Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zawiercie: bieżące utrzymanie dróg Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Zawiercie, do kontaktów: Jarosław Felczuk -w spr.dot. procedury postępowania;Artur Miszczyk- w spr.dot.przedmiotu zamówienia, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, fax 032 6721513, e-mail: urzad@um.zawiercie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.zawiercie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zawiercie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o dł. 143 km w roku 2007 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o dł. 143 km w roku 2007. Zakres prac obejmuje: -remonty cząstkowe chodników z kostki brukowej gr. 6 cm, -regulacja pionowa studzienek i kratek kanalizacji deszczowej, -uzupełnianie brakujących znaków drogowych pionowych, -remonty cząstkowe chodników z płyt 35x35x5 cm i 50x50x7 cm, -oczyszczanie przepustów z namułu, -poziome oznakowanie jezdni, -koszenie trawy w pasach drogowych, -odmładzanie drzew rosnących w pasach drogowych, -remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi, -zamiatanie mechaniczne jezdni 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (30 dni) i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: a)wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie analogiczne do przedmiotu zamówienia związane z bieżącym utrzymanie dróg, polegające m.in. na: remontach dróg i chodników, utrzymaniu zieleni w pasie drogowym, utrzymaniu czystości jezdni, utrzymaniu i remontach kanalizacji deszczowej, kontrolowaniu i patrolowaniu dróg miejskich, uzupełnianiu znaków drogowych, którego wartość wynosi minimum 500.000 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) i którego należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego; b)dysponują osobą, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego c)posiadają przeciętne średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 pracowników; d)dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: - zamiatarka uliczna - minimum 1 szt. - podnośnik montażowy (zwyżka) - minimum 1 szt. - kosiarka rotacyjna (ciągnikowa) - minimum 1 szt. - walec drogowy z wibracją - minimum 1 szt. - samochód wywrotka o ładowności min. 6 ton- minimum 1 szt. - ciągnik z przyczepą - minimum 1 szt. - frez do pniaków - minimum 1 szt. - koparko-ładowarka - minimum 1 szt. - piła spalinowa do cięcia nawierzchni bitumicznych - minimum 1 szt. - pilarka spalinowa - minimum 1 szt. - samochód patrolowy (oznakowany) - minimum 1 szt. e)posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 200 000 zł; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równorzędne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym kresie, co najmniej jednego zamówienia związanego z bieżącym utrzymaniu dróg, którego wartość wynosi minimum 500 000 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane prace zostały wykonane z należytą starannością. 7)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 8)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9)Wykaz osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez wykonawcę wykaz musi potwierdzać, że personel przewidziany do realizacji zamówienia posiada stosowne uprawnienia budowlane. Do wykazu należy dołączyć stosowne uprawnienia pracowników i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 10)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-zawiercie.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście w kasie zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.01.2007, godzina 10:00, Sala narad Urzędu Miejskiego w Zawierciu, ul. Lesna 2.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.12.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie.
- Zakup narzędzia do wieloskładnikowego logowania, szczególnie połączeń zewnętrznych VPN
- "Przebudowa wiaduktów na terenie powiatu zawierciańskiego - 2 zadania"
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





