eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i materiałów biurowych do NOSG w Chełmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Chełm: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i materiałów biurowych do NOSG w Chełmie
Numer ogłoszenia: 6782 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263893 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i materiałów biurowych do NOSG w Chełmie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i materiałów biurowych do Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie. Zamówienie obejmuje: sprzęt i materiały biurowe, sprzęt i materiały szkolno-biurowe, tonery do drukarek. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia, tj.:Część I - sprzęt i materiały biurowe;Część II - sprzęt i materiały szkolno-biurowe ;Część III - tonery do drukarek.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.14.00 - Niszczarki 42.99.42.30 - Laminatory 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.51.00 - Tablice do planowania lub akcesoria 30.19.59.11 - Akcesoria do tablic do pisania 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 44.81.23.00 - Farby do celów szkolnych 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.59.10 - Tablice do pisania 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.97.92 - Kalendarze 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 19.43.50.00 - Nici do szycia i przędza z włókien naturalnych 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.50.00 - 22.85.50.00 22.81.50.00 - Notatniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część II Zamówienia publicznego współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów, nr projektu 1/14/EFPI;Część III Zamówienia publicznego współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 1/12/EFU /Infrastruktura i procedury azylowe/.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzęt i materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO-PLUS Lucyna i Adam KOPTYRA Spółka Jawna, ul.Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30308,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25763,17

  • Oferta z najniższą ceną: 25763,17 / Oferta z najwyższą ceną: 43735,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt i materiały szkolno - biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. Aston Zbigniew Ciosmak, ul.Wira Bartoszewskiego 2E, 23-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7049,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8090,19

  • Oferta z najniższą ceną: 8090,19 / Oferta z najwyższą ceną: 8736,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Tonery do drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOLDEN LINE Paweł Dostych, ul.Krakowska 150, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6547,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5548,53

  • Oferta z najniższą ceną: 5548,53 / Oferta z najwyższą ceną: 10590,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.