Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Warszawa: Dostawa materiałów piśmienno-biurowych.
Numer ogłoszenia: 67801 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6028470, 8257349, fax 022 6028470, 8257349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zer.mswia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów piśmienno-biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów piśmienno-biurowych do siedziby Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21. Wykaz materiałów piśmienno-biurowych zamieszczono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (rozdział V SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a.aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a.wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie dostaw z należytą starannością, b.oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał(li) wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy. 3.Wykonawcy tworzący konsorcjum i wspólnicy spółki cywilnej, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Ocena spełnienia warunków stawianych Wykonawcom zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w ust. 7-15. 5.Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia / nie spełnia. 6.W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 7.Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 8.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 80.000,00zł brutto każda. W wykazie należy uwzględnić wartość, przedmiot, daty wykonania. Przez jedną wykonaną dostawę zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy. Wymienione w wykazie dostawy muszą być potwierdzone dokumentami (załączonymi do oferty), z których wynikałoby, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością, tj. kopie umów, kopie faktur VAT, potwierdzających wykonanie tych umów oraz kopie protokołów odbioru - wymagane jest załączenie wszystkich dokumentów. Kserokopie załączonych dokumentów Wykonawca poświadczy -za zgodność- z oryginałem. Wykaz dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 10.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. 11.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 8, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 14.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność- z oryginałem przez Wykonawcę, ustanowionego pełnomocnika lub notariusza. W przypadku złożenia kopii poświadczonej -za zgodność- przez ustanowionego pełnomocnika, należy dołączyć pełnomocnictwo. 15.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie oświadczonej kopii dokumentu w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej poprawności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zer.bip.mswia.gov.pl (link: zamówienia publiczne); www.mswia.gov.pl (link: zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA ul. Pawińskiego 17/21 02-106 Warszawa pok. 470.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA ul. Pawińskiego 17/21 02-106 Warszawa pok. 470.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KONSERWACJA WIND ORAZ PLATFORMY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA WYDZIALE ELEKTRYCZNYM POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ
- Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku geriatrii w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego" w Warszawie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych dla inwestycji realizowanej przez ZDM pn.: Cz.1 Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności Cz. 2 Rozbudowa ul. S. Okrzei
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w Ośrodku Hutnik w Warszawie
- Zakup usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników uczelni członkowskich UNIgreen w ramach projektu UNIgreen Skills - Mobility Training Program,
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- BZP.2711.35.2025.ECS "Wykonanie i dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego" - 2 zadania
- Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- Dostawy materiałów biurowych, papieru ksero i komputerowego
- "Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Legnicy w 2025 roku"
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.