To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Kielce: Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego (DP/2310/36/16).
Numer ogłoszenia: 67727 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52427 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego (DP/2310/36/16)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i dostawie druków na potrzeby procesu dydaktycznego i druków pomocniczych z podziałem na części: 1.część 1 - dyplom ukończenia studiów 2.część 2 - pozostałe druki Kod CPV i nazwa: 22000000-0 - druki i produkty podobne 79823000-9 - usługi drukowania i dostawy Zestawienie zamawianych druków, ich rodzaj i ilości zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - opis przedmiotu zamówienia. Godło Uczelni dla określonych dokumentów dostępne jest na stronie Uczelni www.ujk.edu.pl. Wzory zamawianych druków zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl, dostępne są w zakładce BIP - Akty normatywne. Hasło do BIP dostępne pod numerem telefonu 41 349 72 57. Zamawiający zaznacza, że podane ilości są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy, w ramach zamówień wzajemnie się bilansujących w kwocie umowy. Zmniejszenie nakładu, czy też rezygnacja z wykonania niektórych pozycji druków nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony wybranego do realizacji Wykonawcy. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku braku regulacji ustawowej, druki winny być wykonane według wzorów określonych przez Zamawiającego. Wzory druków określają następujące akty prawne: a)Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. 2011 Nr 196 pozycja 1167)(suplement); b)Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U z 2011r. Nr 201, poz.1188) (indeks, hologram); c)Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 13 kwietnia 2016 roku w sprawie studiów doktoranckich i stypendiów doktorskich (Dz. U. z 2016 poz. 558) (hologram doktoranta); d)Uchwała nr 12/2016 Senatu UJK w sprawie zatwierdzenia wzorów druków (okładka do dyplomu i dyplom ukończenia studiów ) e)Uchwała nr 27/2016 Senatu UJK zmieniająca Uchwałę nr 12/2016 Senatu UJK w sprawie zatwierdzenia wzorów druków (dyplomy doktora, dyplomy doktora habilitowanego poz. 5-24) Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji wzorów druków, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa określających wygląd i treść druków objętych zamówieniem. Treść druków określa Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. 2011 Nr 196 pozycja 1167). Wzór godła Uczelni oraz dokładna nazwa dla określonych dokumentów zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy oraz każdorazowo w trakcie trwania umowy w sytuacji np. zmiany nazwy Uczelni. Termin każdorazowej dostawy: w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia do 15.05.2017r...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie i dostawa pozostałych druków.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
- Firma Poligraficzno-Introligatorska Udziałowiec Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73321,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83598,80
Oferta z najniższą ceną: 83598,80 / Oferta z najwyższą ceną: 83598,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dzierżawa urządzenia do syntezy 18 F FDG wraz z dostawą kaset ,materiałów i odczynników niezbędnych do wytworzenia i przeprowadzenia analiz kontroli jakości wytworzonego preparatu .
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Kielcach - Rejon Busko - Zdrój
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru z siedziby Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania i doręczania do adresatów przesyłek pocztowych...
- Dostawa urządzeń multimedialnych - ADP.2301.32.2024
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla uczniów II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami merytorycznymi oraz skład, wydruk lub wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-edukacyjnych
- "Świadczenie usług poligraficznych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy"
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Druk albumu "Sylwester Braun KRIS" wraz z dostawą
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.