Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Jarosław: DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU Z ZAMONTOWANYM FABRYCZNIE NOWYM URZĄDZENIEM HAKOWYM DO ZAŁADUNKU I PRZEWOZU KONTENERÓW
Numer ogłoszenia: 67838 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. , ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6212560, faks 016 6215297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Komunalna - 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU Z ZAMONTOWANYM FABRYCZNIE NOWYM URZĄDZENIEM HAKOWYM DO ZAŁADUNKU I PRZEWOZU KONTENERÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu ciężarowego na podwoziu trzyosiowym z zamontowanym fabrycznie nowym urządzeniem hakowym w układzie napędowym 6x2 z silnikiem spełniającym wymogi minimum EURO III i DMC 24 tony 1) Używane podwozie trzyosiowe - przystosowane do zabudowania urządzenia hakowego - Moc: min 380 KM - Rok prod.: nie starszy niż 2003 - Rozstaw osi: 5200 mm - DMC min.: 24000 kg - Napęd: 6x2 - Przebieg: nie większy niż 600 000 km - Zawieszenie: przód/ resor, tył/poduszka - Wyposażenie: klimatyzacja automatyczna, blokada tylnego mostu, hamulec silnikowy, podgrzewany zbiornik paliwa, główny wyłącznik prądu, kontrola trakcji, ABS, tachograf, regulacja kierownicy, komputer pokładowy, szyberdach, tempomat, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, kabina sypialna, hak holowniczy ( zaczep do ciągnięcia przyczepy wraz z doprowadzoną instalacją pneumatyczną i elektryczną ) , zewnętrzna osłona słoneczna, obręcze kół 22,5 cala , 12 biegowa skrzynia, ręczna + połówki, światła, ostrzegawcze ( koguty ma dachu kabiny). 2) Fabrycznie nowy system hakowy do załadunku i przewozu kontenerów przeznaczony do montażu na podwoziach samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej min 24 tony - urządzenie hakowe udźwig 20 ton - wysokość ucha zaczepu 1570mm - przystosowane do kontenerów o długości od 4600 mm do 7000mm - zakres pola pracy w funkcji wywrotu 510 - ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym 30-35 Mpa - blokada hydrauliczna kontenera z elektrycznym czujnikiem położenia - kompletna instalacja hydrauliczna - rozdzielacz hydrauliczny z zintegrowanym zamkiem hydraulicznym wszystkich funkcji hakowca - elektryczne sterowanie wielofunkcyjnym panelem sterowania z kabiny z możliwością pracy z zewnątrz - sterownik wyposażony w kabel elektryczny umożliwiający pracę urządzenia na zewnątrz pojazdu - panel sterowniczy ze świetlną informacją zabezpieczenia blokad - funkcja blokowania kontenera w funkcji wywrotu - sterowanie hakiem z jednej stron pojazdu i z kabiny kierowcy 3) Wyposażenie - rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera, - rama zabudowy hakowej wykonana z wysoko gatunkowej stali, - pompa hydrauliczna, - światła obrysowe, - konstrukcja stalowa piaskowana , zabezpieczona antykorozyjnie i malowana w systemie kolorystycznym RAL, - zbiornik oleju 90-110 l, - listwa zabezpieczająca przed wjechaniem pod samochód - błotnik osi tylnej 4) Dokumentacja i zakres dostawy - instrukcja eksploatacji i konserwacji ( instrukcja obsługi, charakterystyka techniczna urządzenia , instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw, karta gwarancyjna urządzenia) - deklaracja zgodności dla wymogów CE dla maszyn i urządzeń - dziennik konserwacji - rejestracja urządzenia w UDT - przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia, - dokumentacja umożliwiająca rejestrację pojazdu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.70.00 - Używane pojazdy do transportu towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1-2 ustawy p.z.p. , 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac i czynności w zakresie objętym zamówieniem, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Ocena spełniania w/w warunków Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał. 1 do niniejszej specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ ;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.jaroslaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.,
ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o, ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław (sekretariat pok.206).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup i dostawa leków dla potrzeb Apteki szpitalnej - powtórka zadania nr 4
- Przebudowa dwóch placów zabaw - dokumentacja projektowa
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- Remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka z zabudową brygadową
- Remont więźby dachowej wraz z pokryciem starej zabytkowej Szkoły w Pełkiniach
więcej: przetargi w Jarosławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.