eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciel › Remont dachu i stropu w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Trzcielu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Trzciel: Remont dachu i stropu w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Trzcielu.
Numer ogłoszenia: 6783 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzciel, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel, woj. lubuskie, tel. 095 74-31-400, fax 095 74-31-400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i stropu w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Trzcielu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont dachu: a) rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, b) rozebranie elementów więźby dachowej, c) przemurowanie kominów z cegły klinkierowej, d) rozebranie rynny z blachy, e) rozebranie rury spustowej z blachy, f) rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy, g) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu: murłaty, końce krokwi, h) odgrzybianie konstrukcji dachowej, i) montaż rynien dachowych i rur spustowych, zbiorniczków przy rynnach, pasów okapowych, gzymsu wieńczącego, koszów, muru ogniowego i kominów z blachy cynkowo - tytanowej, j) spoinowanie ścian i kominów zaprawą cementową, k) naprawa uszkodzonych w murze cegieł, l) przybicie nowych kontrłat i łat oraz folii PE zbrojonej dachowej paraprzepuszczalnej, m) pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną standardową w koronkę koloru czerwonego, n) pokrycie dachu gąsiorami ceramicznymi cylindrycznymi w kolorze czerwonym o) osadzenie okien w połaci dachowej oraz wyłazu dachowego, p) naprawa iglic ozdobnych, 2. Remont stropu: a) wymiana elementów ślepych podłóg z desek obustronnie struganych, b) rozebranie elementów stropów drewnianych - polep, c) wymiana ślepego pułapu, d) odgrzybianie elementów drewnianych stropu, e) wzmocnienie belek stropowych, f) wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, g) malowanie farbą olejną podciągów metalowych, h) roboty tynkarskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH zamawiający rezygnuje z obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) udzielą zamówienia w sposób i terminie opisanym w pkt 3 i 7 SIWZ, c) złożą ofertę w terminie zgodnie z opisem sposobu przygotowania ofert w pkt 14 SIWZ d) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) udzielą co najmniej 5 lat gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, g) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tzn. w przeciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), z należytą starannością wykonali 2 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia swym rodzajem i wartością, h) firma wykonująca roboty musi posiadać kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni złożyć w formie pisemnej następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ) f) wykazu co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ), g) uprawnienia budowlane z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, h)oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej z podaniem terminu jej przeprowadzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzciel.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miasta i Gminy w Trzcielu, ul. Poznańska 22, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Trzcielu, ul. Poznańska 22, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.