eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r. w Nadleśnictwie Sławno



Ogłoszenie z dnia 2005-12-23

POZYCJA 67792

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sławno: wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r. w Nadleśnictwie Sławno Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Sławno, do kontaktów: Marek Śpiechowicz, ul. Mireckiego 15, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8102433, 600412742, fax 059 810 24 34, e-mail: slawno@szczecinek.lasy.gov.pl, www.nadlesnictwoslawno.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r. w Nadleśnictwie Sławno. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r. w Nadleśnictwie Sławno /CPV 77-20-0000-2; 75-25-1120-7/ podzielono na części: 1. Zamówienie częściowe nr 1 - Zagospodarowanie lasu - Obręb Stary Kraków. Hodowla, ochrona p.poż, ochrona zwykła, turystyka, inne prace. 2. Zamówienie częściowe nr 2 - Zagospodarowanie lasu - Obręb Nowy Kraków. Hodowla, ochrona p.poż, ochrona zwykła, turystyka, inne prace. 3. Zamówienie częściowe nr 8 - Zagospodarowanie szkółki i zbiór nasion. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nadleśnictwo Sławno. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 02.02.1 , 02.01.6. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r. w Nadleśnictwie Sławno 1. Zamówienie częściowe nr 1 - Zagospodarowanie lasu - Obręb Stary Kraków. Hodowla, ochrona p.poż, ochrona zwykła, turystyka, inne prace. 2. Zamówienie częściowe nr 2 - Zagospodarowanie lasu - Obręb Nowy Kraków. Hodowla, ochrona p.poż, ochrona zwykła, turystyka, inne prace. 3. Zamówienie częściowe nr 8 - Zagospodarowanie szkółki i zbiór nasion. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w postępowaniu wynosi : 1. Zamówienie częściowe nr 1 - 7 000 zł 2. Zamówienie częściowe nr 2 - 4 000 zł 3. Zamówienie częściowe nr 8 - 4 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy : spełnienie warunków określonych w art. 22 Ustawy Pzp; ocenianych wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów dostarczonych przez wykonawców. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U Nr 19, poz. 177). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (z tych dokumentów powinno wynikać, kto jest pełnomocnym przedstawicielem wykonawcy) , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust.1 ustawy / przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu/ wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych / lub KRUS / o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Dokument /wystawiony przez bank lub inny podmiot/, określający średni obrót roczny na poziomie nie niższym niż 300 tys. zł dla zamówień częściowych nr 1,2, , oraz 100 tys. zł dla zamówienia częściowego nr 8; za 3 ostatnie lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy /wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50 000 zł dla zamówień częściowych nr1,2, oraz 20 tys. zł dla zamówienia częściowego nr,8. 3. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Dla zamówień częściowych nr 1,2, / oddzielnie dla każdego zamówienia/: 1) Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie obejmujący minimum 5 pracowników w tym minimum 2 pilarzy; z załączeniem kopii uprawnień. 2. Dla zamówienia częściowego nr 8: 1) Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie obejmujący minimum 5 pracowników. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Z - 2710 3 /05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.02.2006, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać na pisemny wniosek w Nadleśnictwie Sławno. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.02.2006, godzina 10:00, Świetlica nadleśnictwa Sławno.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 75.25.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 02.02.1 , 02.01.6. 2) Krótki opis: 1. Zamówienie częściowe nr 1 - Zagospodarowanie lasu - Obręb Stary Kraków. Hodowla, ochrona p.poż, ochrona zwykła, turystyka, inne prace. 3) Zakres lub wartość: Hodowla, ochrona p.poż, ochrona zwykła, turystyka, inne prace. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.03.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 75.25.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 02.02.1 , 02.01.6. 2) Krótki opis: 2. Zamówienie częściowe nr 2 - Zagospodarowanie lasu - Obręb Nowy Kraków. Hodowla, ochrona p.poż, ochrona zwykła, turystyka, inne prace. 3) Zakres lub wartość: Hodowla, ochrona p.poż, ochrona zwykła, turystyka, inne prace. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.03.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 02.02.1. 2) Krótki opis: 3. Zamówienie częściowe nr 8 - Zagospodarowanie szkółki i zbiór nasion. 3) Zakres lub wartość: Zagospodarowanie szkółki i zbiór nasion. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.03.2006; termin dostawy: 31.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.