPS w Krakowie ul. Krakowska 55 - remont wnętrz budynku oficyny mieszczącego się przy ul. Krakowskiej 45 w Krakowie - kontynuacja robót.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. DPS w Krakowie ul. Krakowska 55 - remont wnętrz budynku oficyny mieszczącego się przy ul. Krakowskiej 45 w Krakowie - kontynuacja robót ; na parterze, I, II i III piętrze. W zakres zamówienia wchodzi: 1) Parter - charakterystyka robót: - Zabezpieczenie podłóg tekturą falistą, okien, drzwi oraz grzejników folią; - Demontaż istniejących odbojnic ściennych; - Zeskrobanie istniejącej farby ze ścian i sufitów; - Usunięcie tynku oraz odgrzybienie murów w kilku pomieszczeniach; - Zagruntowanie powierzchni ścian i sufitów pod nowe tynki; - Przetarcie istniejących starych tynków zaprawą tynkową gipsowo-piaskową wraz z przygotowaniem zaprawy na budowie; - Wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach; - Zagruntowanie powierzchni nowych tynków pod malowanie farbami emulsyjnymi; - Wykonanie uszczelnień połączeń ościeżnic z wykonanymi nowymi tynkami; - Malowanie nowych tynków farbami emulsyjnymi; - Montaż zdemontowanych odbojnic ściennych; - Usunięcie wraz z utylizacją folii zabezpieczeniowej oraz mycie okien, drzwi i posadzek. 2) 1 piętro - charakterystyka robót: - Zabezpieczenie podłóg tekturą falistą, okien, drzwi oraz grzejników folią; - Demontaż istniejących odbojnic ściennych; - Zeskrobanie istniejącej farby ze ścian i sufitów; - Zagruntowanie powierzchni ścian i sufitów pod nowe tynki; - Przetarcie istniejących starych tynków zaprawą tynkową gipsowo-piaskową wraz z przygotowaniem zaprawy na budowie; - Wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach; - Zagruntowanie powierzchni nowych tynków pod malowanie farbami emulsyjnymi; - Wykonanie uszczelnień połączeń ościeżnic z wykonanymi nowymi tynkami; - Malowanie nowych tynków farbami emulsyjnymi; - Montaż zdemontowanych odbojnic ściennych; - Montaż ochronnych narożników aluminiowych przy ościeżach drzwiowych; - Usunięcie wraz z utylizacją folii zabezpieczeniowej oraz mycie okien, drzwi i posadzek. 3) 2 piętro - charakterystyka robót: - Rozebranie posadzki z tworzywa sztucznego wraz z uszkodzoną podbudową; - Wykonanie nowej podbudowy pod posadzkę; - Wykonanie nowej posadzki PCV; - Montaż ochronnych narożników aluminiowych przy ościeżach drzwiowych. 4) 3 piętro - charakterystyka robót: - Montaż ochronnych narożników aluminiowych przy ościeżach drzwiowych; - Przystosowanie pomieszczenia magazynowego na łazienkę z prysznicem dla personelu; - Montaż zlewozmywaka w pomieszczeniu socjalnym dla personelu; - Montaż ochronnych narożników aluminiowych przy ościeżach drzwiowych. 2. Dodatkowe informacje: 1) Budynek przy ul. Krakowskiej 45 oficyna, to budynek mieszkalny. 2) Wykonawca w czasie robót będzie korzystał wyłącznie z klatki schodowej budynku przy ul. Krakowskiej 47 oficyna (budynek kuchni). 3) Wszystkie roboty remontowe będą wykonywane w czynnym obiekcie ( budynek kuchni i budynek remontowany), który w czasie wykonywania robót będzie funkcjonował w normalnym trybie, w związku z tym: o praca pracowników i urządzeń budowlanych, transportowanie materiałów budowlanych- nie mogą stanowić zagrożenia i utrudnienia dla użytkowników budynku przy ul. Krakowskiej 47 oficyna( kuchnia) , budynku przy ul. Krakowskiej 45 oficyna i otaczającego ich podwórka; o teren placu budowy musi być wygrodzony i zabezpieczony przed dostępem dla osób trzecich oraz w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z klatki schodowej budynku kuchni. Wygrodzenie i zabezpieczenie placu budowy należy wykonać w uzgodnieniu z przedstawicielami Zamawiającego; 4) Materiały rozbiórkowe, które nie zostaną ponownie wykorzystane, należy usuwać i wywozić z placu budowy na bieżąco. 5) Zniszczenia i uszkodzenia w budynku przy ul. Krakowskiej 47 oficyna i w już wyremontowanych pomieszczeniach budynku przy ul. Krakowskiej 45 oficyna lub ich otoczeniu, które powstaną w wyniku prowadzonych prac, Wykonawca musi doprowadzić do stanu pierwotnego. 6) Winda osobowa w budynku kuchni - zostaje wyłączona na czas remontu. 7) Pomieszczenia do remontu będą przekazywane Wykonawcy: o na parterze - sukcesywnie i w uzgodnieniu z Zamawiającym, o natomiast na I , II i III piętrze w jednym terminie. 8) Ostateczny dobór wzorów i kolorów wszystkich materiałów - w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ , którego elementami są: a) Przedmiar robót. b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45311200-2, 45421100-5, 45332200-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT241913.22
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane "PREBUDREM" Krzysztof Łach,  prebudrem@gmail.com,  ul. Strażacka 47,  30-737,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350582.64
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.