Ogłoszenie z dnia 2005-12-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: publikacja ogłoszeń prasowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, www.warszawa.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 13, 00-099 Warszawa, tel. 022 5953363, fax 022 5953368, e-mail: ablonska@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 13, 00-099 Warszawa, tel. 022 5953363, fax 022 5953368, e-mail: ablonska@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 13, 00-099 Warszawa, tel. 022 5953363, fax 022 5953368, www.warszawa.um.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: publikacja ogłoszeń prasowych 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: II.1.6.2) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna publikacja ogłoszeń ramowych i nekrologów w prasie o zasięgu ogólnopolskim, stołecznym, wojewódzkim i w prasie bezpłatnej o zasięgu stołecznym, dla biur Urzędu m.st. Warszawy. II.1.6.2) Zamawiane ogłoszenia ramowe dotyczą między innymi zagadnień gospodarczych (finansowych, handlowych, przetargowych), a także nekrologów na potrzeby wszystkich biur Urzędu m.st. Warszawy, w latach 2006-2008. Wielkość zamieszczanych ogłoszeń ramowych wynosić będzie od ok. 113 cm kw. do ok. 230 cm kw. (przeciętnie 2000 znaków). Zamawiający zastrzega sobie możliwość umieszczenia herbu Warszawy w treści publikowanych ogłoszeń, co nie może zwiększać kosztu ogłoszenia. Ogłoszenia najczęściej będą publikowane w wydaniach codziennych, od poniedziałku do czwartku. Publikacja ogłoszeń i nekrologów zlecana będzie przez zamawiającego poprzez zamówienie telefoniczne i potwierdzona faksem z załączoną treścią ogłoszenia. II.1.6.3) Zamówienie podzielone jest na 4 części, ze względu na zasięg publikacji, w której ukazywać się będzie ogłoszenie. Szczegółowy opis poszczególnych części zawiera załącznik B - z zastrzeżeniem, że przytoczone w nim ilości zamieszczanych ogłoszeń w każdym roku, w latach 2006-2008, nie są obligatoryjne dla zamawiającego. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na wszystkie części zamówienia, lub na jedną dowolnie wybraną przez wykonawcę część, z tym że na każdą z wybranych części wykonawca musi zaproponować inny tytuł gazety. Oznacza to, że zaoferowane tytuły w poszczególnych częściach nie mogą się pokrywać. II.1.6.4) Decyzję, które z zamawianych ogłoszeń ukazywać się będą w gazecie o zasięgu ogólnopolskim, a które w gazecie o zasięgu stołecznym, wojewódzkim, bądź w prasie bezpłatnej o zasięgu stołecznym, każdorazowo podejmować będzie zamawiający, przed skierowaniem ogłoszenia do publikacji. II.1.6.5) Zamawiający zastrzega sobie prawo otrzymania każdorazowo projektu graficznego zamawianego ogłoszenia lub nekrologu, przed jego publikacją, wraz z wyceną. Ogłoszenia i nekrologii opłacane będą na podstawie faktury przesłanej na adres zamawiającego, po ich publikacji. Do przesłanych faktur muszą być każdorazowo załączone te strony gazety, na których zamieszczone zostało zamówione ogłoszenie lub nekrolog (w wypadku przeciwnym, faktura zostanie zwrócona wystawcy bez podpisania). W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez zamawiającego zamówieniem), wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do jego powtórnej emisji na swój koszt. Termin ponownej publikacji zostanie ustalony w drodze porozumienia z zamawiającym. II.1.6.6) Wymagane jest wyznaczenie przez wykonawcę zamówienia - osoby odpowiedzialnej za kontakty z pracownikami zamawiającego. II.1.6.7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość każdorazowego zamawiania publikacji ogłoszenia ramowego i nekrologu na dowolnej stronie. II.1.6.8) Okres wyprzedzenia, jaki wymagany jest przy zamawianiu ogłoszeń, zarówno na stronach redakcyjnych, jaki i ogłoszeniowych, nie może być dłuższy niż cztery dni kalendarzowe, chyba, że zamawiający wyznaczy termin późniejszy. II.1.6.9) Przedmiotowe zamówienie musi być realizowane sukcesywnie w miarę zgłaszania zapotrzebowania na publikację ogłoszeń przez zamawiającego, od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2008 r. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Stołeczne Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.30.00.00 - Usługi publikacji Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.00.00 - Usługi publikacji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: dla Części I - 35 000 PLN dla Części II - 34 400 PLN dla Części III - 10 000 PLN dla Części IV - 7500 PLN Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni do składania ofert, którzy złożą oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie finansowane z budżetu m. st. Warszawy. Należność za wykonany przedmiot umowy określony w zleceniu jednostkowym, po dokonanym przez zamawiającego odbiorze, zostanie uregulowana przelewem w terminie 14 dni, licząc od dnia złożenia faktury w Biurze Budżetu Urzędu m. st. Warszawy, ul. Miodowa 6/8. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 3 ustawy, a w szczególności: 1) ubiegając się o udzielenie zamówienia dla Części I muszą zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w gazecie codziennej (wydania od poniedziałku do soboty). Minimalny średni nakład za III kwartał 2005 r., po odjęciu zwrotów, musi wynosić minimum 70 000 egzemplarzy wydania ogólnopolskiego; 2) ubiegający się o udzielenie zamówienia dla Części II musi zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w codziennej gazecie (lub dodatku) o zasięgu stołecznym. Minimalny średni nakład wydania stołecznego za III kwartał 2005 r., po odjęciu zwrotów, musi wynosić minimum 35 000 egzemplarzy; 3) ubiegający się o udzielenie zamówienia dla części III musi zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w codziennej gazecie (lub dodatku) o zasięgu wojewódzkim. Minimalny średni nakład za III kwartał 2005 r., po odjęciu zwrotów, musi wynosić minimum 25 000 egzemplarzy; 4) ubiegający się o udzielenie zamówienia dla Części IV musi zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w codziennej gazecie bezpłatnej o zasięgu stołecznym. Minimalny średni nakład bezpłatnego wydania stołecznego za III kwartał 2005 r., musi wynosić minimum 140 000 egzemplarzy; 5) ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać dla Części I wyodrębnione tematycznie strony redakcyjne, dotyczące zagadnień gospodarczych (finansowych, handlowych, przetargowych); 6) ubiegający się o zamówienie dla Części II musi zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w codziennej gazecie (lub dodatku) posiadającej wyodrębnione strony dotyczące m.st. Warszawy; 7) ubiegający się o zamówienie dla Części III musi zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w codziennej gazecie (lub dodatku), będącej w kolportażu na terenie województwa; 8) ubiegający się o zamówienie dla Części IV musi zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w codziennej gazecie bezpłatnej, będącej w kolportażu na terenie wszystkich dzielnic miasta Warszawy; 9) nakład tytułów prasowych, proponowanych przez wykonawcę do zamieszczania ogłoszeń i nekrologów, zarówno dla Części I, II, III jak i Części IV, musi być potwierdzany wynikami kontroli prowadzonej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. B. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane wykonawcy, deklarację na jakie części zamierza się ubiegać o udzielenie zamówienia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 4) Dokumenty, oświadczenia i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Wzory formularzy wniosku, oświadczeń i wykazów są dostępne w siedzibie zamawiającego jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na ww. nr faksu lub adres e-mail). Wniosek, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. C. Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczeń i wykazów wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazów, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. D. Kryteria wyboru wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do złożenia oferty przez wykonawców nie wykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski. W przypadku, gdy więcej niż 20 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy po 1 pkt za każde następne 1000 egzemplarzy nakładu oferowanej gazety. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A. Wymagane dokumenty: 1) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w ramach wniosku wspólnego) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić wykonawcę-pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego wykonawcę-pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; 2. w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, 3. w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez zamawiającego w tym zakresie), 4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 5. wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, 6. wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. D. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyspieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podstawie art. 49 ust. 4 ustawy, bowiem zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Koszt dotarcia 1 cm kw. ogłoszenia ramowego publikowanego na stronach ogłoszeniowych do 1000 czytelników - 65 % 2. Cena brutto 1 cm kw. powierzchni ogłoszenia ramowego publikowanego na stronach ogłoszeniowych - 15 % 3. Cena brutto 1 cm kw. powierzchni ogłoszenia ramowego i nekrologu publikowanego na wszystkich stronach redakcyjnych - 15 % Cena brutto 1 cm kw. powierzchni nekrologu publikowanego na stronach nekrologowych - 5 %. Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/AB/341/IV-347/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.01.2006, cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 06.01.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część I dotyczy zamieszczania ogłoszeń ramowych i nekrologów w gazecie codziennej, o zasięgu ogólnopolskim. 3) Zakres lub wartość: - ok. 250 ogłoszeń ramowych w gazecie o zasięgu ogólnopolskim 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część II przedmiotowego zamówienia dotyczy zamieszczania ogłoszeń i nekrologów w gazecie o zasięgu stołecznym lub dodatku stołecznym gazety ogólnopolskiej - ok. 700 ogłoszeń ramowych, w okresie jednego roku. 3) Zakres lub wartość: - ok. 700 ogłoszeń ramowych w gazecie o zasięgu stołecznym 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część III dotyczy zamieszczania ogłoszeń ramowych i nekrologów w gazecie codziennej o zasięgu wojewódzkim. 3) Zakres lub wartość: - ok. 150 ogłoszeń ramowych w gazecie o zasięgu wojewódzkim 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część IV przedmiotowego zamówienia dotyczy zamieszczania ogłoszeń i nekrologów w gazecie codziennej, przeznaczonej do bezpłatnego publicznego kolportażu o zasięgu stołecznym. 3) Zakres lub wartość: - ok. 100 ogłoszeń ramowych w gazecie bezpłatnej o zasięgu stołecznym 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





