eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa pojemników na odpady wg poszczególnych zadań



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Chełm: Dostawa pojemników na odpady wg poszczególnych zadań
Numer ogłoszenia: 67834 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, fax 082 5630450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiebiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady wg poszczególnych zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników na odpady według poniższych zadań: Zadanie Nr 1: 1. Pojemnik na odpady ocynkowany na kółkach 110 L - szt. 40 a. Blacha ocynkowana 1 mm. b. Pojemnik dostosowany do mechanicznego opróżniania przez specjalistyczne pojazdy 2. Pojemnik na odpady ocynkowany bez kółek 110 L - szt. 40 a. Blacha ocynkowana 1 mm. b. Pojemnik dostosowany do mechanicznego opróżniania przez specjalistyczne pojazdy Zadanie Nr 2: Pojemnik na odpady plastik 120 L, używany, kolor zielony 60%, kolor grafitowy 40% - szt. 300 Zadanie Nr 3: Pojemnik na odpady plastik 1100 L na kółkach nowy - szt. 15 a. Pojemniki muszą posiadać atesty na uchwyty załadunkowe Pojemnik na odpady plastik 240 L na kółkach nowy - szt. 30 Pojemnik na odpady plastik 120 L na kółkach nowy - szt. 30 Ceny wszystkich w/w pojemników muszą uwzględniać koszt dostawy na Zakład Oczyszczania Miasta w Chełmie ul. Bieławin 5. UWAGA: Pojemniki używane nie mogą nosić śladów używalności w postaci: zabrudzeń, przebarwień, pęknięć czy też widocznych prób napraw w postaci zgrzewania lub maskowania uszkodzeń. Klapy pojemników nie mogą być wyposażone w sprężynowy mechanizm zamykający (wspomagający).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.31.00 - Pojemniki z żelaza lub stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.30.00 - Duże pojemniki Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami) oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ). 2. Produkujący uchwyty załadunkowe do oferowanych pojemników zgodnie z obowiązującymi normami (nie dotyczy zadania 2). 3. Produkujący pojemniki zgodnie z obowiązującymi normami, a w szczególności z grupami norm: PN-EN 12574, PN-EN 840, PN-M-49010 (nie dotyczy zadania 2). 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań opisanych do poszczególnych zadań, w zakresie zadania lub zadań do którego ofertę składają (nie dotyczy zadania 2). 5. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VII SIWZ, według formuły - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach wymaganych od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenia, zgodnie z treścią załącznika nr 2 3. Atesty lub deklaracje zgodności z normami na uchwyty załadunkowe do oferowanych pojemników (nie dotyczy zadania nr 2). 4. Atesty lub deklaracje zgodności z normami do oferowanych pojemników (nie dotyczy zadania 2). 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 4 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: parametry i opis techniczny oferowanych pojemników (nie dotyczy zadania 2). 6. Wymagane dokumenty z punktów: 1, 2, 3, 4 i 5 muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania przez tego samego Wykonawcę dokumenty wymienione w pkt. 1 należy złożyć w jednym egzemplarzu. Pozostałe dokumenty należy złożyć oddzielnie do poszczególnych zadań, wskazując którego zadania dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie 22 - 100 Chełm ul. Wołyńska 57 pokój 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie 22 - 100 Chełm ul. Wołyńska 57 pokój 27 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: 1. Pojemnik na odpady ocynkowany na kółkach 110 L - szt. 40 a. Blacha ocynkowana 1 mm. b. Pojemnik dostosowany do mechanicznego opróżniania przez specjalistyczne pojazdy 2. Pojemnik na odpady ocynkowany bez kółek 110 L - szt. 40 a. Blacha ocynkowana 1 mm. b. Pojemnik dostosowany do mechanicznego opróżniania przez specjalistyczne pojazdy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.31.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Pojemnik na odpady plastik 120 L, używany, kolor zielony 60%, kolor grafitowy 40% - szt. 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Pojemnik na odpady plastik 1100 L na kółkach nowy - szt. 15 a. Pojemniki muszą posiadać atesty na uchwyty załadunkowe Pojemnik na odpady plastik 240 L na kółkach nowy - szt. 30 Pojemnik na odpady plastik 120 L na kółkach nowy - szt. 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.