Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Toruń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Numer ogłoszenia: 67659 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Toruniu, ul. Piekary 51, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6105600, 6105665, faks 0-56 6105687.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Okręgowego. Rodzaj materiałów i ilości zawarte zostały w zaproszeniu do negocjacji Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem, tzw. Regenerowany..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAK sp . zo.o., ul. Kozacka 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8529,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9969,40
Oferta z najniższą ceną: 9969,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9969,40
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie realizowane w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuacje nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W takiej sytuacji znalazł się Zamawiający w związku z unieważnieniem dwóch postępowań przetargowych na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz zrealizowaniem dostawy z dotychczasowej umowy, która obowiązywała do dnia 31 marca 2016r., co spowodowało brak zapasów magazynowych konkretnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych do drukarek wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Zwiększony wpływ spraw w wydziałach, objętość drukowanych dokumentów, w tym wyroków i ich uzasadnień (m.in. w Wydziale Cywilnym, II Wydziale Karnym, IV Wydziale Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Wydziale Gospodarczym) spowodowało znaczne zwiększenie zużycie materiałów eksploatacyjnych, czego nie można było przewidzieć. W dniu 19 lutego 2016r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych w trybie zapytania o cenę. W związku z faktem, iż w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2. Zamawiający wszczął kolejne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę, na które wpłynęły 4 oferty, z których 3 zostały odrzucone. Ze względu na brak dwóch ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnił postępowanie podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2. Następne postępowanie przygotowywano w trybie przetargu nieograniczonego, jednakże obowiązujące terminy przeprowadzania postępowań powodowały niemożność ich zachowania ze względu na konieczność utrzymania ciągłości pracy sądu. W celu jej zabezpieczenia niezbędny był zakup materiałów eksploatacyjnych takich, których brak w zapasach magazynowych. Zaistniała sytuacja miała charakter niemożliwy wcześniej do przewidzenia i była rezultatem unieważnienia dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Brak tonerów do drukarek mógł spowodować opóźnienie w realizacji prac biurowych w wydziałach i oddziałach, co zagrażało niedotrzymaniem terminów wynikających z regulaminów, rozporządzeń i ustaw.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przebudowa sięgacza ul. Turystycznej w Toruniu - sięgacz od posesji nr 108
- Dostawa sprzętu i akcesoriów jednorazowego użytku z podziałem na 7 zadań
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 238 m3.
- Modernizacja boiska sportowego Orlik przy ul. Ugory w Toruniu
- USŁUGA PRZYGOTOWANIA I PRZEKAZANIA NORMATYWNEJ WYCENY PROCEDUR REALIZOWANYCH W OŚRODKACH PROCEDURALNYCH JEDNOSTKI
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.