Ogłoszenie z dnia 2005-12-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Jaworzno: dostawa drewna kopalnianego i podkładów na potrzeby Południowego Koncernu Węglowego S.A. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Południowy Koncern Węglowy S.A., do kontaktów: Andrzej Pająk, ul. Grunwaldzka 37, 43-600 Jaworzno, tel. 032 6185000, 6185431, fax 032 6164476, 6150862, e-mail: andrzej.pajak@pkwsa.pl, www.pkwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drewna kopalnianego i podkładów na potrzeby Południowego Koncernu Węglowego S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa do magazynów Zamawiającego w Jaworznie i Libiążu drewna kopalnianego sosnowego i podkładów kolejowych wąskotorowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: magazyny Zamawiającego w Jaworznie i w Libiążu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.13.00.00 - Drewno miękkie przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.50.00 - Drewno miękkie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Wartość zamówienia powyżej 400 000 euro 2. INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA w załączniku B do niniejszego ogłoszenia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1.1 Wykonawca składający ofertę jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości : a) składający ofertę tylko na pakiet nr I - 5 000 PLN b) składający ofertę tylko na pakiet nr II - 50 000 PLN c) składający ofertę na pakiet nr I i na pakiet nr II - 55 000 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wadia należy wnieść odrębnie na każdy z pakietów. 1.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I O / Jaworzno, nr rachunku: 37 1240 1356 1111 0010 0676 2154, przed upływem terminu składania ofert, natomiast w pozostałej akceptowanej formie należy składać w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 37 (budynek centrali telefonicznej - pok. nr 6) w godz. 7:00 - 15:00, przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przedmiotu postępowania oraz podać numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 1.4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku dopuszczalnych formach, przy czym łączna wysokość wadium nie może być mniejsza, niż kwota określona przez Zamawiającego. 1.5. Za terminowe wniesienie wadium uważa się: a) w formie pieniężnej - uznanie rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) inne akceptowane formy złożone w oryginale u Zamawiającego w budynku centrali przy ul. Grunwaldzkiej 37 w pokoju nr 6, przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Nie wniesienie wadium, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata z tytułu realizacji zamówienia nastąpi na rachunek Wykonawcy w terminie 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury. W przypadku zapłaty należności w formie przelewu bankowego, datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Oryginał faktury należy przesłać na adres Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa wykonawców ubiegająca się o udzielenie zamówienia, musi przyjąć formę określoną w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: A1. Status prawny 1. Spełniają warunki art.22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 09.02.2004 r.). 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają prawo do prowadzenia działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 3 ustawy. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy. 7. Spełniają warunki art. 23 ust. 2 ustawy (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w postępowaniu). A2. Zdolność ekonomiczna i finansowa 1. Osiągnęli w ciągu ostatnich 3 lat średni przychód roczny w wysokościach minimum: a) składający ofertę tylko na pakiet nr I: 400 000 PLN; b) składający ofertę tylko na pakiet nr II: 3 000 000 PLN; c) składający ofertę na pakiet nr I i na pakiet nr II: 3 400 000 PLN 2. Posiadają środki finansowe (na podstawowym rachunku bankowym) lub zdolność kredytową w wysokościach minimum: a) składający ofertę tylko na pakiet nr I: 100 000 PLN; b) składający ofertę tylko na pakiet nr II: 400 000 PLN; c) składający ofertę na pakiet nr I i na pakiet nr II: 500 000 PLN 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum: a) składający ofertę tylko na pakiet nr I: 100 000 PLN; b) składający ofertę tylko na pakiet nr II: 400 000 PLN; c) składający ofertę na pakiet nr I i na pakiet nr II: 500 000 PLN. A3. Zdolność techniczna 1. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Należycie zrealizowali w ostatnich 3 latach od dnia otwarcia ofert zamówienia na dostawy podobne do przedmiotu zamówienia, przy czym łączna średnioroczna wartość dostaw nie powinna być mniejsza niż: a) składający ofertę tylko na pakiet nr I: 200 000 PLN; b) składający ofertę tylko na pakiet nr II: 2 000 000 PLN; c) składający ofertę na pakiet nr I i na pakiet nr II: 2 200 000 PLN Ponadto wymagane jest, aby Wykonawca posiadał (i przedstawił) co najmniej 2 (dwie) pozytywne referencje z zastosowania produktów będących przedmiotem zamówienia, wydanych w okresie ostatnich trzech lat. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Spełnienie ww. warunków udziału Wykonawców w postępowaniu oceniane będzie na podstawie dostarczonych w ofercie dokumentów (zgodnie z pkt. III.2.1.1, III.2.1.2, III.2.1.3), według formuły "spełnia / nie spełnia". 2. Wykonawca zostanie wykluczony jeżeli chociaż jeden z ww. warunków nie zostanie spełniony. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A1. Status prawny- wymagane dokumenty. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), tj. a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. A1.1 Status prawny- wymagane dokumenty (dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: A2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty. 1. Sprawozdanie finansowe w rozumieniu art. 45 Ustawy o Rachunkowości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku nie występowania obowiązku badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta, zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia. 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: A3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty. 1. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i uznaje się związanym określonymi w niej wymaganiami i zasadami postępowania oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców(wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: 1. Dostawa wykonywana sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, czas realizacji bieżącego (cząstkowego) zamówienia w terminie do 7 dni od otrzymania zamówienia. 2. Wymagana gwarancja minimum 12 miesięcy od dnia dostawy do magazynów Zamawiającego w Jaworznie lub w Libiążu. 3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na pełne zakresy poszczególnych pakietów. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. Wymaga się aby każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: złożył dokumenty opisane w pkt III A1.(z wyłączeniem punktu 7) lub w pkt III A1.1. 2. Dokument opisany w punkcie IIIA1 pkt 7 powinien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3. Dokumenty opisane w punkcie IIIA2. i IIIA3. Wykonawcy składają odpowiednio tak, aby wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu. 4. Druk formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) składane są w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 8/2005/RZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.02.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego ul. Grunwaldzka 37, 43-600 Jaworzno (budynek zarządu - II piętro - pokój nr 27 - Wydział Zamówień Publicznych). Zapłatę za SIWZ można uiścić: - w kasie zamawiającego w dni robocze: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 11:00-14:00, środa w godz. 7:30-10:00 i 12:00-14:00; - za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 06.02.2006 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.02.2006, godzina 09:00, Siedziba Zamawiającego: Jaworzno, ul. Grunwaldzka 37 budynek zarządu - I piętro - sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podkładów kolejowych wąskotorowych . 1. Wyrób musi spełniać wymagania normy PN-G-19001 z 1996 r., BN-70/0454-01. 2. Dostawa wykonywana sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, czas realizacji bieżącego (cząstkowego) zamówienia w terminie do 7 dni od otrzymania zamówienia. 3. Wymagana gwarancja minimum 12 miesięcy od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego w Jaworznie lub w Libiążu. 4. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy świadectwo jakości oraz deklarację zgodności dla podkładów wąskotorowych. 3) Zakres lub wartość: Wyszczególnienie/ Jednostka miary/ Ilość [j.m.] Podkłady wąskotorowe impregnowane gr. min. 125 mm, szerokości powyżej 165 mm, długości 1,5 m/ m sześc. / 30 Podkłady wąskotorowe impregnowane gr. min. 125 mm, szerokości powyżej 165 mm, długości 3,0 m/ m sześc./ 200 Podkłady wąskotorowe impregnowane gr. min. 125 mm, szerokości powyżej 165 mm, długości 1,25 m./ m sześc./ 200 Podkłady wąskotorowe impregnowane gr. min. 125 mm, szerokości powyżej 165 mm, długości 2,5 m/ m sześc. /100 Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową, która może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drewna kopalnianego sosnowego. 1. Wyrób musi spełniać wymagania normy PN-G-19001 z 1996 r., BN-70/0454-01. 2. Dostawa wykonywana sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, czas realizacji bieżącego (cząstkowego) zamówienia w terminie do 7 dni od otrzymania zamówienia. 3. Wymagana gwarancja minimum 12 miesięcy od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego w Jaworznie lub w Libiążu. 4. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy świadectwo jakości. 3) Zakres lub wartość: Wyszczególnienie/ Jednostka miary/ Ilość[j.m.] Stropnica nienasycona 6,0 m śr. 9-11 cm/ m sześc./ 1750,5 Stojak nienasycony sosnowy 6,0 m śr. 16-18 cm kl III/ m sześc./ 300 Stojak nienasycony sosnowy 4,0 m śr. 16-18 cm kl III/ m sześc./ 500 Stojak nienasycony sosnowy 3,5 m śr. 16-18 cm kl III/ m sześc,/ 1000 Stojak nienasycony sosnowy 3,0 m śr. 16-18 cm kl III/ m sześc./ 600 Stojak nienasycony sosnowy 2,5 m śr. 16-18 cm kl III/ m sześc./ 600 Stojak nienasycony sosnowy 5,0 m śr. 14-16 cm kl III/ m sześc./ 50 Stojak nienasycony sosnowy 4,5 m śr. 14-16 cm kl III/ m sześc./ 100 Stojak nienasycony sosnowy 4,0 m śr. 14-16 cm kl III/ m sześc./ 600 Stojak nienasycony sosnowy 3,5 m śr. 14-16 cm kl III/ m sześc./ 100 Stojak nienasycony sosnowy 3,0 m śr. 14-16 cm kl III/ m sześc./ 1004 Połowica nienasycona sosnowa 2,5 m grubości 6,5 cm gr. II/ m sześc./ 1388 Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową, która może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Budowa boiska do streetball-u przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jaworznie (JBO) .
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasta Jaworzna w 2025 roku.
- Remont posadzki w sali chemicznej, pokoju nauczycielskim i gabinecie pielęgniarki w I Liceum Ogólnokształcącym w Jaworznie przy ul. Licealnej 3
- Rewitalizacja Wodnego Placu Zabaw przy ul. Rzemieślniczej w Jaworznie
- Remont ścian, sufitów i posadzek oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniach segmentu "B" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
więcej: przetargi w Jaworznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.